{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Dårlig dag.. {{forumTopicSubject}}

Ja sys lige jeg vil dele min lorte dag med jer herinde..
Min kæreste er taget til england en uge, hmm lidt trist men hun kommer jo hjem igen, så er min "nye" Mobil gået i stykker har haft den i 1,5 måned og så fandme om min bil ikk kører i stykker i esbjerg når mig og 3 andre kammerater er på vej ned for at spise og se film (bor i ribe 30km fra esbjerg) Så jeg har sat 2 af mine kammerater af så de ku bestille maden da vi var under lidt tidspres og mig og den anden kører så ned og henter billeterne til filmen, vi når så lige ud på vejen igen inde fra biffen af og så lyder der ellers en masse skralden og raslen fra motoren og koblingen blev underlig og bilen kom ingen steder.. Men kigger så under og der drypper en masse gerakasse olie ud inde fra koblingen og svinghjulet og der er noget der kører eller skralder i mod derinde så vi fik pænt skubbet bilen tilbage på parkeringspladsen og mine 2 andre kammerater måtte ta en taxa ned til os (med vores mad i poser) smiley Og så fik vi ellers set film.. Men fuck hvor er jeg træt af det da jeg står og skal af med bilen.. Men ja nu ska jeg så først bruge en masse penge på den... Rigtig en møgdag for mig.. Har i ellers haft en god søndag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig dag..
Kommentér på:
Dårlig dag..

Annonce