{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Dean R
Dean R
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12

dækker forsikring {{forumTopicSubject}}

hey har læst en del af jer der har skrevet at i har haft meldt en skade til forsikringen og er så kommet til at gi det dobbelte af end hvis i bare selv havde fået lavet det..? har en kasko med selvrisiko på 1500.. der er en der har kørt forbi min bil og ramt den hend af hele siden og så bare skredet så har en ris fra ene ende til anden ahh men er det ikke bare at ringe betale selvrisikoen eller hvordan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dækker forsikring
  • #1   28. feb 2008 Det de mener er, at du kan risikere en præmieforhøjelse hvis du benytter dig af forsikringen og på dén måde kan det faktisk være billigere at betale selv.

• #2   28. feb 2008 man får hvad man betaler for... er din forsikring billig, slipper du nok IKKE for at betale selvrisiko.. har du dine forsikringer i et mindre selskab, kan du sikkert godt slippe. jeg har også kasko i et mindre selskab.. der er INGEN bonusryk eller selvrisiko ved hærværk og nedstyrtende genstande.

DOG!!!! er det seriehærværk.. dvs. har hun ramt flere biler på samme vej skal man ikke betale selvrisiko.

• #3   28. feb 2008 jeg lavede en skade på min bil sidste vinter på næsten 21000 kr. min selvrisiko er på 14568kr og jeg betalte nøjagtig 14568kr og så var den skid slået. så jeg vil da sige at hvis du bare betaler din selvrisiko burde det være det.

• #4   28. feb 2008 da SQUIRREL _: Haha, jeg kan godt lide, at du med det samme går ud fra, at det er en "hun", der har ramt bilen.

• #5   28. feb 2008 mellem os... jeg stoler ikke på noget der bløder i 5 dage uden at dø af det, hehe

• Dean R
    Dean R Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12
    #6   28. feb 2008 premier forhøjelse..? hvis man har lavet en forsikrings aftale med en pris og selvrisiko kan de da vel ikke bare sætte prisen op.. har foresten gf

• #7   28. feb 2008 sagtens... prisen er sat ud fra at du er skadesfri... det er forskelligt fra selskab til selskab... nogle siger 1 skade og du rykker ned.. andre siger 2 skader og så er der nedrykning.. i de mindre selskaber rykker man ikke ned, når først man er blevet elitebilist.. uanset antal skader.

Man tegner en forsikring.. man laver ikke en aftale... forsikringen tegnes ud fra din bil og ejeren af bilen... man stiger jo også i pris, hvis man skifter sin fiat panda ud med en camaro... ergo ændres prisen også hvis man har skader ( prisen stiger) lige som den også ændres hvis man kører skadesfri ( bliver billigere)

• #8   28. feb 2008 Dean R: Hvis din forsikring er bonus-reguleret, så risikerer du en præmieforhøjelse. Fastpris-forsikringer er noget som man normalt kun kan få, hvis man er elitebilist, eller hvis man kan betale præmien.

Ring til din forsikring, og snak med dem om det - alt andet vil bare være gætværk smiley

• #9   28. feb 2008 .... men JO.. det er bare at betale selvrisikoen... sker det dog, at din forsikring er skruet sådan sammen at det er ved anden skade du stiger i præmie - eller hvis den allerede gør det ved første skade. Så kan man altid vælge SELV at betale skaden, hvis man på den måde kan komme til at betale mindre... fx.. har man en skade til 2000 kr og en selvrisiko på 1500... så kan man altid vælge at betale de 2000 kr fuldt ud selv, hvis man på den måde kan spare 3000 kr årligt i præmieforhøjelse ved skade.

Kommentér på:
dækker forsikring

Annonce