Dårlig bedømt af dommerne til F&F show {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder her og tænker over hvad det er/var dommerne bedømte bilerne på til F&F,
og nu tænkte jeg mere i den klasse der hedder Best Female ride.
Er de bedømt ud fra førstehåndsindtrykket af dem?
For man kan da i hvert fald se at dommerne ikke har bedømt ud fra hvordan bilerne er bygget og hvad der er gjort ved dem.
1. Pladsen går til en bil der er pæn udvendig, og har bygget anlæg men så der ikk videre lavet det store ved den. Den mangler at få
lavet kabine, bremserne lignede mildt sagt lort. Men en opsigtsvækkende bil fra lang afstand, hvis man kigger ud over fejl og mangler....
2. pladsen går til en bil der er nymalet, waaaaauw!!!! Der mangler lister på siden af bilen, hvor der var sat malertape hvor der stod "vi nåede det ikk", for at den var samlet færdig, kofanger foran var sat dårlig fast, der manglede gitter i kofangeren, hele bilen var der fuld af fejl i lakken, der var bulede fælge på, der var ikk engang bygget anlæg i den, eller det blev i hvert fald ikk vist. Så et hurtig glimt af bilen i bagagerummet hvor man kunne se bilens gamle farve.....WHAT TÆNKER JEG BARE....
3. pladsen går til en bil der rent faktisk er mere gennemført end de 2 første biler, eneste hun manglede var anlæg i bagagerummet, og så var hendes fælge ikke helt så pæne eftersom der manglede lidt polering på fælgekanten..
Men her tænker jeg så efter at have gået alle tøsebilerne igennem for fejl og mangler og hvad der egentlig var lavet bedst... Hvor HELVED var LOUISE'S HONDA CIVIC henne i billedet!!!!!
Tvivler på dommerne overhovedet har gennemgået de biler derover, ud over lige kaste et hurtig glimt på dem i forbi farten.
Louise's bil er der lavet ALT ved, der er fed kabine, der er bygget anlæg, der er dvd-skærme i, motorrummet er pænt lavet, der er skørter på, det er endda sideskørter der er tilpasset fra en saxo til en honda, det er da ikk lige det letteste at få lavet, der er speciel lakering på, når lyset fra f.eks. xenonlys ramte hendes bil, skiftede hele bilen enten over i blå eller lyserød/lilla, ret specielt og fedt og se på. Fælgene var da klart de pæneste af de tøsebiler der stod der inde, helt nymalet og højglans poleret. Der var tonet ruder, sat xenonkit på, hele fronten var ombygget, der var malet bremserne. ja det eneste minus jeg kun finde på bilen var inderskærme var faldet lidt ned og en rids på hendes bagkofanger, men det var da også det.... Hvordan kan en bil der er så gennemført i de detaljer den har, ikk få en præmie eftersom det var den, der var flottest bygget???? Der var helt klart lavet MEGET mere ved hendes end nogle af de andre....
Kun godt tænke mig at få en forklaring på hvad det er dommerne har set efter her, for det har da bestemt ikk været efter hvordan og hvad der var gjort ved bilen....
Og så ser man det er Jonas Overgaard der er en af dommerne, hmmmm han burde vide af alle at ved sådan konkurrencer at man gennemgår bilerne for fejl og mangler.
Min kæreste kun sådan set komme i sin næste år, hvor bilen var halv færdigbygget, sat sammen med strips og manglede gitter og lister hist pist, og intet lavet ved kabinen eller anlæg og stadig kun vinde, bare den har en opsigtsvækkende lak eller hvad.....?? Synes det er mega dårlig, når folk har kostet sindsyg mange penge i bilerne, og dommerne bare hurtig bedømmer den ved at gå forbi, for de ser ikke de små fede detaljer, der rent faktisk kan være de dyreste og mest gennemførte ved bilen.... Så ikk dommerne på et tidspunkt stoppe op og gå rundt om bilerne for at se hvad der var lavet..... Ja jeg tænker bare, fedt at stable en konkurrence på benene der bare ikk bliver vurderet/bedømt på en fair måde. Og streetfire ville gerne kunne tages seriøst... Fed måde og tag dem seriøse på når de ikk engang kan vurdere bilerne ordentlig.
