{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Ang. marked. {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig eller er marked med biler tilsalg blevet kedeligt at se på, det er stort set de samme biler som blir sat tilsalg op til 10-15 gange om dagen, er der ikke regler for hvor tit man må sætte den tilsalg, eks. 1 gang om ugen. Synes at det er kedeligt at se på de samme biler. Der er en bil der inde som er på for 6 gang idag, uden prisændringer eller lign. Bare lige et surt opstød for mig... Kan i alle sammen have en kanon påske, og pas på når i kører, hvis det er glat. GOD PÅSKE:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. marked.
  • #1   19. mar 2008 Er det min ?

• #2   19. mar 2008 bare lad vær med at kig så smiley var det ik nemmere?
    lader mig nu ik ophidse af de samme billeder. springer bare over og så til næste.
    folk skal jo ha en chance for at alle får set deres bil. derfor skal det også være muligt at ha den der hele tiden til den er solgt imo

• #3   19. mar 2008 du må kun oprette 1 annonce pr vare

• #4   19. mar 2008 Dichael: Nej det er ikke din jeg tænkte på...

• #5   19. mar 2008 det rager mig langsomt hvad folk gør, hvis nogen tror at de sælger hurtigere ved at sidde og oprette mange gange dagligt, så spilder de sgu deres tid på noiget nytteløst...

ik personligt til dig Jesper men folk herinde brokker sig sgu uanset hvad fanden andre folk gør. Derudover kan man ik regelgive sig ud af alting og folk herinde læser aldrig i reglerne alligevel så det ville aldrig nytte at gøre det.

Folk bør koncentrere sig lidt om at passe deres eget og bruge siden til de ting, den er god til og så undlade at brokke sig over alle dem, som bruger den anderledes

/A

• #6   19. mar 2008 helt enig... er træls at nogle har deres biler inde mindst en gang om dagen... så ryger andres annocer ned i løbet af no time! og synes nu specielt at det er inde under "biler" at det er galt... der kunne de godt gøre sådan at man kun kunne lave en annonce om ugen

• #7   19. mar 2008 jeg kunne godt selv synes at det var skide irriterende at folk gør dit og dat i deres profiler, ikke søger i forum, hvordan de skriver i forum osv.....
    man kan jo brokke sig over det hele eller man kan bare tænke: nååå ja dem om det og komme videre i teksten

god påske derude

/A

• #8   19. mar 2008 Fandt lige det her: 4.3 Genpostning af annoncer i marked
    Genpostning af annoncer opfattes som spam af markedet og er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af annoncer i markedet, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

Genpostning af annoncer defineres som at brugeren opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe de samme ting. Ligeledes defineres det også som genpostning hvis brugeren gentagne gange sletter annoncen for at oprette den igen kort tid efter.

• #9   19. mar 2008 Hvorfor så have regler hvis de ikke skal overholdes? Kan godt følge dig Jesper G, er rimlig trættende og kigge på at den samme golf eller what ever bliver oprettet ja + 5 gange om dagen. Men sådan skal det nok bare være :o(

• #10   19. mar 2008 Anders T - Sikke passiv du er blevet siden du lagde frysestaven fra dig smiley

God påske selv smiley

• #11   19. mar 2008 Hader folk der opretter en annonce om dagen på deres bil..

Sletter den fra dagen før og opretter den igen.. PISSE TRÆLS !!!

• #12   19. mar 2008 Dichael>> på ingen måde. Appelerer bare til at folk til tider er super hurtige til at brokke sig herfra og til jerusalem istedet for at bruge sitet til seriøs snak om biler....og sidder der så 1 awekat og laver en fejlagtig annonce eller opretter den samme ting 2 gange bliver han/hun haglet ned.....

så intet personligt angreb på jesper herfra, selvfølgelig skal reglerne overholdes. Mens jeg var admin fik jeg flere spørgsmål om jeg ville lave regler for hvad folk måtte skrive i en profil, om de måtte bruge tegn eller om billederne skulle være på den ene eller anden led....personligt rager det mig en skid når jeg kigger på biler smiley

/A

• #13   19. mar 2008 Ja, hvis de så bare slettede den fra dagen før, er godt nok mange der har flere end en annonce på den samme vare

• #14   19. mar 2008 hvor mange folk der leder efter en ny bil har lyst til at købe en der har været til salg og ligget herinde i 2 måndeder?? jeg ville kreftedeme ikk
    tror squ det er derfor folk opretter nye! smiley

Go påske..

Kommentér på:
Ang. marked.

Annonce