{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Anders J
Anders J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14

Erfaringer ang. BMW 330 ci el. cd {{forumTopicSubject}}

Jeg står om et par måneder, og skal ud og købe en BMW 330 ci eller cd, og alle informationer omkring priser, diverse udstyr og den slags har jeg fået på plads, men jeg kunne godt tænke mig noget info omkring service, evt. svagheder på bilen altså ting som jeg måske lige skulle undersøge inden jeg hiver pengepungen frem... Hvis der er nogen der sidder inden med erfaringer herom, vil jeg meget gerne høre om dem.... På forhånd tak...

Det skal dog lige siges at det mit første bilkøb, så gode råd er meget velkomne...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer ang. BMW 330 ci el. cd
  • #1   2. mar 2005 Et lidt voldsomt bil køb hvis det er det første!?! ;o) Den er ret brutal sådan en 330i. Hvor længe har du kørt bil?

Men efter hvad jeg har hørt, så skulle der ik rigitig være så meget at komme efter på de modeller.. Kig/spørg evt her:

www.bmwe30.dk

Der er en masse rigtig flinke bmw mennsker der altid er klar til at give en hjæpende hånd. Og det er IKKE kun for bmw E30. Der er alle typer derinde. Og det er helt sikkert at de kan give dig alle de råd du måtte have brug for.

Held og lykke med det. Og jeg er da slet ik misundelig ;o)

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2005

#2   2. mar 2005 Jeg takker mange gange for dit link, det vil helt sikkert være nyttigt.. angående hvor langt tid jeg har kørt bil, så har jeg først lige fået kørekort her for et par måneder siden... Jeg har også tænkt på om det ikke var for stor en bil at starte med, men tror nu nok at det nok skal gå....

• #3   2. mar 2005 Jeg går ud fra at det ikke er penge det kommer an på. For det virker ik som om du mangler nogen. (ment på en god måde).

Men jeg ville personligt vælge 330 ci.. Uden tvivl.. Alle motorsports journalister siger at man kommer ik tættere på en M3, men den koster kun det halve.Og man får samme køreglæde.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2005

#4   2. mar 2005 Jeg har den fordel at jeg samtidig med bilkøbet så flytter jeg til Sverige, så prisen er jo en hel anden forhold til i DK, og så er det heller ikke en 2005 model vi snakker om, jeg regner med at det bliver en 2002 model ikke ældre ihvertfald.

Jeg kan godt lide at du siger at det er det nærmeste man kommer på en m3, for den har også stået på ønskeseddel, men jeg kan ikke lide dens benzinøkonomi, når jeg tænker på at jeg kommer til at køre mellem 30000 og 40000 om året...

• #5   2. mar 2005 Hvad skal man give for sådan en bil i sverige?

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2005

#8   2. mar 2005 att. Thomas V

Det er lidt forskelligt det afhænger lidt af hvor meget den har kørt og hvilken stand den er i, men jeg har set dem i prisklassen 150000 - 250000 kr., det svinger lidt, men regner ikke med at komme til at give meget mere end 150000 kr.

Kommentér på:
Erfaringer ang. BMW 330 ci el. cd

Annonce