Lige et surt opstød herfra.
nov 2004
Følger: 98 Følgere: 94 Biler: 14 Emner: 38 Svar: 243
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
så hvisjeg hopper i hotpants og stram top, så er jeg en sikker vinder ? ^^
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.886
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 368 Svar: 2.126
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 184 Svar: 686
apr 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16605
2 pladsen
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?UserID=5623
3 pladsen
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?UserID=46941
jan 2008
apr 2008
Om man så har store patter eller god røv burde det ikk have indflydelse på dommeren...
Desuden var der mange pigebiler i år der rent faktisk var pæne forhold til hvad der ellers havde været
apr 2008
jan 2008
apr 2008
Ja nr 2 var den pæneste bil, men hjælper da ikk og stille en bil op der ikk engang er lavet færdig, det så da total dumt ud med malertape på siden og så på taget af bilen, hvor jeg tror antennen skulle sidde og så man skriver "vi nåede det ikk" hmm så skulle man måske ikk ha stilt den op. hehe
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 727
apr 2008
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?UserID=55151
Og sandie G's også
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=51232
Synes da de har klaret det meget godt.
apr 2008
Synes at Louise's bil skulle have været i top 3, men går ud fra det måske er hendes lakering der har gjort at den har været for "stilren" af en tøsebil og være.
jan 2008
mar 2006
Følger: 72 Følgere: 67 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 9
feb 2006
Følger: 169 Følgere: 161 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 881
Men ville gerne give kasper ret, at man kan vinde ved ikk at have bilen helt bygget færdig så der noget galt, men det er noget de bestemmer og ikke jeg... jeg er bare tilfreds hvordan min bil er blevet færdig og det er det der tæller for mig ikk en dum pris for et eller andet
feb 2006
Skal lige siges at de billeder der ligger på min profil af bilen er ikk sådan som den ser ud nu, der er sket en del ændringer:)
jul 2003
Følger: 32 Følgere: 77 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 636
Bagage rummet med en gammel farve?? tror jeg vist ikk rigtig... det er malet sort?? og bilen var grøn før?... Fælgene er bulede ja... - som skrevet så nåede vi det ikke.... - kunne have lånt et sæt af bilx men takkede nej tak da jeg IGEN kun kom for sjov skyld....
Anlægget er der skam i... masser af det men igen... jeg anede ikke den var med i en konkurrence så derfor ikke åbent til dét....
Nette fortjente da at vinde fordi den var mest speciel - effektfarve, opsigtsvækkende og den eneste pigebil med åbent trunk så man kunne se anlægget...
Louises bil har fine sæder og en anderledes lak - Andre kofangere og dét er så dét.. stilren men flot - lakken er desværre også dårlig på dén..
Min var ikke færdig NEJ.. men klart flottere og mere speciel end astraen så synes da i flæber en smule...
Vil ikke udtale mig for meget om den astra da der er mange sider af samme sag... men jeg synes personligt ikke den var bedre end til den 3.plads den fik...
Slap dog af... - Du lyder som om du selv skulle have været en del af FEMALE konkurrencen - tøsesur er du da ihvertfald....
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 1.864
2. Astra
3. MR2
jul 2003
apr 2008
Og tøsesur, det ville jeg ikke kalde det. synes det er dårligt bedømt, og du burde vide du stillede op, efter som du var tilmeldt dca så det da dårlig undskyldning fra din side af. så skulle du bare stå som almindelig udstiller.
Og du siger jeanettes var den eneste med åbent bagagerum!!!! kan se du ikk kan have været meget i hallen, både louise's, charlottes og jeanettes stod med åbne bagagerum
feb 2006
Det er en overstået weekend.
mar 2006
Følger: 86 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 393
Louises bil har fine sæder og en anderledes lak - Andre kofangere og dét er så dét.. stilren men flot - lakken er desværre også dårlig på dén..
Må rette dig lidt catia
Ja der er lavet kofanger, sideskørter, Rød/hvide baglygter! jdm forlygter! type r spoiler, fjernet blinklys, lavet fronthjelm, lukket bagklap, solfilm, anlæg, sænket, malet bremser. kabine, navi med skærm, og dårlig i lakken??? hvor har du funder det henne?? de eneste fejl er de stenslag der er i fronthjelmen, ellers er der ikke en eneste maler fejl på den honda!
