{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Nissan 100NX??
  • #1   19. jun 2008 har stort set samme motor som en sunny 1600 gt.
    ruster meget. de flese dele er billige.
    har lidt under 100 hk ser er ikke nogen rigtig sportvogn.
    men en billig bil med targa osv

• #2   19. jun 2008 *fleste

• #3   19. jun 2008 Okay.. Har kigget på en fra 91, men den har kun kørt 134000.. Synes det lyder for godt til at være sandt.. Er det nemt at spole en nissan tilbage i km tæller??

• #4   19. jun 2008 alt kan lade sige gøre.
    men den kan godt kun have kørt det
    har li været med ud og hente en der havde kørt 110***
    med service bog osv udfyldt.
    men det rent held som regl har de kørt osv 200***
    har selv haft en og en sunny 1600 gt

• #5   19. jun 2008 men skal også siges den jeg har haft og dem jeg har kørt i og min sunny
    havde alle rundet 200***
    og de kørte som en drøm i gear kasse og motor.
    og har aldrig haft problemer med min hehe

• #6   19. jun 2008 hmm kim hvad snakker du om? der findes ingen 1600 gt model smiley

100 nx findes som 1.6 og 2.0 GTI.
    1.6 motoren findes som både ds model ( kaburator model) og DE model med multipoint indspøjtning. men den du kigger på er med kaburator motoren.... Gå efter DE modellen hvis du finder en smiley
    af reservedele er de ok.. men der går jo sjældent noget i stykker på dem så det er ikke der problemet er smiley
    desuden er de DE motorer sindsygt holdbare... kan enda køre med 1.2 bars ladetryk standart smiley

men ellers er det rust du skal efter.. specielt i de bagerste tårne! af med måtterne og tjekke..ved ikke om du kigger på en med Targa tag.. eller er der tit rust omkring her også

km mæssigt kan det sagtens lade sig gøre. min sunny har ikke gået mere så smiley

har du sprøgsmål er du velkommen til at skrive. har en del erfaringer med motoren og modellen smiley

• #7   19. jun 2008 Peder M -- Okay, så 91 modellen er med kaburator??
    Og jo det er en targa tag jeg kigger på..
    Hvor stor er forskellen på DE og kaburator modellen?? Er det HK eller holdbarheden??
    Hvor mange HK har en 100nx med 1,6 motor??

• #8   20. jun 2008 Jeg Har en 100 nx med kaburator 90 hk og den køre rigtig godt. Det er ikke en hurtigt bil overhovedet. Jeg fået lavet rust i tårne, inderpaneler og skærmkanter bag. Skærmkanterne kan man ikke købe nogle steder, kun komplet bagskærm og de koster omkring 3000 kr stk. Men find en 100 nx der er undervognsbehandlet og uden rust i skærmkanterne.

Kommentér på:
Køb af Nissan 100NX??

Annonce