{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

spar penge på din bilforsikring {{forumTopicSubject}}

Faldt lige over det her. Ved ikke om det er en nyttig oplysning, men så er den da ihvertfald set.

Kopieret fra Dba.dk
"Der er altså penge at spare ved at gå bilforsikringen efter i sømmene.

FDMs Motor har undersøgt prisen på forsikringer til tre typer elitebilister hos en række forsikringsselskaber, og her er meget store forskelle på både præmier og selvrisiko selskaberne imellem.

"Undersøgelsen bekræfter, at bilisterne, der undersøger markedet jævnligt, vil kunne spare mange tusinde kroner. Man kan hurtigt spare mange penge på at presse selskaberne og evt. skifte til et andet. For eksempel er det en god idé at gå forsikringen igennem, når man skifter bil. Der er korte opsigelsesfrister, så det er blevet nemmere at skifte selskab," siger Helle Brasch, jurist i FDMs rådgivning.

Samtidig opfordrer hun forsikringskunderne til at se sig ekstra godt for, hvis de vælger at tegne en forsikring hos en bilforhandler, hvor forsikringen indgår som en del af en samlet pris. Selv om det umiddelbart kan virke som et godt tilbud, kan det være svært at gennemskue, hvad den reelle pris er.

Derfor råder FDM bilisterne til at overveje, om det vil være bedre at få et afslag i prisen på bilen og så tegne forsikring separat hos et andet forsikringsselskab. "

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=48007

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spar penge på din bilforsikring
  • #1   8. feb 2008 tak for oplysningnen, men tror det er en gamle nyhed

• #2   8. feb 2008 Det var så lidt.
    Jeg havde bare lige set den så det kunne være andre kunne få gavn af den.

• #3   8. feb 2008 og derfor er det TIL ENHVER TID REGLEN mere end undtagelsen at alle de råd om billige forsikringer, der bliver givet på Bilgalleri er fine og nyttige men det AFGJORT bedste er at man selv letter sin dertil indrettede røv og kommer igang med at punke selskaberne og ringe rundt samt presser dem ud mod hinanden. Jeg har selv hentet adskillige års anciennitet, mange tusinde kroner i præmie og gratis vedhjælp ud på den måde......ergo kom selv igang gutter og lad være med at tro på at man får de bedste løsninger serveret ved bare at spørge på nettet

/A

• #4   8. feb 2008 http://www.penge.dk/cm/1.2153

• #5   8. feb 2008 Anders T
    Præcis Anders. Nu har jeg selv ingen bil, men ved dog godt selv hvor jeg vil ha forsikrings selskab da jeg jo er 19 og får et "Respekt for fart" bevis smiley

Jeg har selv været den helt store tur igennem med forsikringer og sparede da første gang 2000kr og 6000 det andet år smiley

• #6   8. feb 2008 Skodakongen>> har du forsøgt? Måske kan du ik hente kassen i præmier mere men jeg har presset mig til både 3½ års yderligere anciennitet, gratis vedhjælp mv.....og det tæller jo altsammen ;o)

• #7   8. feb 2008 hader sådan nogle folk som ikke bare kan betale det det koster
    længer er den ikke , sidder selv som sælger og ved mig er der sletter ingen rabat eller afslag af nogen art hvis de prøver på at presse mig
    men syntes jeg af en eller anden grund han&hun fortjener det så får de
    sku lidt

• #8   8. feb 2008 Elsker de her jeg har sparet ved alka, ja det lyder jo mega flot at have sparet 40 og 50k men, det giver jo også sig selv at for at kunne spare de penge har man fået et tilbud der var skyhøjt, hvor imod mange andre selskaber giver mere rimelige tilbud... Mange glemmer ved deres ellers så fine fart med fornuft/ respekt for fart at de også selv har giver xxxx antal kr som skal ligges oven i forsikrings prisen...

Kommentér på:
spar penge på din bilforsikring

Annonce