Blot lidt herfra
apr 2008
Forstår slet ikke du sviner Louise's bil til!!!!
""""Louises bil har fine sæder og en anderledes lak - Andre kofangere og dét er så dét.. stilren men flot - lakken er desværre også dårlig på dén.."""""
Skal lige siges jeg er autolakere, og Louises lak fejler intet på den, der er stenslag på, men det kommer der på alle biler. Sys det er en fed lak der er på hendes, ikke en man har set før, når man kommer tæt på.
Andre kofangere og så er det det?!!!
Har du åbnet øjnene mens du har set den bil!!!! Der er satme sket mange ting på den, der er udspartlet bagklap, fjernet blinklys, forlænget fronthjelm, badboy, sideskørter der er forlænget fra en saxo til en honda, bagkofanger der er bygget om, frontkofangeren er der lavet om på, ja så der kabine, anlæg, dvd osv osv.... der er da helt klart lavet mange flere federe ting på hendes der gør den unik end der er på din. Du har købt dig til kofangere og sat dem på, som mange andre også kører rundt med. Så hellere noget ingen andre har, og som er bygget specielt til den.
Kan godt ske du er pist over jeg kritisere din bil, men du har ingen fede detajler på din som gør den unik på nogen måde.
feb 2006
Der er ingen malerfejl på min bil, og det tror jeg godt jeg kan få maleren til at skrive under på, eftersom de fik den tilbage 3 gange for at rette alle dens skønhedsfejl. Og ved med sikkerhed at alt blev fjernet eftersom maleren var skide irriteret til sidst over jeg kom tilbage med bilen for fejl hele tiden. Så det ved jeg med 110% garanti der ikk er noget af på den mere.
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 95
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 75
feb 2006
Tror det er første håndsindtrykket de har bedømt dem på.
i hvert fald dem der gik videre, og så har de måske gået i detaljer derfra.
mar 2005
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 87 Svar: 831
jul 2003
Og det er da ikke DIG der bestemmer om der skal være gitter i forkofangeren... det er da mit valg... Hvem siger der overhovedet SKAL være noget gitter..
Lakfejl ER der på Louises... - jeg viste dig dem da også da vi sad og pudsede bilerne, Louise... Og det var ikke stenslag.. Så jeg har da gjort dig opmærksom på det.. Så synes da så bestemt ikke det er at svine din bil til på noget punkt.
Kasper- hvis du er autolakerer så ved du jo ligeså godt som jeg at man ikke kan rep. korn m.v før lakken er hærdet... og dét var den ligesom ikke op til weekenden..
Jeg fornemmer at det er dig der har malet bilen..... (eller hvad...) Hvis det er så tager jeg da gerne mied og viser dig hvor du skal rette dine fejl mester...
Iøvrigt... Hvis der sad malertape på min nogen steder så er det sku en mærkelig malertape i bruger der hvor du arbejder... ; )
Brian: citat:
Ja der er lavet kofanger, sideskørter, Rød/hvide baglygter! jdm forlygter! type r spoiler, fjernet blinklys, lavet fronthjelm, lukket bagklap, solfilm, anlæg, sænket, malet bremser. kabine, navi med skærm, og dårlig i lakken???
Det samme kan siges om min blot at min ikke havde en liste og antenne på i weekenden...
kofanger, sideskørter, andre lygter, spoiler, hvide blink, sort hjelm, lukket bagklap(normalt er der huller fra emblemer), sænket 40/40, caliber malet, læderkabine/sort/hvid, panasonic anlæg, andet speedo, pedaler, carbon panel og gearknop og fejl i lak...
Nøjagtig de samme ting... plus/minus i begge, blot hver sin smag for hvad man synes er lækkert...
Mht mit anlæg så ligger det foran.... og ikke bagi... - Som sagt er den slet ikke færdig bagi.. Så kom da endelig med det billede du har for der er da ingen der har sagt at mit anlæg SKAL ligge bagi fordi alle andres gør.... - eller er det stadig DIN mening om tingene der SKAL gælde... I en mr 2 er der både rum foran og bagi..
