{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  oprettelse af biler??
  • #1   22. mar 2011 Sådan er det bare... smiley

  • #2   22. mar 2011 lav en profil ligesom mim, kom ind først gang. men der var stadig nogle der valgte at afvise min profil.. har ikke fundet ud af hvorfor..

    tag dig god tid, så skal den nok komme ind.


  • #3   22. mar 2011 Hvad skal du nå da? følg reglerne og lav en god oprettelse. så er der jo inten problem

  • #4   22. mar 2011 min bimmer fik 95 afvisene stemmer.
    der er da intet i vejen med min oprettelse.. nok bare fordi folk er sure smiley


  • #5   22. mar 2011 Synes da jeg har flere flotte biler med super tekst der er har fået 10-30 udstemmer smiley

  • #6   22. mar 2011 folk er meget dårlige til at skrive en ordenlig tekst...

    og dette afviser jeg ofte på...
    eller os er det billederne der halter...

    er en af dem ikke iorden stemmer jeg afvist...


  • #7   22. mar 2011 haha prøv og skriv at bilen er til salg..

    Jamen er ikke noget tid på dagen det er bedre eller dårligere end andre, kommer bare andet på hvor mange af bgs små konger der sidder bag skærmen og føler sig helvedes store fordi de har en lille bitte medindflydelse der..

    Har set mange der er blevet afvist, hvor der er masser af fine billeder og en fin tekst.. Så er ikke altid nogen forsklaring. Tror bare at når en har afvist og folk ser fordelingen af stemmer, så tænker de at noget må være galt, så de også hellere må afvise. I stedet for at tænke at det da kun er positivt med så mange biler herinde som muligt..


  • #8   22. mar 2011 men folk sætter måske også kravne for store... det trods alt kun et bilgalleri ikke et sted kun perfekte biler og oprettelser skal være... det jo de samme mennesker der bare sidder og kløver regler istedet for... ja det da en fin bil ind med den...

  • #9   23. mar 2011 Bare for at være pisse iriterende så stemmer jeg alle ind smiley


  • #10   23. mar 2011 hvis nu bare min bil er kedelig og original.. hvad skal jeg så skrive?

  • #11   23. mar 2011 jeg stemmer også alt ind for der simpelhen nogen der alt for kritiske og det sq til grin...

  • #12   23. mar 2011 Der er for mange halvaber der ikke kan finde ud af at tage nogle ordentlige billeder og skrive en rimelig tekst. Det bliver folk trætte af i længden og derfor bliver en ok oprettelse nogen gange afvist, ligesom en oprettelse der skulle ha været stemt ud nogen gange sniger sig ind. Så simpelt er det..

  • #13   23. mar 2011 synes det lidt trist at vi alle sammen er så meget efter hinanden smiley

    troede systemet blev lavet for ikke at få lort og snydere ind?

    men synes ikke man føler sig særlig velkommen... smiley


  • #14   23. mar 2011 Darkwing Duck . Du virker en smule nærtagende. 5-10 gode billeder af bilen og en ok tekst der indeholder den mest konkrete info om bilen, så er den inde. Hvor svært kan det være?

  • #15   23. mar 2011 vw.. min opel kan ikke blive oprettet på de krav så hvorfor er det så sådan?

  • #16   23. mar 2011 hmm.. jeg giver det en chance imorgen.... tak for svar...



    hvorfor kunne den grå opel ikke komme ind her til aften.. den blev da oprettet en millard gange???


  • #17   23. mar 2011 ja eller smid fjolserne ud der afviser alt...:)

  • #18   23. mar 2011 Tjek evt min polo. Den er oprettet for en uges tid siden og det gik rimelig smertefrit. Den er også standard og meget kedelig. Med mindre at din mobil tager tæske gode billeder, så brug et kamera istedet. Ingen forventer fotografbilleder, men eftersom det er et galleri må de godt være af en hvis kvalitet.


  • #19   23. mar 2011 Stort set bliver ALT udstemt herinde, det er super useriøst.

    Bilgalleri går desuden under øgenavnet Børnegalleri...


  • #20   23. mar 2011 Nicholai P ..: Dine billeder er også væsentligt bedre end mange andres, som tror zoom billeder af højre forskærm og en halv motorhjelm, eller nogen der er taget midt om natten ude i en mørk skov er helt i vinkel. Nok derfor den kom hurtigt ind.

