{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

div. spørgsmål til golf II folket {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har lige erhvervet mig en herlig golf II 1,6 TD GL fra 1988. Dog har jeg liiiiige et par spørgsmål, som jeg håber der er nogen golf II eksperter der kan svare på

1. Hvor stor er tanken?

2. På instrumentbordet er der en temp. måler.. der er en meget tyk streg i den ene ende. Jeg mistænker ledningen til føleren at være vendt forkert, da den blinker for for varm motor når man starter.. når den er driftsvarm går den ud igen. Der mangler IKKE vand. Er den tykke streg ved kold eller varm motor? eller er der en anden forklaring til, at varmelampen blinker ved koldstart?

3. ER der en diode eller lampe under der hvor man regulere varmen... så det er "oplyst"?

4. Der er ingen "lys" i knappen til elbagruden.. altså det lys så man bedre kan finde den i mørke... Er denne kanp oplyst? kan denne diode skiftes eller er det hele kontakten man skifter?

Håber der er nogen der GIDDER svare på disse sikkert latterlige spørgsmål. hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  div. spørgsmål til golf II folket
  • #1   16. jan 2008 Tanken er enten 55 eller 60 liter total, den tykke hvide streg til højre er kold motor. Der hvor du tænder for lyset, på samme kontakt sidder et lille sort plastic hjul som kan justeres fra side til side og der justerer du lys volumen i instrumentet og hvis lyset ikke virker tja find en anden ude ved en hugger, lad vær med at køb dem nye, det er for dyrt.

• #2   16. jan 2008 mener tanken er 50l

• #3   16. jan 2008 altså tanken på de golfer jeg har haft er også kun på 50l:)
    tror faktisk heller ikk at der er ret meget lys i knappen til min elbagrude, men det skal der vist være.. men ja, som Thomas skriver kan du skrue op og ned for lysstyrken på kontakten du tænder lyset på...
    min gjorde også det med at lyse med temperaturlampen når man startede og stoppede også igen når den blev ordentlig varm, min er så stoppet, men det er efter jeg har skiftet kølervæske 2 gange...

håber du kunne bruge svarene:)

// Henrik

• #4   16. jan 2008 og ja, den man regulerer varmen på skal være oplyst, men det kan du også styre med den kontakt til at skrur op og ned for lyset i instrumentbordet...

• #5   16. jan 2008 ahhh.. tak for de gode svar.. tror dog dioden under varmeregulatoren må være sprunget... har forsøgt at lirke dækslet af.. det ser nemt ud.. på min mazda skulle hele frontkonsollen afmonteres... godt golf er plain and simple, hehe

Kommentér på:
div. spørgsmål til golf II folket

Annonce