Totempo {{forumTopicSubject}}
Hej Bilgalleri.
Jeg har haft min bil til reperation hos Totempo efter jeg var gået i stå. Det kostede knap 3200 kr at få lavet noget køle/temperatur måler som var i stykker. Det tog 3 ½ arbejdstimer at få lavet. Efterfølgende har jeg ringet rundt til forskellige værksteder for at hører hvor lang tid sådan noget kan tage at lave og hvad prisen ca. vil ligge i. de siger max to timer med undersøgelse og det hele, og selv et autoriseret VW værksted siger 3½ er for lang tid. Hos Totempo havde de ikke skrevet arbejdstimer på, men da jeg spurgte sagde de 3½. I følge deres hjemmeside www. totempo .dk står der følgende:
Totempos landsdækkende værksteder er af høj kvalitet og ISO 9001 certificerede. Prisen er aldrig dyrere end på det billigste autoriserede værksted.
Hvad kan jeg gøre i sådan en situation? De siger prisen ikke er dyrere men selv et autoriseret VW værksted er billigere?
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 66
nov 2004
Følger: 35 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 107 Svar: 6.049
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 1.278
nov 2004
nov 2004
Følger: 30 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 52
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 798
nov 2004
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 393
ps. BRUG ALDRIG TOTEMPO
apr 2003
Følger: 54 Følgere: 60 Biler: 9 Emner: 58 Svar: 2.862
1. Totempo finder ud af hvad din bil fejler og laver fejlen.
2. Du henter bilen, får afvide hvad den fejlede o.s.v og får en regning.
3. Du ringer ud og spørger hvad det vil koste at udbedre den fejl du lige har fået lavet.
Hvem skal betale for "fejl findings tiden" ?.
Når du ringer et andet sted hen ved du jo hvad den fejlede, det gjorde du ikke da du ringede til Totempo.
Derfor vil det self. være dyrer at få lavet den på første værksted.
Fejlfinding er ikke gratis.
mar 2005
Jeg vil meget gerne dele dette med jer andre derude, da det ikke er alle som finder "de små ekstra" ting. Snakkede med en fra DR kontant der siger at jeg ikke er den første som oplever dyre regninger fra Totempo end hvad det koster på andre værksteder og det virkelig nogle gange kan betale sig at sige fra sig. Men jeg er den første der har fået ret i en sag. Så hvis i andre har oplevet noget lignende samme problem. Del det endelig med alle os andre, så vi ikke bliver snydt af de mange uoverskuelige regninger.
Ville bare dele mit med jer.
mar 2005
Det er os godt at hører at noget bliver gjort rigtig
Jeg har os haft motor stop tidligere hvor de os kom og fik mig igang igen. Men det var os uden værksted osv.
Men hvor lang tid tog det inden at de kom ud til dig? De siger jo de er der inden for 20 min. mit tog en time fordi de ingen biler har i vestjylland og skal derfor først have fat i en fra herning eller Vejle.
Men har skiftet selskab så vil ikke kører mere rundt i det
Totempo