{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  G-maxx undervogn??
  • #1   4. jan 2008 jeg kører med den på min.. har prøvet forskellige undervogne.. også de noget dyrere, men g-maxx er til prisen helt klart den bedste efter min mening.. lidt hård i det, men ikke sådan at man ikke kan holde ud at køre langt.. perfekt afstemt fjedre og støddæmpere..

• #2   4. jan 2008 det eneste men skal huske er at sprøjte gevindet godt ind i rustbeskyttelse.. men det er jo småting..

• #3   4. jan 2008 Ja har også kørt med den, den er sku klart pengene værd. Men den er så ikke rustfri som Morten også skriver!

• #4   4. jan 2008 tænkte også´mest på rust på de undervone. for min bil er meget hård nu. og det har jeg ikk noget i mod.synes nemlig det ikk gør noget

• #5   4. jan 2008 har også monteret nogle stykker. den er fin til prisen og passer fint. skal dog også sige at fjederene er noget tynde og fatter ikke hvordan den får tuv men den er altså ikke dårlig

• #6   4. jan 2008 hvor kan de købes og pris ?

• Charlotte B
    Charlotte B Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 35
    #7   4. jan 2008 Jeg købte min Mac Johns model G-maxx gevindundervogn i nov. 2006 af nvautodele.dk og
    har været rigtig godt tilfreds den indfri i hvert fald min forventning, til min store overraskelse!
    jeg bestilte sidst på eftermiddagen og gud hjælpe mig dagen efter kl. ca. 8.30 stod posten
    og ringede på for at aflever undervognen.

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 71
    #8   4. jan 2008 har set tidlige indlæg her på bg 10.12.2007
    Har tidligere kørt med KW og FK de var ok men havde overhoved ikke bedre køreegenskab
    vi er 3 kammi her i byen der har købt Mac Johns G-maxx virker lige efter hensigten meget let at
    monterer i laveste stilling rimeligt hår lidt højere op meget god køreegenskab er virkelig tilfreds.
    holdbarheden på vores ser meget godt ud har lige fået en gang lys tecsty.

tidlige indlæg på bg. Skrevet: 04-11-2007 21:58:39
    Jeg har også monteret Mac Johns G-maxx på min polo, og den er sku god til pengene, har haft den
    på i et halvt år nu, og her i dag har jeg vasket den med højtryksrenser, hævet den 3cm og givet den
    klar tectyl så den er klar til vinteren, og den ser ud som var den ny !!

• #9   4. jan 2008 Rigtig mange tak for alle svarene. nu er den så bestilt så jeg kan gå vinteren i møde uden at smadre mine kofanger da den er rimelig lav

• #10   13. feb 2012 har en helt ny liggende hvis det var noget ???

Kommentér på:
G-maxx undervogn??

Annonce