Så godt at der indimellem var åbent bagi hos nogle af pigerne men kun nette havde det åbent hele tiden og måske liiige der hvor dommerne gik forbi..
Nej jeg var ikke klar over at den deltog i noget female halløj før lørdag aften da Louise fortalte det....!!! Ja den var meldt til DCA.... - men havde dog ikke grasket siden så voldsomt så jeg vidste at der var flere klasser at vinde i... Troede indtil Louise fortalte mig andet at der kun var selve DCA. 1.2 og 3.
Sidst men ikke mindst.... - HVIS jeg ikke selv havde fortalt jer at der var lakfejl og bule i forreste fælg havde ingen af jer jo set dét... ikke engang hende der polerede kølerhjelmen fandt de små lakfejl jeg snakkede om.... ikke engang maleren der skal rette div fejl kunne FINDE fejlene ved egen hånd - jeg måtte gå turen og vise dem... Så hold nu op... Der er vist mere i det end en halvfærdig bil hér...
Nogle af jer går jo simpelthen op i det med liv og sjæl... det gør jeg altså ikke... om jeg gider at diskutere om hvad der er fair og ikke fair er da ikke min opgave.. Nette vandt... så tillykke.. Der kommer nok mange andre bedømmelser/konkurrencer hvor man ikke er enige om udfaldet... Jeg er heller ikke enig i udfaldet af denne konkurrence men igen.... HAVDE jeg ikke fortalt jer de fejl der er så havde i ikke set dem... - listen JA... men resten er jo alting noget jeg har VIST jer da vi stod derovre...
jul 2003
Men havde jeg nu vist dem mine små korn m.v så skulle man vel også gå i detal´jer på dét punkt med de andre biler og der var ikke een af dem der var fejlfri.
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.339
Ledte ikke efter fejl på din, derfor jeg ikke så "nogle" - kun da vi sidst stod og snakkede bag den og jeg ku se den var tørsprøjtet over bagklappen.
Men generelt findes der INGEN deltagende bil i konkurrencer hvor der ikke er fejl - medmindre den er bygget året før. Det er rene facts!
Alle biler blir oftest lavet i "sidste øjeblik" og dermed er der ikke tid til at rette evt fejl. For 98% af alle malere laver småfejl. Fejl som i dagligdagen ikke rettes, da der ifølge kvalitetsordninger osv gerne må være småfejl i lak.
Fx tillader KS2000 kvalitetsstemplet at der er 4 støvkorn pr A4 areal på en bil
jul 2003
jul 2003
Og tydeligt din var lige lukt fra kabinen, da du ridsede udelukkende ved at sætte din bløde røv på den
mar 2006
Og mig som troede det kun var fyre som kunne blive "kællinge" fornærmet over andres mening, og kreatik på bilerne!
Hehe
/Brian
feb 2006
Så der noget jeg har gået glip af, for det har jeg ikk hørt/set du har vist mig at der er fejl i min lak.
Og er da egentlig også fuldstændig ligeglad om der er eller ej.
Fatter desuden ikk du går sådan amok over de ting der. der ville altid være nogen der ikk kan li ens bil, og det kan du lave om på. Du kan da bare vælge og være stolt af dit eget projekt og så fuck hvad andre sys. det her indlæg er da fuldstændig latterligt. og endnu mere latterligt og sidde og svine andres biler til med fejl eller ej.
Som flere siger ville da altid være fejl på bilerne om det så er små ridser eller stenslag det kan man ikk komme uden om.
Hvor fedt og blive skide sur over en skide konkurrence, hvad kan man bruge den til,!!!!?
okt 2007
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214
de andre er da bare Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
jan 2008
jan 2004
Følger: 216 Følgere: 208 Biler: 5 Emner: 522 Svar: 2.185
feb 2006
Folk har hver sin smag om bilerne lad dem dog ha lov til at ha det. nogen er til den ene biltype andre til nogle andre.
Så længe man er glad for sit eget projekt og man selv er tilfreds med det så fuck hvad andre sys.
Kan da være lige meget om man vinder eller ej bare man havde en god tur ud af det
jan 2008
jul 2003
Kritik og andres mening er ikke noget jeg tager mig af... MIN bil MIN stil..