  • #21   23. mar 2011 TheStiefMeister ! - nu snakker du meget om at lave sin oprettelse bedre og bedre. Men synes du selv din tekst er perfekt? For solbriller som ekstraudstyr? Undervognsbehandling som svar på hvilken undervogn der er på bilen? Du har ikke engang gidet at gå ud og kigge på hvilken størrelse dæk der er på bilen?!
    Og det er ikke bare for at rakke ned på din oprettelse, men hvad er bedst - en hvor der ikke er så meget tekst, men hvor de grundlæggende oplysninger om bilen er der (motor, årgang, dæk, fælge osv) - eller en som dig, hvor det "nyttige" info om bilen kan koges ned til 10 linier, og resten er ligegyldige "sjove" fyld kommentarer. For man kan jo sige at umiddelbart ser din jo rigtig godt ud, med masser af tekst, men de grundlæggende info er der jo ikke engang alle sammen.

    Vil bare frem til at der er forskel på hvordan vi gerne vil have vores tekst, nogle gider ikke skrive en masse ligegyldigt, for hvad skal man skrive om undervognen på en standard bil? Eller anlæg, når der kun er en original blaupunkt med bånd? Mens andre får det til at se rigtig godt ud, men konkret er det ikke bedre, og måske ikke engang så godt, som ham der bliver afvist med lidt tekst.


  • #22   23. mar 2011 Mikael S

    den opfattelse synes jeg hører fra mange af...

    synes det en skam, kunne være fedt med et mere venligt forum smiley .... vi intereserer os vel allesammen for det samme BILER ,, mekanikker eller ej ;O)


  • #23   23. mar 2011 Nu har jeg kigget lidt rundt på de ventende biler. Og for fanden de fortjener at blive afvist.
    Faktisk er polo'en et forsøg. Billederne er taget med en Nokia 3720 med 2 Megapixel kamera. Grunden til dette var at damens kamera som har taget billeder af xsara'en er røvdårligt. Men jeg synes det beviser at når folk skriver at det ikke er alle der har råd til et godt kamera, så er det fordi at de er fulde af lort og pisse dovne, og simpelthen bare ikke gider og gøre lidt ud af det.


  • #24   23. mar 2011 Grunden til det bliver kaldt børnegalleri, er vel at en del brugere ikke er istand til at tage ordentlige billeder eller skrive en nogenlunde tekst, så man skulle tro deres mentale tilstand var på børnehavebørns niveau..

  • #25   23. mar 2011 Ja vi alle interessere os formentlig for biler. Og netop derfor bør folk også gøre lidt mere ud af det nu da de vil vise deres bil frem.

  • #26   23. mar 2011 1: Follow rules for creating new car.
    2: Use proper pictures.
    3: ........
    4: Profit


  • #27   23. mar 2011 mht. til golfen... for 5 år siden var det ok at uppe 2 mp billeder.... hvorfor ikke nu?

  • #28   23. mar 2011 Men tak for alle inputs smiley føler mig "godt klædt på"

    så satser jeg på 0 afvisninger smiley


  • #29   23. mar 2011 (¯`·._.·[ VW ]·._.·´¯) .
    Det vi jeg så ikke give dig ret i. Hvorfor skal alt tages så hammer seriøst, nogle herinde er jo nærmest fanatiske -tag en chill pill!
    Tror faktisk at det er minderværdskomplekser, bare min mening.

    Alt det sjove og brugbare går tabt når folk ødelægger det ved at misbruge systemet og komme med barnlige kommentare til et ellers seriøst relevant topic.


  • #30   23. mar 2011 hvis bare man fylder alle billeder ud med gode billeder og med lidt af hvert og ikke kun af hjul, men hele bil, motor og kabine, også skal man bare skrive en god lang profil tekst, og ikke for mange mellemrum osv, mine biler er kommet ind første gang hver gang

  • #31   23. mar 2011 gode billeder samt en go tekst uden for meget mellemrum så det virkelig ses at du interessere dig for bilen så er den hjemme

  • #32   23. mar 2011 Bar lig billeder ind som den er en supra så kommer den sku ind lige meget hvor ringe billeder eller tekst er hehe

  • #33   23. mar 2011 *facepalm*

    det er så nemt... når din bilprofil er lavet kan du trykke "opret" 100.000 gange... Og på et tidspunkt kommer den ind.

    medmindre der er åbenlyse ting i profilen som strider imod de generelle betingelser. 3Der vil altid være folk som stemmer med "hjertet" (kastede lige lidt op) så grimme biler får bare en afviser per automatik. Det ska man bare leve med og blive ved.


Kommentér på:
oprettelse af biler??

Annonce