{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Skade. Hvordan er jeg stillet? {{forumTopicSubject}}

Jeg ahr haft min bil til undervognsbehandling og ved den sluttelige rengøring, spuler de bilen med en højtrykrenser.

Problemet er at jeg havde et lille sted på min bagklap hvor klarlakken var skallet af - xa 2x2 cm.
Men nu er dette "sted" blevet ca 2-3 så stort.

Det der var i forvejen kunne jeg leve med, men nu synes jeg det ser helt galt ud. En omlakering af bagklappen koster kr. 2.000 - 2.500,-

Hvordan er jeg stillet? Skal undervognscentret dække noget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade. Hvordan er jeg stillet?
  • #1   10. sep 2007 Jeg ville tro du skal snakke med dem om det, også må deres forsikring dække det, da de har en forsikring som bl.a. er beregnet til sådan noget som er sket ved din vogn. så de skal bae punge ud.

• #2   10. sep 2007 nej det tror jeg ikke de skal da det jo er en fejl i lakken alm lak skulle gerne kunne holde til det

men prøv at tag derned og snak med ham undervogns gutten det kan jo værre han er til at snakke med

måske han vil slå halv skade

• #3   10. sep 2007 det er dem der skal punge ud!! med mindre de har oplyst om at de ikke dækker det skrifligt.. så læs din kæbsaftale igennem og hvis der ikke står noget i den så skal de bare punge ud...

• #4   10. sep 2007 undre mig de vasker bilen . .. de plejer kun at tørre den af

• #5   10. sep 2007 Det skader ALDRIG at tage derud og høre dem om, hvad de siger til det!? Jeg ville nok IKKE nævne at der var et "hul" i lakken før. Det hele handler om at bruge den rigtige fremgangsmåde når du står ude ved forhandleren.
    Tag derud og snak med en af dem som står for afdelingen. Spørg om han har tid til at komme med ud og se noget på din bil, som lige er blevet behandlet. Vis ham spedet og forklar at skaden er kommet efter de har vasket bilen med højtryksrenser. Afvent hans kommentar. hvis du kan høre på ham at han ikke vil tage ansvar få ham til at skrive nummeret ned på en med mere kompentance og ligeledes få ham til at notere hans eget navn på seddelen, så du kan fortælle hvem du har snakket med. Med den rigtige taktik plejer det at fungere, hehe.. det gælder om at være snu§!
    M!

• #6   10. sep 2007 M.Staunstrup.

Det er nemlig korrekt hehe. Man skal være snu hehe. det virkede ved mig, da min hva på værksted ødelage de min forrude og de mente til at starte med det hva min egen skyld da der hva et stenslag i, men efter lidt snak og diskution, fik jeg min vilje, de skifter min forrude, men først når den har været dernede for at få lavet den anden side af min bil. ganske fint hehe

• #7   10. sep 2007 Ja... forlæg dem sagen... hvis de håndterer sagen rigtigt kan DE også spare en del... de kan evt. tilbyde at DE får den lakeret om... hvilket nok højest vil koste dem en 500 kr underbordet... undervognsbehandlere har somregl de rigtige kontakter til at få tingene gjort til en god pris.

Kommentér på:
Skade. Hvordan er jeg stillet?

Annonce