Jeg ved da godt der var indbyrdes konkurrence mellem louise og astraen - og at jeg så ligger mig ind som nr 2 ved jeg da udemærket godt ikke huer nogen som helst... Så i kan alle sige hvad i vil... Så jeg kigger på min pokal - klapper mig selv på skulderen - læner mig tilbage og siger - vi ses til det næste træf - færdig eller ej...
... Som skrevet længere oppe deltog jeg så stadig kun for sjov.... Så jeg fik dét ud af min weekend jeg ville om vi så er enige eller ej...
Er da ked af at en pokal og en konkurrence skal ødelægge vores planlagte tur til DHB men det lyder da sådan... Ret mig hvis jeg tager fejl. - I ved ved hvem i er........
Torben: Ja dét ville være en rigtig god idé... Men stadig er der jo dem som har een favorit og hvis dén ikke vinder så kommer et indlæg som dette... Så man kan nok ikk undgå sure miner...
feb 2006
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 63 Biler: 5 Emner: 136 Svar: 2.801
sep 2005
Følger: 203 Følgere: 344 Biler: 5 Emner: 95 Svar: 783
Kunne så absolut ikk blive mere enig.... Det jo heeeelt vildt sådan som der hakkes og rives i hinanden her i det her indlæg,til hva nytte? Men det da rart og se folk komme af med den slags de går med inde i sig,det da ikk en rar ting
Men helt ærlig,det fint folk ikk er enige i deres beslutning men derfor behøver man da ikk ribbe mere i det og svine bilerne til... Vi har alle hver sin smag(gudskelov for det da) stod det til mig var de 3 fimalister:
-Louise
-Charlotte
-Og jeg selv.... Og ja sys sku selv jeg har en fed bil...Og er sådan set kold for om alle andre sys den er klam..... ejer den sku ikk bare for at have den.... Og som før sagt,jeg ville til hver en tid forære min plads til louise eller charlotte for var sku kun med for sjov.... Var meldt til at udstille,men blev bedt om at stille op til best female og hvorfor sku jeg sige nej til det? Altså helt seriøst man......... Kan folk bare ikk få en fed tur og god oplevelse ud af sådan noget her mere?????
jul 2003
HYG JER.
sep 2005
jaaaah det så din mening.. og mange er sikkert enige......
Men lad den dog værre så for heleved.... Glo den anden vej... Ingen tvinger dig til at se på den!!!
feb 2006
Du blander mig da ind i alle dine indlæg hele tiden. Kan sku ikk gøre for folk ikk deler de samme meninger som dommerne. Hvor fedt du bliver sur på mig, har ikk brokket mig over hvordan konkurrencen blev dømt, og gider sku heller ikk udtale mig om den. Kan ikk gøre for at kasper opretter et indlæg om det her, og det bestemmer han vel også selv, jeg kender ham ikk, så kan hverken gøre fra eller til. Men vildt du bliver sur på mig over en ting jeg ikk har gjort noget galt i. For så vidt jeg ved har jeg intet sagt om hverken dig eller din bil, så kan ikk se du skal blive sur på mig. Og fedt du siger "MIN VEN KASPER" kender ham ikk og har aldrig snakket med ham, så hvor har du nu det fra???!!!
jan 2008
mar 2006
Bare det man var med, og man hygget sig, så betyder resten ingenting!!
sep 2005
maj 2007
sep 2005
Helt sikkert......
Det gør du da bare alt det du vil
maj 2007
jul 2003
Ingen bremser, utæt kølerør, dødt ledningsnet i instrumentbordet, stenslag i front, hakker i klarlak under forklappen, sammensprøjtning på højre forskærm, lak revet af i falsen på venstre forskærm, hakker i lakken indvendig i begge døre, modsat effekt i motorrum, lak på ledningsnet til motoren, ridse i højre dør, bagklap og sideskørter anden nuance end resten af bilen, "gnavemærker" i motorklap pga den er slået sammen med bagklap, gummikant på C-stolpelister mangler i begge sider, 2farvet glastag, træt vulkanisering i venstre udstødningsophæng, manglende gummiliste ved luftindtag i højre side, ingen navkapsler, flatspot på alle 4 dæk, venstre får taber endvidere luft, forkofanger flimre, hele bilen fuld af sliberidser, overfladerust i vognbund, sort standardfarve i frunken, ulakeret bundkar, flækket glasfiberinstrumentbord, spartel sunket i begge dørsider, effektlak er ej dækkende på underkanten af bagklap.
