{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Oprettelse af BILER {{forumTopicSubject}}

1. Bilen SKAL være din egen!

2. Alle billeder SKAL være tydelige og af selve bilen!

3. Bilen må IKKE oprettes som salgsannonce!

4. Bilen må IKKE være solgt ved oprettelsen!

5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)!

Det her er regelsættet som man godkender, når man skal oprette en bil..

Der står ingen steder, at en bil som er TIL SALG ikke må oprettes !

Selve Oprettelsen må bare ikke være en salgsannonce !?

Kan folk ikke se forskel på det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oprettelse af BILER
  • #1   22. jan 2008 Kan godt se forskel, men nu er det jo brugerne her inde som bestemmer om en bil der er til salg skal ind, da det mere eller mindre jo er en form for salgs annonce, hvis vedkommende skriver tilsag, da de fleste oplysninger jo står i profilen, som f.eks udstyr årgang motor osv.

    Personligt ville jeg ikke stemme en bil ind som er til salg.


  • #2   22. jan 2008 prøv lige at læse nummer 3 op igen.. inden i dig selv. du tolker den på din måde..

  • #3   22. jan 2008 Enig med Zharr... men de kan jo bare vente med at skrive "til salg" efter de er kommet ind!? Hvor svært kan det være!?

  • #4   22. jan 2008 Kenneth E,

    Synes ikke der er så meget, min og din måde over den sætning... men ja.. det er måske bare et folk har hørt siden første dag de er kommet heirnd, fordi en tumpe huskede forkert.. så fortsætter det bare sådan..


  • #5   22. jan 2008 et = det

  • #6   22. jan 2008 jep. for den må gerne oprettes selvom den er til salg. bare ikke oprette den som salgsannonce, der skal man bruge marked.

  • #7   22. jan 2008 hmm

    der skulle være en der sagde billederne SKAL være dine egne...


  • #8   22. jan 2008 Løvernes Konge, det skal de vidst når man laver fotoalbum. Troede jeg faktisk også der stod når man oprettede en bil. Så lærte jeg noget i dag også. smiley

    Om bilen er til salg eller ej er for mig ligegyldigt. Jeg er mere i mod folk der opretter en bil de har solgt. Dem gider jeg ikke stemme ind.


  • #9   22. jan 2008 Løvernes konge - 5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)! går vel lidt under det, hvis billederne ikke er dine egne kan de være copyright fra f.eks bilbasen ebay mobile bilgalleri.dk, jeg mener uden at være bombe sikker at BG har rettighederne over de billeder som er på siden.

  • #10   22. jan 2008 tillæg til min tidligere post. :

    1.6 Ophavsret
    Der er ophavsret på alle billeder.
    I forbindelse med oprettelse af billeder på siden, gives der samtidigt tilladelse til at billederne må vises frem på BilGalleri.dk og benyttes i alle dertilhørende services.
    Alle billeder der lægges ud på BilGalleri.dk skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge. Indgår der billeder som er markeret med ”copyright”, andre logoer eller lign. og brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver, vil det medføre slettelse af billederne og i grove tilfælde, slettelse af den pågældende profil eller fotoalbum samt evt. dertilhørende brugerkonto.

    Benyttelse af ovennævnte billeder vil under alle omstændigheder medføre en advarsel og besked om at fjerne de pågældende billeder straks.

    Billeder der af brugeren lægges på BilGalleri.dk, forsynes automatisk med et logo tilhørende BilGalleri.dk



  • #11   22. jan 2008 så nu er vi 4-5 stykker der har snakket om det.. men der er stadig flere tusinder af mennesker der ikke aner noget.. og bliver ved som før.. smiley

  • #12   22. jan 2008 Hvad er ideén med at oprette en bil man alligevel er ved at sælge?

  • #13   22. jan 2008 Arne A flere der ser ens bil til salg og muligvis en køber ?

  • #14   22. jan 2008 Arne A: det er vel det samme som at lade dem være herinde når de er solgt?

  • #15   22. jan 2008 Hey hey

    Ja det har i nok ret i.. Vi burde også slette vores gamle biler når vi opretter en ny, eller hvad synes i?


Kommentér på:
Oprettelse af BILER

Annonce