1.083 visninger
|
Oprettet:
Mister man kortet? {{forumTopicSubject}}
Heey Bg..
Har lige et spg til jer..
Det var sådan at jeg igår blev ringet op af en politimand og han sagde så at jeg havde overhalet ham i fredags hvor han ikk var på arbejde, og han mener det var farlig overhaling. Men sys jeg ikk selv jeg gjorde..
Og nu siger han at jeg står til at miste kortet ??
Men han har ingen beviser og han var ikk på arbejde og har ingen vidner..
Så vil i mene at jeg kan miste kortet når der slet ikk er nogen beviser `?
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 6 Emner: 82 Svar: 458
apr 2005
Følger: 44 Følgere: 41 Biler: 5 Emner: 43 Svar: 91
Men var inde og snakke med politiet igår og ham der jeg snakkede med sagde at det var lidt forskeligt men problemet er at Politiets ord betyder mere :S
Men burde da ikk betyde mere, for han var jo ikk på arbejde der..
Så håber jeg satme ikk, det er for tidligt , hehe
apr 2005
Han ringede til min bror for det var Hans Bmw jeg havde kørt i, så da min bror hævede tonen ved at snakke med ham så lagde idioten fandme på ? :S
Men fik vide af en politimand, jeg bare skulle tage ham med i retten så..?
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 151
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 5 Emner: 80 Svar: 197
En politimand ved også han ikke kan gøre så meget ved sadan et sag..
Jeg blev engang stoppet af såsan en fjols som ikke var på arbejd man han kunne ikke gøre så meget selv om han ville fordi.
1. De skal minimum være 2 for at give dig bøden for eller er det påstand mod påstand.
2. De skal være på arbejd
3. Beviser Billeder el. sådan noget
4. og bøden skal ske på stedet og ikke på tlf.
Bare rolig...
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 19
aug 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 640
Det med om de er på arbejde eller ej passer ikke helt, har en kammi hvis bror er politi betjent, hvis de har deres skildt med kan de godt stoppe dig og give dig en bøde, men men, det kræver at de melder sig på den lokale politi station og laver rapport, men han sagde at det er der ingen politi betjent som gider, det er alt for besværligt sagde han.
apr 2005
det var ham jeg havde til teori prøve ..
Men mener heller ikk han kan gøre noget, men hvis han siger jeg skal af med mit kort, så bliver jeg da nød til at gå i retten..
Det ville bare være træls hvis jeg mister det allerede mann, kun derfor jeg er lidt bange for det..
jun 2004
Følger: 37 Følgere: 34 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 1.625
apr 2005
Men så længe de har fri , så er de ligeså meget almindelige mennesker som os andre.
feb 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 2.019
Og de går ik videre i retten med det, det er der alt for store omkostningere ved i forhold til hvad de måske for ud af det...
jun 2004
Følger: 37 Følgere: 34 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 1.625
jo de er altid på arbejde .. selv om de har ( fri ) hvis de ser en lave noget ulovligt skal de tage sig af det og ...
men da der kun var en i bilen kan du snakke dig ud af det.
uden og sige for maget så ved jeg hva jeg snakker om...
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 41 Biler: 19 Emner: 170 Svar: 1.835
Men min vens far kontaktede en advokat, og så faldt det hele til jorden såfremt han ville acceptere en bøde på 500 for uagtsom kørsel.
For at understøtte det yderligere, blev jeg taget af en civil betjent på motorvejen for nylig, fik en fartbøde, og betjenten påtalte for mig, at jeg havde kørt for tæt på ham, men da han var alene i bilen og ikke havde kamera bagud, kunne han ikke gøre noget ved det. (heldigt for mig)
jan 2007
Følger: 40 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 727
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 52 Biler: 10 Emner: 33 Svar: 2.208
Og der skal heller ikke være 2 betjente tilstede. For ellers vil f.eks. landbetjenten ikke kunne passe sit job.
Og politiet kan godt opsøge folk via telefonen og oplyse dem om at de er sigtet i en sag også ved brud på færdselsloven. De står bare bedre i sagen, hvis de evt. har nogle vidner.
Jeg tror bare at Damir har fået en løftet pegefinger.
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 536
apr 2005
For håber bare det var en lærestreg for mig.
Men forstå det nu det var ingen joke..
jul 2007
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 9 Emner: 73 Svar: 1.644
Skulle alle de færdselssagen en motorcykelbetjent skriver så blive tabt, hvis den sigtede nægter.. Tror jeg ikke, så havde de nok konsekvent siddet to på motorcyklen...
Sjovt, som folk udtaler sig efter hvad de tror og mener, istedet for hvad der er rigtigt.
jul 2007
Mister man kortet?