{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Vittigheder {{forumTopicSubject}}

En blind mand kommer ind i en forretning, griber sin førerhund i halsbåndet og svinger den rundt i luften. En ekspedient kommer løbende og spørger forfærdet: Er der noget jeg kan hjælpe med? Nej tak svarer den blinde mand -Jeg kigger mig bare omkring.


Det blir godt nok en kedelig nytårsaften i år hva' Joakim? Nu har du jo ikke flere kinesere..


Jeg havde knap sat mig ned på wc´et i lufthavnen, da jeg hørte fra nabobåsen:
"hej hvordan har du det?"
Nu er jeg ikke typen der starter en samtale på et offenligt toilet, men jeg ved ikke lige hvad der gik af mig, så jeg svarede:
"Jo, tak jeg har det godt"
Den anden fyr sagde:
"hvad laver du?"
Hvad er det for et spørsmål tænkte jeg. Jeg syntes,at det begyndte at lyde idiotisk, men svarede alligevel:
"-Ja det samme som dig- ude at rejse". På dette tidspunkt prøvede jeg at blive færdig med mit gøre mål som bare F....., da der kom et nyt spørgsmål:
"Må jeg komme over til dig?"
Nu begyndte det at blive rimeligt skræmmende, men for at være høflig, svarede jeg:
"Nej.......... Jeg er lidt optaget lige nu!".
Da hørte jeg fyren på den anden side sige noget nervøst:
"Du jeg ringer dig lige op igen lidt senere. Der sidder en idiot i båsen ved siden af mig og svarer på alle mine spørgsmål"


Et postbud ringer på hos et ægtepar, som ikke lukker op. Han ved, at de begge er døvstumme, så han går bare ind. Midt i stuen sidder konen og er ved at barbere trekanten, mens manden står med en finger oppe i røven og en anden finger nede i akvariet. Postbudet synes godt nok, det ser mærkeligt ud og går over til naboen for at spørge, hvorfor de dog gør sådan noget.
Ork siger naboen Du ved vel godt, at de er døvstumme, ikk? Nå, men konen vil bare have manden til at slå græs og manden siger, at det vil han skide på han vil hellere ud at fiske!



En gammel mand står på toget og sætter sig i en kupe, hvor der sidder en punker med hanekam og alt, hvad der nu hører sig til en punker.

Den gamle mand og punkeren sidder længe og ser på hinanden uden at sige noget. Da de har kørt et stykke tid uden at sige noget, siger punkeren til den gamle mand:

"Hvad så dit gamle fjols, har du aldrig gjort noget vildt?"

Den gamle mand sidder et stykke tid og kigger intenst på punkeren, inden han

svarer:

"Jo, det har jeg faktisk. Dengang jeg var ung kneppede jeg en høne, og nu sidder jeg og spekulerer på om du er min søn!




Ved du hvorfor dværge ikke bruger tamponer?
- Det er fordi de snubler i snoren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vittigheder
Kommentér på:
Vittigheder

Annonce