512 visninger
|
Oprettet:
Idiot med STORT I!!!! {{forumTopicSubject}}
Hold kæft hvor kan man blive harm over at læse sådan en artikel, fatter virkelig ikke det svin overhovedet satte sig ind bag rattet, kan KRAFTEDEME ikke være studernterhuen der trykker.. Heldigvis var der ikke nogen uskyldige der måtte lade livet.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=278835
PS: Det er STADIG ikke IN at køre med alkohol i blodet, og det bliver det sq´ ALDRIG!!.. =o(
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 20 Emner: 30 Svar: 303
maj 2004
Følger: 96 Følgere: 91 Biler: 3 Emner: 176 Svar: 2.757
okt 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 109 Svar: 1.091
så er det sku da også særet at det kan væer glat...!!!
sep 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Svar: 91
Der står ikke noget om at de var fulde, der står politiet mistænker for spirituskørsel.
Det gør de mere eller mindre altid, der bliver taget blodprøve ved de fleste uheld og specielt med unge mennesker om natten/aften.
Men som sagt det er ikke cool og drikke og kører !
nov 2003
Følger: 72 Følgere: 69 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 3.020
MANGE køre for stærkt, unge som ældre.. Men man er dér straks og trampe på de folk det går galt for..
(og man ved måske godt at man ikke altid er bedre hvad angår fart)
apr 2003
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 261
men hvis de kørte spritkørsel..så burde der godt nok falde dummeslag...
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.814
Der står ikke noget om at de var fulde, der står politiet mistænker for spirituskørsel.'
Jeg er da fuldstændig ligeglad, IDIOTEN beviste han ikke tænker på vejens forløb, for der skal sq´ meget til alligevel, for at miste kontrollen over køretøjet, når det er et blødt sving, så personligt tror jeg sq´ ikke på han har overholdt fartgrænsen, har en lille formodning om han lige skulle prøve den lidt af.... Så for mig at se, forbliver han en Idiot!!.
Idiot med STORT I!!!!