Problem med værksted! {{forumTopicSubject}}
Hey,
For et halv år siden havde jeg nogle problemer med emins auto i kbh. Jeg havde fået en skade der jeg kørte op i en. De får så bilen dagen efter og har holdt på den i 2-3 MÅNEDER!! De snyder så meget. Nå, men efter de måneder skulle jeg prøve den så virkede gearkassen ikke. Så der går ydeligere en måned, til sidst vidste de ikke hvad fejlen var og sendte den videre. Jeg blev sur og havde overvejet en jern kølle i hovedet på ham. Problemet er så, efter han havde lavede det var der et par fejl. Jeg havde sendt den til FDM. Hovedlygterne, ledningsnet og nul antirust på de sider der var skadet. Vi aftaler en dato, jeg kommer 20 min forsent pga. trafik og han siger han tager ikkk imod bilen Vi gøre det så et par gange og siger stadigvæk næste gang. Måtte heller ik få lånebil, han gav den videre hele tiden.
Bilen skulle sælges i weekenden og det var en fredag. Han var selv igang med at sidde og drikke kaffe. Så diskuterede vi i 10 min. bandede og alt mulig andet og til sidst gik jeg for han forstod åbenbart ikke en skid. Men han sagde at vi skulle betale for batteriet 500 kr, som han selv havde lagt? Forsikiringen betalte jo det hele, jeg sagde ja tro på du får dine penge tilbage. Nu har jeg fået en check på 1200kr på batteriet. Jeg betaler IKKKE de penge. Hvem skal jeg klage til, for jeg gider ikke betale de penge. Han har haft bilen i over 4 måneder uden at have lavet det ordenligt.
først var det 500 kr. nu 1200. kr Der kan man se
Historien er lidt langt og sikkert masser af stavefejl - gider ikke at rette det. Hvad kan jeg gøre?
OG tage ALDRIG derind! Hvis nogen får en skade eller noget
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.286
Ellers så bliv det, og vupti deres jurister overtager sagen for dig Så kan du holde weekend uden at tænke på det..
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 224 Svar: 1.141
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 31
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 986
jul 2006
jul 2006
sep 2004
FDM har jurister ansat der tager sig af sager som det der! Har ikke lige undersøgt hva deres salær er men du kan være sikker på det er billigere end en privat advokat.
Men alternativt kan du jo tage sagen forbi en privat advokat med ALLE detaljer, kvitteringer, papirer mm du har fra HELE sags forløbet.
Så laver han en vurdering, koster ikke det vilde.. Og er der en sag får du fremlagt forventet salær mm.
Du skal ikke forvente at skulle af med det salær der nævnes da der tit laves forlig i sådan nogen platte sager der, ingen gider spilde tid på det, og gør din gode ven med værksted sikkert heller ikke
Ligeså snart han får et anbefalet brev fra en advokat plejer sagen at slutte der og der indgåes forlig/erstatning.
Advokater er noget djævlen har skabt, og ikke mange ønsker sådan en på nakken
jul 2006
Tak på info
sep 2004
Og husk også at du kan søge om "fri proces" ved både din kommune eller anden instans såfremt det bliver vurderet du er berettiget dertil
jun 2017
Følger: 1 Svar: 1
Problem med værksted!