{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Hvordan er det da folk kører? {{forumTopicSubject}}

Er godt træt af den måde folk kører på.

Idag havde jeg en bil klistret op i røven... Vi kørte ca 100 på landevej, og der lå en bil ca 1 meter bag ved og svingede ud og ind for at se hvornår de kunne overhale...
Hver gang der så ikke kom nogle biler kørte de helt inde ved striben og prøvede ikke på at overhale?

Senere ude på motorvejen lige ved afkørselen kørte vi bag en lastbil, og han lå stadig så tæt på bag mig.
Så kommer vi ned på motorvejen, jeg gør klar til at trække ud, og begynder at blinke... ca 3-5 sek efter jeg begyndte at blinke begynder jeg at trække ud, da jeg ca er halvvejs ude i den anden vejbane begynder ham bag ved også at overhale, det vil så sige at jeg overhaler en lastbil, imens han overhaler mig på en 2 sporet motorvej? Og han gjorde ikke tegn til at han havde tænkt sig at vente til jeg var færdig med at overhale lastbilen, så jeg måtte trække ind igen.

Da han så endelig var kommet op foran vil han pludselig kun køre 120 km/t, hvor fartgrænsen er 130 km/t. Derfor begynder jeg så ar overhale ham.
Da jeg når op foran ham, og ca 4-5 meter foran hans bil, blinker jeg og begynder at trække ind. Lige da jeg får de højre hjul inden for striberne i den inderste vognbane overhaler han så mig inden om, og vil pludselig køre et godt stykke over 130 km/t, jeg vil skyde på at han nok havde kørt 150-160 km/t.

Jeg fortsætter så med de 130 km/t og indhenter ham så ca 500 meter før den afkørsel jeg skal dreje af ved igen. Der ligger han og kører bag en lastbil. Da jeg så når op bag overhaler han lastbilen, og trækker ind lige foran den, kører over striberne og drejer af samme afkørsel som mig.

På den afkørsel må man køre 90 km/t og der vil han så køre 60 km/t og så pludselig +100 km/t.

Jeg fortsætter ud af vejen med 100 km/t og når op bag ham igen nede i lyskrydset hvor han holder for rødt. Der holder han så med hele bilen ude over striben, og midt ude på fodgængerovergangen.

Og mit spørgsmål er så... Hvad fanden tænker sådan nogle på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan er det da folk kører?
  • #1   4. mar 2005 Tag nummeret og meld dem til poli. De mister kørekortet efter de numre der.

• #2   4. mar 2005 Du fatter ikke hvor mange af de trafik sviner der kører runft i Dk.

• #3   4. mar 2005 Kæft der findes mange sære mennesker i den her verden.. Det er sq svært lade være med at lade sig provokere af sådan noget.. Sindssygt

• #4   4. mar 2005 jaa.. nogle mennesker burde bare ik ha kørekort..! man skal sku aldrig stole på de andre i bilen ved siden af..

• #5   4. mar 2005 Hehe mærkelig adfærd og måde at kører en bil på....

• #6   4. mar 2005 han har ville køre race med dig er jeg helt sikker på han lagde op til.. sådan en klovn.. tror bare jeg havde lavet en opbremssning da han havde kørt bagved.. eller øset ham til hehe.. disel powr.. så kan han lære at holde afstand.. sådan en nar...

• #7   4. mar 2005 jeg har prøvet noget lign det der - altid noget du kan holde dig i ro... Jeg havde nok fået min hævn ved at holde ham ind og høre ham ad, hva faen han har gang i. Men for satan der er mange nisser på de danske landeveje...

• #8   4. mar 2005 hvis det var mig, så provokerede jeg ham igen.

• #9   4. mar 2005 NEJ!!!...lad endelig være med at provokere tilbage. Det kommer der sgu aldrig noget godt ud af.

Det er endnu bedre at få taget deres kørekort. Det gør mere ondt på dem. Få et vidne og meld dem....det giver betinget frakendelse.

