{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.642 visninger | Oprettet:

Anhænger træk. Forsikring {{forumTopicSubject}}

Skal have min celica told vuderet her snarest og ville så lige høre jeres mening ang. anhænger træk.

Jeg personligt, synes at den ikke passer til min bil.
den er dog aftagelig og derved mener min far, at jeg skal lade den side.
(kunne blive praktisk, men ikke aktuel når jeg får skørter på) ?

og ang. pris på anhænger træk, har jeg hørt at det kun koster 200,- om året?
eller koster det mere i forsikring ?

fortsat go´ søndag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anhænger træk. Forsikring
  • #1   16. mar 2008 Behold for guds skyld da anhænger trækket.
    ville aldrig mere have en bil uden træk.
    Det er da uundværligt.

• #2   16. mar 2008 hmm.. har ikke savnet det på min gamle bil.
    men spørgsmålet er os lidt, om den stadig er aktuel når der kommer skørter på..

er den vel egentlig ikke pga gitter fx. ? smiley

• #3   16. mar 2008 lad det sidde

tænk hvis de er nogen der kører/triller op bag i dig er det det første de rammer

så sker der ikke noget med din bil

• #4   16. mar 2008 jeg brækker mig seriøst hvis jeg ser noget 200sx, Celica eller Supra med krog på!!!

AF med den! og det kan da kun gå for langsomt!
    forsikring plejer at koste 500kr om året og det ser herre vammelt ud, især med skørter og især på en Celica T20'er!

det hører ikke hjemme på en stylet bil, hvis der skal bodykit osv.. på!

• #5   16. mar 2008 noget af det første "styling" på min corolla var en stor vinkelsliber der lige fik lov at pløje trækket af!!

den kan da ikke sidde der med bodykit på! AD!

men det må du selvfølgelig selv om, du for ihvertfald folk til at grine hvis du triller rundt i en T20 med bodykit og trækkrog

• #6   16. mar 2008 Peder B. - hehe ja, jeg synes selv det er grimt til en (kommende) stylet bil..

men der skal mere til end en vinkelsliber? det skal da demonteres helt med stik osv. ik?
    de tjekker jo hele bilen grundigt igennem til told syn ?!

• #7   16. mar 2008 Når det er aftageligt træk koster det ikke ekstra, så lad det da bare være. Det skader aldrig og man får sikkert brug for det.

• #8   16. mar 2008 Betaler sku ikke ekstra for at have træk på min... og ville ikke undvære det.. men det kan vel sagtens lede sig gøre med aftageligt og skørter.. det er bare at komme hjem og lege.. smiley

Hilsen Emil

• #9   16. mar 2008 jo hvis du kan komme til at afmontere det korrekt så gør du det!

på min var det svejst fast ind under bilen, og så skulle der skilles en masse ad for komme derind og skære. så jeg skar bare mit af så meget som muligt og det er fuldt ud lovligt. husk at det er synsfri sammenkobling. det skal kun synes første gang og i dit tilfælde er det så toldsynet.

hvis det var mig havde jeg bare skåret det så meget væk jeg kunne komme til! og så ellers skrue alt væk jeg kunne komme til

• #10   16. mar 2008 jo men selvom den er aftagelig er den fuldstændig ubrugelig med skørter på

det er kun dødvægt i bagenden

• #11   16. mar 2008 Det er da komplet ligegyldigt om det er, der eller ej når det er tilvalg i forsikringen.
    Og så længe det er aftageligt, hvad grund skulle der så være for at tage det af?

• #12   16. mar 2008 Får min ``orange´´ mekker til at demontere den.. er enig med mig selv nu smiley væk med den smiley

ser fx. lidt forkert ud, at en af mine kammerater har en vild lille punto GT med aftagelig træk.. når han så kommer med en stor trailer på den lille gejlet punto haha smiley

• #13   16. mar 2008 R. B --> nogle forsikringer tager jo ekstra selvom det er aftageligt træk.
    min forsikring ved GF faldt f.eks. med 650kr da jeg skar mit af og oplyste dem at det var væk nu

Stoneface --> hehe ja det ser tosset ud med en trailer efter en stylet bil
    jeg så sågar en Supra MK3 forleden dag, pæn stylet og med en boogie trailer efter! nej nej nej....
    det så bare afskyeligt ud! hehe

Kommentér på:
Anhænger træk. Forsikring

Annonce