{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Mads R
Mads R
Tilmeldt:
27. jun 2006
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

klar besked om gulepladebiler {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe gået med planer om at skulle have bil, men som vi alle ved er det satans dyrt i dette land som vi er så priviligerede at være født i smiley

Derfor har jeg været inde og læse lidt om gupladebiler og ville høre jer om det stadig kan betale sig, selv efter klistermærke reglen kom til her i Juni.

Specielt har jeg overvejet en FordFord Focus C-Max fra 03 -04

På Skats hjemmeside står der: bruges bilen både til erhverv og privat kørsel kan man slippe med Halv pris på klistermærket (2520),- Men så skal man betale "Skat af fri bil".... Hvad hulen er det og ville det være mere end (2520) ?

De skriver osse noget andet vedr. klistermærket noget med at hvis bilen er registeret mellem 1998 og 2004 slipper man med 900,- eller er det kun hvis man købte bilen i den periode.

Det andet er hvor meget højere vægtafgift man så giver?

Den anden mulighed er self at købe nogen en af de små sparegrise (Yaris, Aygo eller Lupo).. (syns bare det ville være så nedern at komme trillende i en Aygo smiley )

Håber der er nogen herinde som er mere inde i emnet end jeg er. Vil så gerne ha en bil men vil ikke betale 3 gange så meget for den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klar besked om gulepladebiler
Kommentér på:
klar besked om gulepladebiler

Annonce