{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Benzinkrig! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har hørt,
at benzinprisen
i den nærmeste
fremtid kan komme op på
kr 15,00

Ønsker du at benzinprisen sænkes i stedet for?
Det kan lade sig gøre!
Men man skal handle NU!
Man skal gøre det smart!

Sidste år forsøgte man at presse benzinselskaberne ved ikke at købe benzin på bestemte dage.
Direktørerne grinte, fordi de vidste at benzin, der ikke blev købt om mandagen, bare blev købt dagen efter.
Det gav lidt forvirring, men havde altså ingen større effekt.

Men nu er der nogen, der har fået en idé, der virker
HVIS VI VIRKELIG VIL DET!
Læs videre og bliv en af os!

Benzinen koster i dag ca.
11,32 kr/liter
Vi ved allesammen, at benzinselskaberne får kæmpegevinster.

Prøv at huske dengang, vi lod prisen komme op på 10,00 kr.
Dengang påstod man, at olieressurcerne var ved at være opbrugt.
I dag førsøger man ikke engang at påstå det –
I dag findes der mere olie end for 35 år siden og dengang kostede benzinen 2 kr literen.

Vi må blive mere agressive og vise,
at forbrugerne kan gøre noget.
At kunden må få ret!
Den eneste måde at få ret på, er at slå til der,
hvor det gør allermest ondt:
På pengepungen!
Det kan vi gøre!

Hvordan?

Vi har alle brug for vore biler og vi skal alle sammen købe benzin,
Men vi kan påvirke prisen:
Når vi handler samtidigt
kan vi starte en
priskrig!!!

Vi foreslår
at vi ikke
køber benzin
af de 2 største benzinselskaber:

Shell (inkl. Metax)
eller
Statoil (inkl. 123).

Forestil dig:
Når de 2 største benzinselskaber ikke får solgt noget benzin, bliver de nødt til at sænke prisen for at få kunderne tilbage. Dette fører til priskrig og alle andre selskaber er nødt til at følge trop.
Men, for at kunne få det resultat, skal vi nå hundredetusinde Shell- og Statoilkunder. Og vi skal alle samarbejde.

Og det gør vi!
Selv med firmabilerne!

Jeg sender denne besked til 30 personer. Når de allesammen sender den videre til bare10 personer, har vi allerede nået 300. Og når disse 300 sender til deres 3000 bekendte…
Har vi nået 3 000 000 osv..…
Forstår du?

Når alle sender denne besked videre,
har vi i løbet af en uge nået
300 millioner mennesker,
i en priskrig imod olieselskaberne!

Ja,
vi kan vinde,
men...

... det er urtoligt
vigtigt
at vi ikke køber vor benzin hos
Shell (inkl. Metax!)
eller
Statoil (inkl. 123)
For at kunne komme videre med dette og for at nå i målet
beder jeg dig at
Videresende denne mail.
Kan vi regne med dig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzinkrig!
  • #1   28. maj 2008 jeg er stadig med på den smiley

• #2   28. maj 2008 REPOST hehe

• #3   28. maj 2008 Ejer Statoil ikke også Jet

• #4   28. maj 2008 jet ejers også af statoil

• #5   28. maj 2008 Og så var der lige statsafgiften på 8kr pr.L med de priser vi har i dag, så selskaberne kan nok ikke går ret langt ned i pris

• #7   28. maj 2008 Ville det ikke være federe hvis vi demonstrerede imod staten måske???

• #8   28. maj 2008 Eller gør som os andre lav et firma og træk lortet fra

• #9   28. maj 2008 OMG. tanken tjener intet på benzin. De sænker prisen så meget at de kun tjener 20-30 øre pr L for at lokke folk derind.

Det de tjener på er de vare du går ind og køber.

Jeg tanker stadig ved Shell.

Men nu piver jeg jo heller ikke.

• #11   28. maj 2008 Hvis i ikke har råd og fylde benzin på så sælg bilen og køb en cykel

• #12   28. maj 2008 Ka' du stave til RAPSOLIE - Tank hos din lokale landmand...

• #13   28. maj 2008 Jeg har nu bestemt mig at give udstemme for disse spam indlæg,
    grunden til det er at de ikke overholder visse regler for brug af
    dette ellers fine forum.

<b>1.4 Grimt sprog, udhængning m.v.</b>
    Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller <b>firmaer</b>, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive sat i karantæne og i sidste ende vil din brugerkonto blive lukket. I særlige grove tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til straks at sætte din brugerkonto i karantæne eller lukke den.

Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.

Hvis et indlæg ikke bliver slettet, kontakt da en hjælpe-administrator via linket "Hjælpe-admins" øverst på siden.

Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre.

<b>2.3 Genpostning af Forum-indlæg</b>
    <b>Genpostning af forum-indlæg er ikke tilladt</b>; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af indlæg, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

Som genpostning defineres også indlæg med samme hovedbudskab som et andet nyligt emne; eksempelvis flere vurderingsindlæg efter hinanden. Hold disse indenfor samme tråd. Sker dette ikke, forbeholder BilGalleri.dk sig retten til at slette disse indlæg.

<b>2.5 Annoncer og reklame i Forum</b>
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på BilGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.

<b>Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.</b>
    Dette er jeg sikker på også gælder i dette sammenhæng, hvor man prøver at vinde noget.

• #14   29. maj 2008 DK tanken sælger benzinen lige så dyrt som shell. og statoil.
    så det giver ingen forskel

Kommentér på:
Benzinkrig!

Annonce