Men der er INGEN støvkorn eller løbere i lakken
sep 2005
Tak tak...
Christina J
Hehehe tøzzen... Den var sku alligevel god... den bød lige et smil frem...;)
maj 2007
jul 2003
Højre dørhåndtag har knækket fjeder, inderskærm gennemtærret, begge paneler gennemtærret, vognbund zone C gennemtærret, vredet trækaksel i venstre side, buler i taget, sideblink skruet skævt i, vand i begge baglygter, venstre forlygte blinker i fugtigt vejr, hul i førersædet, hul i gulvtæppet bag førersædet, mug på tæppet i bagagerummet, ridser i alle ruder, højre sprinklerdyse virker ikke, højre nr.pladelys sprunget, nedslidte fordæk, sprøjtestøv på c-stolper og bagklap, rust i begge døre, bagklap og bagskærme, rød i alle falser, utrolig mat i lakken - masser af støv i lakken, men den kører 21km/l 92
jul 2003
jul 2003
jul 2003
SLUT herfra.
okt 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 11 Emner: 10 Svar: 117
jan 2008
sep 2005
okt 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 11 Emner: 10 Svar: 117
sep 2005
Hørt hørt!
apr 2008
Damn en tudeprinsesse du er. Er du vant til og få i hoved og røv, for det virker sgu sådan.
Citat fra dig selv af
""""Kritik og andres mening er ikke noget jeg tager mig af... MIN bil MIN stil.. """"
Hvorfor er det så at du tuder sådan herinde over folk ikke deler sammen mening som dig?!!!?
Du kommer med det ene indlæg efter det andet, hvor du prøver at "forsvare" dig selv og ligge fejl over på de andres biler, hvilke de slet ikk er der.. Hmmmf
Nok om det, det skal lige siges jeg ikk kender Louise personligt, har heller aldrig snakket med hende. Men jeg har fulgt med i hendes projekt af hondaen, efter som hun har købt bilen af en af mine kammerater fra Aabenraa af. Og jeg ved hvordan den bil så ud da den blev solgt, slet ikke særlig pæn i hverken lak, skørter kabine osv. Så det er fedt og se hvor meget hun har gjort ud af den, og hvor mange detaljer og gennemført arbejde der er kommet i bilen, da den efter min mening altid og ALTID vil være en fed bil i mine øjne.
Citat
""""Jeg fornemmer at det er dig der har malet bilen..... (eller hvad...) Hvis det er så tager jeg da gerne mied og viser dig hvor du skal rette dine fejl mester...""""
Ja, helt klart har jeg malet din bil!!!!!!! Nu bor jeg ligesom i jylland så det er sgu langt væk du får malet bil da. Og havde jeg malet den, var den malet meget meget bedre end hvad den er nu. Håber ikke du har betalt penge for det...
citat
"""Kasper gentager jo bare de ting/fejl jeg HAR pointeret men sjovt nok ikke dem som jeg med vilje IKKE har fortalt NOGEN om... Så det er jo åbenlyst at det ikke er fordi han har gået bilen efter men blot kan huske en smule af de ting jeg sagde og viste..."""
Jeg har ikke hørt dig sige noget om fejl på den bil. Stod der mens du var der på et tidspunkt, og må sgu ærlig indrømme at jeg måtte gå for ikke at grine. Du burde være en af de trunter der render rundt inde i hallen med for lidt tøj på, for du er da ligeså dum og hører på som dem og ligeså meget "her kommer jeg" typen. Du virker som om du meget godt kan li' og hører på dig selv. Og det kan man da også se herinde. Du er total udstillingsdukke på dine billeder, Hallo så LÆKKER er du altså heller ikk. Du er blondine med silicone patter og hvad så? Tror du at du får mere opmærksomhed ved at fører dig frem på den måde. Nej vel!
