815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

GF 4
GF 4
Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.649

Type R Type R

Hvor er jeg bare træt af Thansen og deres latterlige Type R produkter!... Det er al tilsøle Honda på det groveste.

Og træt af de fleste folk som ikke fatter at det ER ET HONDA MÆRKE!!!! Sgu da ikke fedt med en Type R gearknop i en Kadett!

Så er det sagt og nu har jeg det MEGET bedre med mig selv smiley

Håber indlægget ligger i rigtige mappe? General diskussion må det vel være.

Slå lyden til
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Type R
  • #1   12. feb 2008 Tror faktisk at produkterne kom før honda med deres biler. Men er langt fra sikker. Mener bare at kunne erindre at jeg så noget type r udstyr før honda kom med deres biler

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#2   12. feb 2008 det kan jeg så afkræfte at det gjorde de IKKe - Thansen har tyvstjålet logoet.. OG nu kører der Nissan'er, Toyotaer og Opel'er rundt med Type R stole smiley

• #3   12. feb 2008 det er de sjoveste ting folk kan hidse sig op over

• #4   12. feb 2008 Hvordan ved du det med sikkerhed?
    Jeg ved det ikke og er egentlig også lidt ligeglad.
    Syntes ikke ret godt om honda alligevel... de mangler en rigtig bil i deres program

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#5   12. feb 2008 Tjaaa - Er det vel smiley Men det skulle bare ud!

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#6   12. feb 2008 Asger - Fordi den første Integra Type R blev lanceret i 1995

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#7   12. feb 2008 En rigtig bil? Hehe - Hvilken slags - Racer, Luxus, Øko eller?

• #8   12. feb 2008 Asger > Honda har jo lavet Type R i rigtig rigtig rigtig mange år ..

GF 4 > Er helt enig med dig, det er skide irriterende.. men så er der jo nogen der kan være stolt at køre med noget ægte Type R i bilen, i stedet for noget fra thansen ..

• #9   12. feb 2008 hehe er lige så træt af carbon folie som nogle bruger til deres motorhjelm smiley

• #10   12. feb 2008 En rigtig bil er ikke en "plastik" bil. Der skal være plads til mudder og veje behøver vi ikke vi laver bare en selv...

er type R egentlig et registreret vare mærke?
    Hvis ikke det er det så kan jeg ikke se der er så meget at hidse sig op over.

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#11   12. feb 2008 Steffen - nemlig ja - Men gider nu ikk ha Type R i min - Der sad bare en gearknop i JDM Type R stil i da jeg købte min og forleden skulle jeg køre min kammerat et sted hen hvor han sagde . sådan en har jeg også i min - Og han har en Opel Astra hehe smiley

Men min næste bil håber jeg på bliver en importeret EK9'er (Civic Type R fra 98) smiley

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#12   12. feb 2008 MJ -
    Plasticfolie var også på min da jeg købte den - Hjelmen er grøn under - Så har ladet det sidde - Skal alligevel ha ny bil tim sommer smiley

Asger J-

HONDA RIDGELINE
    http://www.google.dk/search?hl=da&q=Honda+Ridgeline&meta=

Så vidt jeg ved så ja - Type R et registreret.

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#13   12. feb 2008 Honda Pilot
    http://automobiles.honda.com/pilot/

Honda Ridgeline
    http://automobiles.honda.com/ridgeline/

• #14   12. feb 2008 He he Sådan en Hrv eller hvad den hedder i DK kan ikke følge med i skoven med mindre den er hægtet efter en anden 4x4.

Den er for lav og for højt gearet til at kunne noget som helst derude hvor det sker. Sikkert godt nok på en let støvet grusvej men ikke i mudder og terræn

• #15   12. feb 2008 Jeg synes bare at det er så sejt.. Overvejer at få det i hele min bil. Der er ikk noget federe end at have type R sæder, gearmachetter og måtter med type R logo. Det viser jo bare at man er sej..

