{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

køb/salg {{forumTopicSubject}}

Hey Bg
Jeg står i en lille sjov problem
Jeg Byttede min din her for 6-7 uger siden til en ung gut
Vi havde lavet en slutseddel på det hele så der ikke ville være nogen problemer.
Så her idag ringede der en venlig person til mig og sagde at han nu var glad ejer af min gamle bil men at den stadig stod i mit navn.
Jeg havde afmeldt den ved forsikringen ´men ham som købte den af mig havde ikke fået omreg den
Det vil så sige at han har kørt i min navn og uden forsikring.
Hvad gør man ved sådan en person??
Jeg ved godt hvad jeg vil gør men det må jeg ikke kæresten...:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb/salg
  • #1   11. apr 2008 jeg ved det ikke.. måske politiet? der sker jo ikke noget når i har lavet en slut seddel

• #2   11. apr 2008 Har snakket politiet og de siger ha står til en bøde på 3-4000,-
    Vil helst ikke ha politiet med i det for det går udover den nye ejer

• #3   11. apr 2008 du kan melde det til politi'et og vente på de gør noget ved det eller selv køre ud og tage dine nummerplader med hjem igen og for eftertiden selv omreg.!!!

• #4   11. apr 2008 Hej Kasper

En dyr lærestreg kan det blive hvis han laver en skade....eller den nye nye ejer laver en skade mens den endnu står i dit navn smiley

Ergo, lærepengene er herfra:

OMREG altid jeres bil ved salg, også selvom det forlænger og besværliggør jeres salg en lille smule.

Mvh. ANders

• #5   11. apr 2008 Undskyld ordvalget men alle de unge herinde, som uansvarligt undlader at have styr på papirerne risikerer problemer og ballade når I bytter/sælger/køber uden at have styr på plader, forsikring og omreg.

/A

• #6   11. apr 2008 Det kommer ikke til at koste mig noget når jeg har afmeldt den....

• #7   11. apr 2008 Tja... kommer vel an på om han ringede og sagde HAHAHAHAHAHA - du betaler for mig.. eller han ringede for at sige, at han nok skulle få den omregistreret den ASAP..

Men - hvis ikke du allerede HAR gjort det, så få den afmeldt hos Told og skat... hvis der så sker noget - er det sq ikke dit problem men føreren af bilen..

<b> DETTE EGERN HADER GRATISTER!!!

• #8   11. apr 2008 Han har sådan set solgt min bil da den stadig står i min navn
    Det er sgu da bedrageri

• #9   11. apr 2008 Der er IKKE nødvendigvis forsikring på en bil med plader... Jeg arbejder i et forsikringsselskab og her er hvad der sker.

Kunden ringer ind og opsiger sin forsikring.

Samme dag får motorkontoret besked-

I 14 dage herefter er der stadig ansvarsforsikring på bilen.

På ca. dag 10 alt efter helligdage mv. får kundne et brev hvori der står at forsikringen er opsagt fra motorkontoret ( hvis bilen stadig er på plader )

På dag 14 beder motorkontoret politiet inddrage pladerne.

Kan politiet ikke finde bilen, er den UDEN FORSIKRING FRA DAG 14.... sker der noget er det førerens egen røv der brænder... på lige fod med, hvis han fandt en bil der stod uden plader...

• #10   11. apr 2008 bedrageri er det ikke - du har i og med der er lavet en købsaftale overdraget bilen til ham.... du kan jo derfor i din gode ret kontakte motorkontoret og dit forsikringsselskab og få din røv fri af hvad end der videre sker, hvis ikke den spade du har solgt bilen til kan tage sig sammen til at omregistrere den.

• #11   11. apr 2008 Heldigvis behøver man ikke pladerne for at kunne afmelde en bil, hæhæ

• #12   11. apr 2008 <b> men SVINERI - DET ER DET SQ!!!!

Kommentér på:
køb/salg

Annonce