{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

forbedring af marked. {{forumTopicSubject}}

sad og tænkte og bliver mere og mere sur over folk der ikke dukker op, og er total nogle pattebørn.

Har altid været træt af den blå fordi man skulle betale x kr. for at få kontakt oplysninger, men det er vel den eneste måde man kan undgå useriøse købere.

Så den vil jeg give videre til jer. hva syntes i der skal gøres.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forbedring af marked.
  • #1   4. apr 2008 lad markedet være som det er.. det er op til folk selv at sortere useriøse købere fra..

• #2   4. apr 2008 helt enig med Martin

Man skal ikke tage noget for givet i det marked..

• #3   4. apr 2008 Det kan man jo ikke. der er jo tit folk der aftaler alt muligt og virker seriøse, men så aldrig dukker op.

Man burde bare at kunne gøre det bedre.

Hva med et system ligesom på qxl. hvor man giver køber sælger karrakter efter køb??? ville det hjælpe.

• #4   4. apr 2008 Syntes man skal gøre som der også var nogle der skrev om igår. Man indføre et stemmesystem så man kan stemme på hvordan brugeren er som sælger/køber, så må man jo vurdere det ud fra det.

• #5   4. apr 2008 det er faktisk en udemærket idé..

Men det vil nok løbe af sporet ligesom bedømmelses systemet til biler.
    - At hvis én har haft en dårlig oplevelse (f.eks. deffekt vare, lang leveringstid osv.) så kommer der en lav stemme ind på. Og sikkert også hvis folk bliver mobset over at der ikke vile byttes med en rusten golf 2'er.

idéen er god, men nok ikke holdbar/troværdig i længden.

• #6   4. apr 2008 Det ved jeg ikke om det ville være ved da at andre hjemmesider anvender det system, og der ser det da ud til at være meget holbart. Måske man skulle lave sådan at man skulle vedhæfte en begrundelse for stemmen..

• #7   4. apr 2008 Det er en rigtig god ide at kunne give points til sælger/køber MEN MEN MEN som det bliver sagt skal alle ikke kunne gøre dette, men kun køber sælger ellers kan det hurtige blive noget hetz imod en person.

Men er der en måde at komme uden om det på ? kunne man evt. ved afsluttet handel give et link med speciel unik adresse kun sælger/køber kender ? eller er der andre måder at gøre det på ?

Ydermere er der meget galt med det marked, pris f.eks der burde være en mindste pris og man burde skulle sætte en pris på vare der skal sælges/købes, hvorimod man ikke altid kan sætte pris på byttes.

F.eks kunne man iflg reglsæt her inde gøre en pris bindene, så hvis sælger laver en pris på en bil så er det sgu den der gælder, det kan være folk så stopper med at skrive 999999 1234 0 1 osv. og gør måske at marked kan blive noget mere seriøst.

• #8   4. apr 2008 så skal systemet være skudsikkert, og der kan først afgives stemme når der er udvekslet kontaktoplysninger.

mht. begrundelse så er det jo nemt nok at skrive en fed løgn smiley

• #9   4. apr 2008 jah det er rigtigt, men tror det ville give et bedre indblik for ham der skal købe/sælge hvis personen nu f.eks. har 3 kommentarer. Så må man bedømme det ud fra det smiley

• #10   4. apr 2008 Jeg syntes det inde på qxl fungerer udemærket. der er det kun køber og sælger der giver hinanden karrakter for handlen, men ved ikke hvor meget arbejde der er i det for bilgalleris admins. kunne forestille mig det ikke lige sådan er til at få lavet så det funger.

• #11   4. apr 2008 Kender det godt! Havde solgt for og bagkofanger til en herinde fra, aftalte han skulle komme og hente det, han dukkede aldrig op, jeg skrev og ringede til ham, han svarede ikke, men han er sjovt nok online her på bg!

Prøvede det også da jeg skulle sælge min 406'er aftalte med køber nogle ting jeg skulle pille af som han ikke ville have på bilen, og vi aftalt et tidspunkt han skulle hente den, han skrev også da han kørte hjemme fra, så ham aldrig og kunne ikke komme i kontakt med ham.. om han så er kørt galt og blevet dræbt ved jeg jo så ikke...

Kommentér på:
forbedring af marked.

Annonce