JEG ved det nemlig...har lige bestået teoriprøven så jeg kender reglerne. Det var nu for at køre for stærkt og IKKE for at provokere smiley

• #10   4. mar 2005 første gang han overhalede dig skulle du bare været køret ud ham der får skylden oglige sådan da du var ved og trække ind.. men der hvor man må køre 130 km/t behøves man ik og køre 130km/t men havde det været mig havde jeg bare trykket sømmet i bund og så væk fra ham har jeg gjort tit osse ved bilister der ik fatter og slå lang lys fra når de køre bag en

• #12   4. mar 2005 Jesper L
    Han kan jo ikke bevise hvor hurtigt han kørte jo han har jo ikke en apperat til det.. og man mister ikke bare kørerkortet sådan som du tror.....

• #13   4. mar 2005 oc C
    Det er ikke hastigheden jeg tænker på. Det er i forbindelse med "Uansvarlig kørsel".

Der er eksempler på cyklister, der er blevet "presset" på kørebanen af bilister, som har fået medhold i retten.

• #14   4. mar 2005 Gik nemlig til teori med en taxi chauffør, der havde fået betinget frakendelse af selvsamme årsag...

• #15   4. mar 2005 hmm han var da en idiot..kørte også bagved en i dag, spasseren kørte 70 i 80 zonerne og 60-70 i byen.. - Jesper Focus ... det var da den fladeste ide jeg længe har hørt.. De kan sq ikke tage dit kort for at en eller anden tosse kommer og siger at du gør sådan og sådan.. og det var da lettere at stoppe ham end en der skulle vidne mod det...!?! Men det er sq kun tøser der render rundt og melder andre folk.. det er ligesom små brødre der hele tiden render ind til sin mor....! Aj ok det er i orden at melde folk hvis de er i gang med noget f.eks. kører ind i nogen eller begår røverier osv.. Men så længe der ikke er sket noget, så syntes jeg det er for tøset.

• #16   4. mar 2005 @ Christian M - Skulle jeg bare køre ind i ham med 130 km/t? Jeg ved ikke med dig, men som jeg ser det så er 130 km/t altså _utroligt_ hurtigt når man flyver sidelæns hen af en motorvej...

• #17   4. mar 2005 Og hvad har du forresten lavet siden du lige har bestået teori i en alder af 37?? Det gør vi andre som regel når vi er 17-18..

• #18   4. mar 2005 Jesper, det du der taler om er simpelhen så svært at bevise så det nærmest er umuligt.

Har selv anmeldt en for at forsøge at køre mig af vejen (en post Danmark bil). Han kørte helt oppe i røven af min bil og chikanerede mig til trods for at jeg allerede kørte en smule hurtiger en tilladt, jeg begyndte langsomt at tage farten af for at få ham til at fatte at jeg ikke gad have ham liggende med 1 meters afstand. Resultat, han overhalede i et sving med fuld optrukken linje og dårlige oversigts forhold for så at prøve på at presse mig af vejen. Jeg ringede fra mobilen og anmeldte ham til politiet og opgav nummer.

Jeg fik afvide at det eneste de kunne gøre var at kontakte post DK og oplyse dem om hendelses forløbet, og så håbe de ville gøre noget ved det. Og der var mange vidner her.... Hvis ikke min lille søn havde været med havde jeg fuldt ham til hans distination og banket ham gul og blå.

• #19   4. mar 2005 AND E
    Jeg synes der er lidt forskel på at "sladre til mor" og så til at køre uansvarligt og risikere andres liv. Blot min mening....

• #20   4. mar 2005 AND E
    Jeg giver Jesper L ret i hans synspunkt, og så kan idioten sku bare opføre sig ordentlig og lade vær at sætte andres liv og lemmer på spil, jeg er da kold om han slår sig selv ihjel ved at køre ind i et træ, bare han blander os andre uden om det.

• #21   4. mar 2005 Jeg havde ræset mod ham eller knaldetham ned....... danm en nar...

• #22   4. mar 2005 Kan godt forstå hvis i bliver bange og frustrerede også den køre stil, men umiddelbart er i nogle størrere fjolser når i begynder at snakke med knytnæverne...

Kommentér på:
Hvordan er det da folk kører?

Annonce