{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.555 visninger | Oprettet:

Påkørt hjælp? {{forumTopicSubject}}

Latterligt, en lastbil kører ind i min bil, da han bakker i en usandsynlig smal gade i København. Hvordan står jeg i en forsikringssag? Har tre vidner, to af dem godt nok mine forældre, den tredie en kammerat.
Har sendt denne her mail til firmaet, fra hvor ham idioten arbejdede...
Hvad syntes i om den mail?

Att. XXXXX-nedrivning.

XXXXXX påkører idag ca. kl 12 min bil med sin store lastbil, der iøvrigt overhovedet ikke har plads til at manøvrere på det pågældende sted. Der er tre vidner der så min bil blive ramt, og derfor undrer det mig, at XXXXX´s kommentar til mig da jeg går ned og konfronterer ham med det er, at "hvis jeg ik kan se det på lastbilen, så det ikke mig". En reaktion der for mig virker mærkelig. Normalt ville en person i sådan en situation have virket overrasket og sagt gud, må jeg se hvad der er sket.
Jeg forklarer ham desuden at der er tre personer, der fra 5 sals højde på altanen lige over uheldet i Ovengaden oven vandet ud for nummer 94, ser uheldet og min bil stå og gynge (bevæge sig), da han kører lastbilen henad siden på min bil.
Foreholdt ham denne information, virker han stadig forvirret og ikke særlig troværdig. Håber ikke dette er et udtryk for jeres firmas politik, at kan i slippe for jeres ansvar, så gør i alt der muligt for det. Da XXXXXX jo rent ud sagt påstår, at alle os der stod direkte og så det lyver!
Jeg har talt med henholdsvis forsikringsselskabet og politiet, der siger det helt tåbeligt, at XXXXX ikke blot vedkender sig, at nogen har set hvad der er sket. Kan godt være han ikke selv har registreret at hans lastbil har strejfet min, men når vi fortæller ham, at vi stod og så det hele, samt man kan se skaderne på min bil er fra hans lastbil, er det mig en gåde, at han opfører sig sådan.
Han siger en anden person fra firmaet klappede mit sidespejl ind, så tæt på min bil ved han altså han var. Men denne person, kunne vi åbenbart ikke komme til at tale med?
Mener det uansvarligt, at i som firma, forbeholdt disse oplysninger ikke blot løser denne sag så nemt som muligt for mig i har forvoldt skade på. Har faktisk ikke før oplevet noget lignende, heldgivis.

Jeg ved ikke hvorfor XXXXXX reagerer som han gør, om han er bange for at blive afskediget. Det er ihvertfald ikke min intention, det et uheld og uheld sker. Men bliver bare ret vred over, at man underkender tre vidner og ikke forholder sig til det faktum, at der ganske enkelt ikke var plads til at manøvrerer der i gaden.

mvh msv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Påkørt hjælp?
Kommentér på:
Påkørt hjælp?

Annonce