{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Kan jeg selv skifte undervognen?? {{forumTopicSubject}}

hej derude!!
ja, som overskriften fortæller, skal jeg til at skifte min undervogn. Har kigget på en Mac Johns undervogn (Varenr: 6607-3032) fra http://www.nvautodele.dk/ . Min kammerat og jeg spekulerer på, om vi selv kan skifte hele undervognen?? jeg selv er ikke en haj til rep., men det er min kammerat til gengæld - vi har aldrig prøvet det før. Det drejer sig om en seat cordoba 1,6 fra 1995.
Er der noget vi skal være specielt opmærksomme på??
kræver det specielt værktøj?
Andet der bør skiftes ved samme lejlighed??

på forhånd tak!!
Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg selv skifte undervognen??
  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
    #1   9. mar 2008 Hej Thomas L
    Prøv da at kontakte nvautodele.dk jeg er sikker på du kan få de oplysninger du
    har brug for der! Generel er de meget imødekommende, har selv handlet der
    flere gange og været godt tilfreds meget hurtig levering de gange jeg har købt.


  • #2   9. mar 2008 det er der ingen ben i.. har selv været med til at skifte på en ibiza, vento, altea, xsara, toledo og octavia.. og jeg er bare tømrer.. hehe.. bare HUSK at få bilen sporet bagefter!!!!!!

  • #3   9. mar 2008 og alle undervognene er blevet bestilt hos nvautodele.. kanon sted at handle.. og som Rasmus K siger, er der noget i er i tvivl om så bare grib knoglen og ring til dem..

  • #4   9. mar 2008 Hvis du gider og ligge på jorden, kan du sådan set godt gøre det der hjemme.
    Dog vil jeg anbefale dig at få en mekaniker til det. For når du først kommer igang med sådan en gammel bil, skal der nok være noget der sidder fast. eller knækkede bolte.

    Husk bilen skal have en sporing bag efter ombygningen.

    Men luftnøgle, trækstang. og Gas/ilt. så kommer du langt smiley


  • #5   9. mar 2008 DET ikke nok med en sporing da camber er justérbar på de forreste fjederben så bilen skal 4-hjulsudmåles efter i har gjort det.
    Brian GTD
    Mekaniker


Kommentér på:
Kan jeg selv skifte undervognen??

Annonce