{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.775 visninger | Oprettet:

Morten K
Morten K
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 16

Forsikring dækker? {{forumTopicSubject}}

Hey min bil er gået 10 dage over syn og skal bruge den her i weekenden, og kan ikke nå og syne den, så tænkte jeg på hvis nu jeg uheldigvis køre galt i den i weekenden, tror i så egentlig min kasko forsikring dækker?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring dækker?
  • Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 171
    #1   15. maj 2008 kommer an på hvad du laver...... er der den mindste tvivl om hvorvist bilen har fejlet (bremserne ikke har virket etc.) så står du selv med problemet..... det tager en halv time at få den synet, det er da bare at køre den i en drive-in synshal

• #2   15. maj 2008 naturligvis... sålænge det ikke er forsikringssvig... Forsikringen er ligeglad med hvorvidt bilen er synet eller ej... Dog kan du i aaaaaaaaler værste tilfælde risikere at de vil enten vil betale meget lav erstatning hvis den er virkelig misedligeholdt eller vil sætte sig på bagbenene hvis skaden skyldes extrem misvedligehold af bilen.. fx du kører ind i et træ pga manglende bremser, dækmønster, rat og hvad ved jeg.. men.. det er sq extremt sjældent de gør det og det kan se uanset om bilen er synet eller ej...

• #3   15. maj 2008 KLAPHAT !! Bare se og få den bil synet..og det er LIGE NU !!

• Morten K
    Morten K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 16
    #4   15. maj 2008 ja bliver jeg nød til

Kommentér på:
Forsikring dækker?

Annonce