Citat fra Torben B
"""De bliver bedømt ud fra hvem der har de bedste patter og den bedste røv - så enkelt er dét! ;-)"""
Så kommer citattet fra dig.
"""iøvrigt har jeg sku nok større bryster end nette så 1.pladsen er i jeres øjne min.... --- GAAAAB... Hør jer selv...! """
Der stod ikke største patter men de Bedste. Og så vidt jeg ved, har størrelsen intet og gøre med om de er de bedste.
Men for lige og svare på det du skrev med at jeg måtte have hørt dig sige fejlene så er mit svar nej. Er man autolakere og går man lidt op i biler så kan man sagtens se fejl på dem. Og det er altid sjovt og se andres malerarbejde på biler, om det er noget der er gjort ordentligt. Og tror alle autolakere der går op i styling og denne bilverden har det på samme måde som mig.
Og nu det er det ikke særlig svært og se en bule der er større end en 5 kr på venstre forfælg. Den springer helt i øjnene på en når man står og kigger på bilen fra venstre side af, fordi lyset ramte den side bedst.
Kan du ikke tåle kritik af din bil i den her verden, så skulle du måske finde dig en anden hobby. For der ville altid være noget negativt og positivt i alle biler. Sindsyg nok og tude sådan over mit indlæg, så her er en tudekiks fra mig af, så håber jeg du nyder den. :-)
apr 2004
Følger: 29 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 81 Svar: 5.055
jan 2007
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 39 Svar: 958
MANGE TAK HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH
jan 2008
apr 2008
Flot du skriver en privatbesked til mig og så blokere mig, kan kun gå ud fra du er så tøsesur over at du ikke kan tåle min mening om din bil ved du har blokeret mig så jeg ikke kan skrive privatbesked til dig. så må jeg jo svare dig her i stedet for.
******Citat fra catia:
Skrevet: 03-05-2008 09:33:33
Svin mig det du vil... - misundelse er en grim ting.. - Du turde jo ikke sige noget derovre åbenbart... - Og det gør du jo sikkert heller ikk næste gang du ser mig... Så kan jo ikk bruge dine udtalelser til noget.
Du keder dig for meget - få dig dog din EGEN bil så du ikk behøver bruge så meget tid på min.... !*****
LOL
Du må sku da kun forstå i dit lille blondinehoved at alle ikke kan ELSKE DIN BIL. Du virker som om, du ville have at alle er på din side. Fat det nu KÆLLING din bil er ikke gennemført nogen steder overhovedet i forhold til nogle af de andres biler der stillede op...
Og nej man gider ikke stå at sige noget til dig, for det første så opførte du dig som om du 14 år gammel og troede du var den lækreste på jorden da du stod ved din bil. Og så den måde du kunne svine alle andre biler, og så ikke kan se din egen bils fejl. Der måtte jeg sku gå, for ikke at falde om af grin. Og hvorfor overhovedet tale til dig!!!!! Ikke alle behøver at gå hen til den lille fine prinsesse og sige hej, jeg kun sagtens undvære..Og nu tror jeg bestemt ikke lige jeg sådan løber ind i dig, så hvor store chancer er der måske for at jeg så dig igen!!! Hvis jeg gjorde skal jeg nok gøre opmærksom på at det er mig, for så det nok første gang du hører en mand løbe skrigende bort når du møder mig.. Og for det andet så vidste jeg ikke på det tidspunkt du rent faktisk rendte med sejren derover.
Og må grine igen og igen over dig, at du bliver ved at flippe sådan ud over at din bil. Du siger selv at du er ligeglad hvad andre synes om den. HURRA det kan jeg se.
Catia få dig nu et liv i stedet for at blive så sur over nogen ikke deler samme mening som dig om din egen bil altså. kan det virkelig være så svært!!!!
Og for det tredje lille catia så har jeg min egen bil, men jeg behøver ikke blære mig med hvad jeg kører rundt i. og så vidt jeg ved er det ikke forbudt at man ikke har sin bil herinde.
jul 2003
Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
En lille side note, så synes jeg ikke Catia's lunger er særlig værdige. Men tvivler på at jeg synes bedre om Kasper's! - Det skulle bare lige ud i luften, når emnet er blevet hevet frem et par gange \o/
Dårlig bedømt af dommerne til F&F show