{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

toppakning?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har netop forladt min bil midt på motorvejen:-(
Jeg fik skiftet min køler sidste år, da den smed vandet, men den smider det stadig, dog ikke i samme mængde, men tjekker det hver morgen inden jeg kører...
MEN i morges da jeg havde kørt ca 1 km var den brand varm, tænkte den nok manglede vand som sædvanligt, men nej!!!!

Tror i det er toppakning?? nogen der kender en pris hos et aut. værksted....såen ca??
det er en fiat cinquecento.....:-(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  toppakning??
  • #1   25. mar 2008 Det er der stor chance for. Hvordan ser olien ud og ryger den meget hvidt?

• #2   25. mar 2008 ... eller vandpumpen...

• #3   25. mar 2008 Kig under ventildæksel proppen og se om der er noget hvid mayonæse agtig snask. Det er et godt tegn på at toppakningen er gået men det kan også bare være kondens.Hvis den også har svært ved at starte og kun køre på 3 cylinder er det også et skidt tegn

• #4   25. mar 2008 Sikkert en thermostat, samt en toppakning. Min gjorde præcis det samme med en næsten spritny køler, og der var det så thermostaten der gik i stykker = smadret toppakning.
    Sidst da jeg spurgte forskellige autoværksteder skulle de have mellem 5000 og 8000 for det. Alt afhængig hvad og hvor meget der skulle skiftes.
    Jeg fik så en kammerat til at gøre det, han planede lige mit topstykke, smed ny toppakning på, og thermostat. Ingen problemer lige siden.
    Der er nogle der snakker om at den skal trykprøves osv, det er slet ikke en nødvendighed, da det er yderst sjældnet at FIRE motoren slår sig på den måde. Så bare samme tur som min, så burde den kører igen. smiley

Kristian Henriksen www.c-f-c.dk

• #5   25. mar 2008 puha det lyder m,eget meget dyrt......specielt til en bil der ikke er dyre......
    men ja den ryger meget hvidt:-(

den bliver hentet af værkstedet idag og så ville de komme med et tilbud på hvad det kommer til at koste.....
    men tak for de hurtige svar,.,,,

• #6   25. mar 2008 Julie- Husk at bare be om at få skiftet thermostat, vandpumpe, og selvfølgelig toppakning, alt det andet med at trykprøve osv, er helt lige meget.

Kommentér på:
toppakning??

Annonce