• #16   12. feb 2008 Krede O > Det er kun sejt hvis det er orginalt i Hondaen ! smiley

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#17   12. feb 2008 Hehe nej du gir dig bare ikke smiley
    Men du har måske også ret - Eller ja jeg bliver nødt til at bøje mig i støvet smiley

Men hvem har også brug for en 4x4 offroader? hehe smiley

Så længe det ikke er min stil holder jeg mig til Honda - Og kan så trøste mig med at det er de samme metaller der bliver brugt til Honda og Toyota smiley Og at de begge er japanske smiley

• #18   12. feb 2008 nej haji. type R skal sidde i alle biler. Prøv at overvej hvor meget respekt man får ud af at ha fyldt sin bil med sådan noget smiley

• #19   12. feb 2008 Asger det er ikke alle der syntes at en traktor er den fedeste transport middel..

kan godt dig ret GF4 det hører kun til i en honda. kunne aldrig finde på og købe det lir der står noget på som intet har med bilen at gøre.

må indrømme jeg syntes at det ser fed ud med carbon hjælm,. og da det ikk er alle biler det kan fås til er film den eneste mulighed. og får man det rigtige kan man ikke se forskel..

• #20   12. feb 2008 I min verden er t-hansen's produkter på linie med brugt toiletpapir....

• #21   12. feb 2008 Tvivler stærkt på det er T-Hansen der får lavet de Type-R produkter, det er garantert noget import.
    Og som en skrev overstående mindes jeg også de havede de dele før honda's første gade Type-R udkom, Kan også have været CD-Cardic der havede det før T-Hansen.

Så efter som det kan være import vare, kan man jo stille sig spørgsmålet, er vare ældre en honda's, gør det så honda til den "latterlige" ? smiley

• #22   12. feb 2008 æreligt at hondas type r'er blir sat i bås med det billige lort...
    selv om Subaru også har enkelte biler med TypeR navnet...
    og hvorfor kører ofroad når man har asfalt... og så lige i verdens fladeste land...!

• #23   12. feb 2008 Offroad dordi ens job kræver at man kan komme rundt der hvor vejene er meget ringe eller ikke eksisterende. der kan hverken honda eller golf holde og følge med. Vi er jo nogen der også gerne vil have muligheden for at komme både til og fra Arbejde med vores bil og samtidig slippe for at slæbe en stor motorsav på 12-15 kg op i skoven dertil hammer og kiler 5 kg og nårh ja så er der lige de 6 liter benzin og og 2 liter kæde olie. og ens værktøjs bælte med målebånd spray og andet måle grej.
    Derfor til hver en til en offroader end en "Plastik" bil. Grejet kan sagtens være i dem men men kommer aldrig frem til opgaven eller hjem fra den igen.....

• #24   12. feb 2008 @ Asger
    Kører du ikke også i en plastik bil? Det er da også en japaner?

Skulle du ikke nærmere køre Defender hvis du skulle være rigtig sej skovmand?

• #25   12. feb 2008 Defender nej den kan heller ikke holde er min erfaring fra andre der har brugt dem. toyotaen holder bedst er min erfaring. Den kører til den sidste bolt falder af.

• #26   12. feb 2008 noswolf =SSJ= =

Køber da håndrens og andre forbrugs midler der inde de er ofte billigere end hos maskinhandleren....

• #27   12. feb 2008 Type R er sku da ikke et honda mærke ....

det er sku da det samme som at sige at kun VW må have biler der står GTI på ...

• #28   14. feb 2008 Type R er heller ikke et registreret varemærke..

Det er Type S heller ikke..

Syntes også det er mega klamt med de Thansen Type R dele, det er enda nogle som tror der er "ægte" Type R dele de sælger..

• #29   14. feb 2008 ja der er mange wannabe's, bare kig på Vanos, MIVEC, VTTi osv hehehe smiley

• #30   14. feb 2008 Og Zetec haha lyder helt klamt

Kommentér på:
Type R

Annonce