div. spørgsmål til golf II folket {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Jeg har lige erhvervet mig en herlig golf II 1,6 TD GL fra 1988. Dog har jeg liiiiige et par spørgsmål, som jeg håber der er nogen golf II eksperter der kan svare på
1. Hvor stor er tanken?
2. På instrumentbordet er der en temp. måler.. der er en meget tyk streg i den ene ende. Jeg mistænker ledningen til føleren at være vendt forkert, da den blinker for for varm motor når man starter.. når den er driftsvarm går den ud igen. Der mangler IKKE vand. Er den tykke streg ved kold eller varm motor? eller er der en anden forklaring til, at varmelampen blinker ved koldstart?
3. ER der en diode eller lampe under der hvor man regulere varmen... så det er "oplyst"?
4. Der er ingen "lys" i knappen til elbagruden.. altså det lys så man bedre kan finde den i mørke... Er denne kanp oplyst? kan denne diode skiftes eller er det hele kontakten man skifter?
Håber der er nogen der GIDDER svare på disse sikkert latterlige spørgsmål. hehe
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 538
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 6 Emner: 61 Svar: 435
okt 2006
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 1.080
tror faktisk heller ikk at der er ret meget lys i knappen til min elbagrude, men det skal der vist være.. men ja, som Thomas skriver kan du skrue op og ned for lysstyrken på kontakten du tænder lyset på...
min gjorde også det med at lyse med temperaturlampen når man startede og stoppede også igen når den blev ordentlig varm, min er så stoppet, men det er efter jeg har skiftet kølervæske 2 gange...
håber du kunne bruge svarene:)
// Henrik
okt 2006
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 1.080
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
div. spørgsmål til golf II folket