{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. marked!...
  • #1   12. dec 2007 Hvorfor kan du ikke lære, at lade vær med at oprette sådan en ligegyldig tråd, som du alligevel ikke får noget ud af.?

• #2   12. dec 2007 Ærger mig også over det... foreslår det bliver et obligatorisk felt og at admins og hjælpeadmins tynder ud med HÅRD hånd i priser som "1 kr.. 123456789 kr" osv...

Men.. for at blive ved de sure opstød så bør folk der ikke skriver en mindstepris på ved bud afstå sig fra at bruge ordet skambud mv... SÆT EN MINDSTEPRIS HVIS IKKE DU VITTERLIGT VIL SÆLGE TIL HØJESTE BUD UANSET HVOR LAVET DET MÅTTE VÆRE!!!

• . .
    . . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   12. dec 2007 "Ha ha" Henrik A du kunne jo starte med at lad vær med at skrive din ligegyldig mening.... i denne tråd!

• #4   12. dec 2007 jeg vil godt sige at der bliver gjort et stort stykke arbejde i marked for at kunne holde det nogenlund til at bruge men det er sidnsygt svært. og når folk ikke kan holde de regler der er jamen så er det jo en hel dags arbejde hverdag for at det er ordentligt. skal jo lige sige at ha'erne selv har valgt at være det og får intet for det så det er jo også igen om man gider bruge en heldag. men ser i noget som ikke er iorden så skriv det endeligt til en ha så skal vi nok få kigget på det og forhåbentligt løst på den ene eller anden måde..

• . .
    . . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   12. dec 2007 Det jeg ville med denne tråd var at, at få lidt mere seriøsitet med marked...
    Få Bilgalleri til at ligge mærke til problemmet, så vi kunne få et endu bedre bil site!....

• #6   12. dec 2007 hakan B :::: ja sådan noget kan man ikke bruge til en skid... det er også træls at folk ikke henter pakker på posthuset når man har sendt pr .efterkrav,så ser man et par dage efter at fjolset har købt det samme bare 10 kr billigere.

• #7   12. dec 2007 jeg sidder stort set 45 timer om dagen og prøver at rydde ud i annoncer men det sku svært for det første så skal man alle brugere igennem for at se om der er dobbelt annoncer og så skal man tjekke pris og tjekke om der er noget som høre til herinde. at der ikke er noget som bliver oploadet konstant. der er godt nok meget arbejde i det.. og ja vi laver fejl lige som alle andre. så bær over med os engang imellem vi er her kun for at få det til at være et godt sted hvor vi kan have noget seriøst bilsnak.

• #8   12. dec 2007 hov skulle selvfølgelig stå 4-5 timer

• #9   12. dec 2007 Ulrik C
    vil give dig helt ret,der er jo også andre ting end BG der skal passes,og jeg tager hatten af for jer der bruget alt jeres fritid på at få et godt forum ud af det,og uheldige elementer og provokatører dem findes der på alle forum.

• #10   12. dec 2007 ja det gør der desværre men sådan er det jo.. det vil der altid væredet skal jo afspejle det samfund vi har..

• #11   12. dec 2007 men igen som jeg sagde skriv hvis i støder på noget som ikke er iorden. det hjælper meget og gør et kun bedre at være her.
    har heldigvis nogele stykker som skriver til mig når de søger rundt mellem alle annoncerne så skrive de hvis de finder noget som ikke er i orden og det super skønt.

Kommentér på:
Ang. marked!...

Annonce