{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb/salg
  • #1   30. aug 2014 der er sgu lige så mange købere der ikke læser annoncen og spørger om noget der allerede står skrevet... siger ikke at det er problemet, men den kan bestemt også vendes om smiley

• #2   30. aug 2014 heller for mange spørgsmål ind for få svar...

vis folk vil sælge så må de sku svare lige meget og det står i annoncen..

en seriøs sælger svare lige meget hvad og dem er der sku ikke mange af her inden..

og der er sku en fact

man bliver sku snydt ved at købe her inden fra

• #3   30. aug 2014 jeg for tit spørgsmål på sms hvor jeg skal sidde og sende 10-20 sms med det som står i annoncen og så skal de ikke købe noget alligevel
    jeg vil gerne sælge men synes kun det er købere der er useriøse altid

• #4   30. aug 2014 jeg ville gerne både sælge og købe lige PT... Men det har da vist sig lidt svært.. Alt skal jo passe sammen... Noget jeg ikke forstår er hvorfor byttepriser skal være 10kg højere end salgsprisen...

Og

hvorfor skriver nogen at de kun bytter til deres fordel, gør vi ikke alle det.. jeg har før gået på kompromis, og gør det gerne igen... Jeg vil bare have en ordentlig bil for pengene.. smiley

• #5   30. aug 2014 Bytte prisen skal være højre fordi det du for ibytte fejler 1000 ting og skal laves for 1000vis af kroner før man kan sælge det igen

• #6   30. aug 2014 Er den solgt ? Har du den stadig ? Er den væk ?

Nogle gange kan jeg godt forstå at man ikke lige gider svare, hvis der er en SERIØS interesse, har man vel andet man kan spørge om....

Men synes nu ikke at det er så svært at svare i chat, eller sende sms om varen.

Jeg har solgt flere varer hvor det kun var kontakt over sms, andre mener jo at al seriøs kontakt er at ringe til folk. Så må sælger lige gøre det klart i annoncen, det burde kunne gøre kontakten nemmere smiley

• #7   30. aug 2014 de 3 ting skal man jo skrive........

nogen folk er totalt tumper til at slette ders annoncer når den er solgt

• #9   30. aug 2014 Well xXx-mizz af de 1000 gange jeg har ringet til folk ang køb har 990 ikke taget mobilen .. så kom igen

• #10   30. aug 2014 Synes det er flabet, når jeg stiller et spørgsmål, og ikke får svar, mens andre gør.

• Hawk
    Hawk Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 60
    #11   30. aug 2014 #10 så finder man bare en anden at handle med. også selvom man virkelig gerne vil købe bilen.

det er de færreste biler som er så unikke at man ikke kan finde en magen til et andet sted. og i sidste ende, kan man altid prøve at søge i sverige eller tyskland.

• #12   30. aug 2014 Jamen vi er enige smiley

• #13   30. aug 2014 Jeg har lige præsteret at glemme at svare en på coupéen. Det var jeg sgu pinlig over.

• #14   30. aug 2014 #7 Udgangspunktet når man ser en annonce må vel være at varen er til salg ?

Er det en fast pris ? Kommer du forbi min by ? hvornår skal den synes igen ? Fejl og mangler ? Ekstra dele med ?
    Der er da nok at spørge om, andet end : er den til salg?

• #15   31. aug 2014 Mikkel J..

Nej man skal sku ikke altid regne med at varen ikke er solgt...

har sku fundet meget der er solgt for længe siden hvor folk bare har ladet den stå aktiv

• #16   31. aug 2014 Det er en anden problematik , end den TS skriver om, kan da kun være enig i at nogle er for sløve til at slette annoncen når varen er solgt, men hvis man stiller andre spørgsmål til sælger kan han vel også skrive SOLGT, eller få nosset sig sammen til at slette annoncen.
    Er den solgt , virker ikke konstruktivt, hvorfor vil du vide om den er solgt ?
    Kommer du og køber varen , bare den ikke er solgt eller vil du faktisk godt vide mere ?
    DBA og GOG har anmelde-funktion hvor du kan anmelde hvis en vare er solgt , men stadig står til salg.Eller anmelde andre ting. Det kunne andre sider lære af

Kommentér på:
Køb/salg

Annonce