{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mister man kortet...???
  • #1   14. sep 2005 er rimelig sikker på du mister kortet..! men er ikk 100 %..!

• #2   14. sep 2005 Man burde miste det under alle omstædigheder.. Fnys.. og se sin pocketbike blive knust under en Scandia lastbil... SAMT få en bøde på et par 1000...

Hvis man så er under 18.. Og bliver taget, så burde du ikke have lov til at få kørekort før du er 22... Og måske lidt mere moden og ansvarsbevidst..

Har iøvrigt samme holdning til folk der drøner rundt på knallerter samt motorcykler uden kørekort... Men sådan er jeg bare :o)

• #3   14. sep 2005 Hva er en Scandia lastbil...hehe

• #4   15. sep 2005 tammer ..... Så du syns det er okey, fordi det koster vilde 100 kr at tage kortet at unge drøner rundt i trafikken uden at ane noget om færdselsregler? Det kan godt være at jeg er lidt konservativ hvad det angår, men du er da for .. ja, dum er nok et hårdt ord at bruge, men ejg akn ikke lige komme på noget bedre her..

ved du hvad.. det koster 8-11000 at tage et kørekort, og man bruger TIMER på at terpe teori og blive fortrolig med køretøjet samt at indstille sig på at blive sluppet løs derude, i en verden der emmer af sindssyge cyklister, søvngængergatige fodgængere, lastbiler der tror de har ret til hele vejen, HT-bus chauffører der tror de kan køre som det passer dem, SAMT unge mennesker (hovedsageligt knægte) der gør cykelstier, fortove og desværre ofte og kørebanen usikre for alle os andre...

Tammer.. Der er INTET fair i at de små vaneforbrydere skal have lov til at køre ulovligt..

• #5   15. sep 2005 Straffen er den samme, som hvis man kørte på en uregistreret motorcykel:
    5.000 kr i bøde + de tager cyklen. Desuden kan de udsætte muligheden for kørekort til man er 21, hvis man på tidspunktet er under 18.
    AV

• #6   15. sep 2005 jeg kan fortælle dig at minium bøde er 3500 og op. Sååe. med Kortet ved jeg ikke...

• #7   15. sep 2005 Ahh de tager ikke dir kørt? Men straffen er den samme som hvis du køre på en ikke rigisteret køretøj, de tager den fra dig og 5000 i bøde.. Har selv en Midi bike 110ccm 4 gear men bruger den på en bane hvor vi må køre rundt, og det er faktisk ret sjovt når man er nogle stykker

• #8   15. sep 2005 de burde ikke tage noget kort da det ikke har noget med dit kort at gøre.... du kan jo bare sige du ikke har bil eller ngoet i den stil

• #9   15. sep 2005 Mads og alle jer andre... De skal tage dit kort, fordi du på din måde at handle på har vist at du er komplet ansvarsløs og ikke fortjener at ture rundt ude i trafikken. Tag du din pocketbike, knallert WHATEVER og kør rundt på en lukket bane, hvor du ikke er til fare eller GENE for os andre..

Lars P.. Rart jeg ikke er den eneste...

• #10   15. sep 2005 de tager sgu ikke kørekort! er blevet stoppet flere gange på en tunet knallert og beruset tilstand og de har kun truet med det!

• #11   15. sep 2005 Hvis den køre max 30 km/t, så betragtes den som en alm knallert, som bar ikke er lovlig ang bremser osv. Dvs bar en bøde.

Men hvis den køre mere end 30 km/t (gør de fleste), så får du et klip og en bøde. Og de tager den selv fra dig.

Kommentér på:
Mister man kortet...???

Annonce