RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scootere
  • #1   10. apr 2008 en ting er at de køre uden kort og det der...

men de burde fanme se sig for når de køre... kørte dog rundt som 15 årig... men kiggede mig squ altid for...

• #2   10. apr 2008 Plejer at køre de ned...Haha

• #3   10. apr 2008 Det kommer lidt an på situationen... Altså at en på landet har en gammel puch maxi han kører lidt på, det gør mig ikke noget... Hvis der er 3 km til naboen, så er det da begrænset hvor meget skade der kan ske... Men inde i byen, med en scooter der kan køre meget hurtigt, det er dømt til at gå galt. Dem kan jeg ikke have respekt for.

• #4   10. apr 2008 hehe ja. men alligevil. oprettede et emne inde på scootergalleri om at de 14-15 årige var nogle pikhoveder til at køre scooter. og så gik de helt amok hehe

• #5   10. apr 2008 Det koster et par stykker af de scooter hoveder i løbet af sommeren hernede i byen, så kan det være de lærer at køre anstandigt

• #6   10. apr 2008 Jeg så en her den anden dag, han var vist heller ikke gammel nok... Han skulle lige vise hvor hård han var, og flåede sin scooter på baghjul ude på vejen... Så kom den for langt op, og han løb efter den, mens den kørte på baghjul foran ham. Han kunne ikke slippe gassen, for så ville den vælte for ham. Det endte med han ramte et skilt, og flækkede nogen skjolde... Kæft jeg grinede af ham...

• #7   10. apr 2008 dennis M. hehe nice ville jeg godt have set man.

hader bare sådan nogle.

har satme aldrig været udsat for noget, som inde på scootergalleri. de gik helt amok. bare fordi jeg skrev at dem der ikke var store nok til at køre scooter skulle lade være.

• #8   10. apr 2008 jeg syns også at der er blevet værre med unge sådan som de køre på scooter. uden at kigge sig for og overhaler hasaderet osv.

køre selv scooter. men jeg kigger mig sygt godt for osv.

ikke som de unge idag smiley

• #9   10. apr 2008 kenni. det er osse sådan det skal være.
    hvis man vil køre scooter skal man køre efter loven.
    syntes det er i orden at tune dem, og køre stærkt på dem, men man skal se sig for i traffiken

• #10   10. apr 2008 jeg har selv haft scooter der har kørt 115 km/t.
    men jeg er bare blevet klogere efter en vare vogn kørte mig ned. han kiggede sig ikke for, og jeg sænkede ikke farten ved side vejene.

men det gør jeg sku nu hehe.
    køre højst 40 inde i byer osv også når man er på åbne lande veje kan man godt køre lidt mere smiley

men der er sku mange her i silkeborg jeg håber bliver kørt ned eller vælter og smadre deres scooter sådan som de køre !
    de sænker ikke farten når der er cykelister på vejene osv

• #11   10. apr 2008 kenni. ja.

er du fra silkeborg smiley

• #12   10. apr 2008 hvorfor kører så hurtigt på en scooter der er beregnet til 45 km-t ? de små bremser kan sku da ikke holde ?

• #13   10. apr 2008 nu er en scooter jo ikk lavet til 45km/t men til en 70-80 stykker.... mange 45 har skive bremse både for og bag og de kan sagtens bremse! på dem er problemet de små lorte hjul der sidder på! har selv kørt meget scooter og er blevet kørt ned 3 gange på de 2 år der gik til jeg blev 18.. men er egentligt først efter man har siddet i en bil og oplevet hvor lamt cykler/knallerter kan opføre sig i trafikken man rigtig finder ud af hvor sindssygt en dårlig idé det er at køre mere end de 30 km/t inde i byer... på landevejen vil jeg så tilgengæld mene at det eneste rigtige er at køre minimum 70!! så har man da en chance...

Kommentér på:
scootere

Annonce