{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.442 visninger | Oprettet:

Dørlås istykker? {{forumTopicSubject}}

Hej, håber I kan hjælpe..Jeg har en Opel Astra hvor jeg tror at min låsecylinder er istykker. Man kan åbne døren ved kun at sætte noget af nøglen i. Hvad skal jeg gøre? Kan man skifte selve cylinderen så jeg ikke skal skifte til hele bilen eller skal der nye nøgler, cylinder og tændingslås?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dørlås istykker?
  • #1   17. sep 2007 Prøv at afmontere cylinderen og rense den, normalt er der bare "stemplerne" deri der sidder fast, de skal bare ud og gøres rene og smøres på ny (hvis du kan få den skildt ad) - ellers er det jo bare at købe en ny lås og ned til en låsesmed og få ham til at kode den til din eksisterende nøgle smiley

• #2   17. sep 2007 Hvor kan jeg købe en ny cylinder?

• #3   17. sep 2007 Og kan jeg bare gå ind til en "normal" læsesmed, ligesom hvis jeg skulle have ny nøgle til min lejl.?

• #4   17. sep 2007 opel forhandler men så skal du også have nøglens kode osv osv self hvis du har det?

• #5   17. sep 2007 Og hvor finder jeg koden?

Skal jeg også købe cylinderen hos Opel?

• #6   17. sep 2007 hvis du ik fik en kode da du købte bilen kan du ikke finde koden.. men få da en mekanikker til og kigge måske skal den bare renses smøres osv... ellers skal du bare til ophug og købe en dørlås med nøgle så skal du gå rundt med 2 nøgler

• #7   17. sep 2007 Mange låsesmede kan kode en dørllås om, så du kan jo bare købe en hos en ophugger og finde en der kan kode den om... du kan jo evt. ringe lidt rundt først og så derfra tage stilling til om du vil betale det det koster eller om du bare vil gå rundt med to nøgler.

• #8   17. sep 2007 Det nummer lavede jeg for nyligt da en eller anden mentalt underbemidlet fandt det iorden at justere dørlåsen på truntens astra med en skruetrækker. - jeg mener jeg gav 100 kr. eller sådan noget hos en låsesmed for at få den kodet om.. en låsesmed kan i øvrigt tit restaurere en lås hvis du kommer med den, så det er jo bare at tage den ud og tage den med ind til sådan en

• #9   18. sep 2007 Hvad vil være den billigste måde?

Kommentér på:
Dørlås istykker?

Annonce