{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Fuck hvor dårlig af Schmiedmann. {{forumTopicSubject}}

Jeg har bestilt noget ved Schmiedmann den 24 april hvor der stå leverings tid 21 dag, plus jeg har to andre ordre hos dem. Da det er ved at være godt over de 21 dage, ringer jeg lige til dem. Tro du at de kan give en dato til hvornår varen er hjemme. Nej de sagde bare ca 14 dage og det kunne de ikke engang være sikker på. For Varen skulle komme fra kina og der nede fra får de varer fra hver 3 månede, og han kunne ikke sige hvornår de sidst havde fået en sending der fra.
Se så og få styr på jeres varer tekst, man skal sku ikke skrive en levering tid hvis man ikke kan overholde den.
Sorry, synes bare at det prof gik af Schmiedmann, ved det, det viser bare at de os bare er en internet butik der ikke kan holde hvad den lover.

FOGH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck hvor dårlig af Schmiedmann.
  • #1   4. jun 2008 De har da forretninger!!

  • #2   4. jun 2008 handel ved Koed istedet for, der er service !

  • #3   4. jun 2008 Slap liiiiige af.... vareteksten er vejledende, og der kan jo være mange eksterne forhold der spiller ind i henhold til den bekræftede dato..... så klap lige hesten, og forstå at verden ikke altid fungerer 100% glidende.

  • #4   4. jun 2008 Lur mig om der ikke står et sted på deres side..

    Forbehold for tastefejl, afvigelser og prisændringer.

    Men enig... men bliver altid træt af at vente på noget når man glæder sig til at få det !!


  • #5   4. jun 2008 Har du betalt noget, hvis ikke så afbestil da varen og find det et andet sted.

    Jeg ville godt nok ikke vente på ubestemt tid...


  • #6   4. jun 2008 He he
    Schmiedmann er ikke bare en lille internet biks smiley

    De har så vidt jeg ved 3 Schmiedmann afdelinger med fysisk butik i Danmark med tilhørende værksted og auto ophug plus CM-carparts afdelingen.

    Mener også at de har i norge + sverige men ved det ikke 100%

    Men ja, træls og vente på noget man glæder sig til og få.




  • #7   4. jun 2008 i vil gerne spare penge og vælger en af dem der er billigst da de handler på en anden måde en dem der har det til at ligge på lager og derfor tar mere for det da det koster at ha lager
    men når så der går lidt længere tid en forventet så hyler i op og sviner dem til smiley
    syntes folk er for dårlige til at være toldmodige
    GÆLDER DOG IK MINE KUNDER DER ER VED AT FÅ LAVET OMBYGNINGER
    Gør dog op med jer selv om i vil ha det med det samme elller i kan vente lidt på det
    og kender ik nogen der ik går lidt over tiden nogle gange
    har købt der flere gange og har aldrig haft problemer og det har jeg sku haft med andre danske firmaer smiley


Kommentér på:
Fuck hvor dårlig af Schmiedmann.

Annonce