{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Polering og salg {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

Min Alfa har fået sig nogle vaskeridser og er lidt mat. Når jeg søger på "polering" eller "vaskeridser", så kommer der nogle meget omfattende vejledninger frem. Jeg har ikke værksted/garage eller andet sted hvor jeg kan gøre det over flere dage.

1. Har I en kort præcis vejledning til hvorda jeg gør det? (fremgangsmåde og produkt. Har pt. noget turtle og Alaska)

2. Hvad koster det at få den poleret op af en klargøringsmand, så vaskeridserne er væk? (evt. en frivillig fra KBH el. Nordsjælland)

/Peter K


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polering og salg
  • #1   22. jun 2008 man skal have de rigtige ting ellers er det ikk til.. ville klart ofre en klargøring hos en prof hvis den virkelig trænger..

  • #2   22. jun 2008 kommer du il jylland er jeg også klar

  • #3   22. jun 2008 men jeg kommer ikke til Jylland lige med det første smiley

    Per: Jeg skal bruge en prof. der kan få min bil til at spille 111% (det er jo ikke en toyota)


  • #4   22. jun 2008 hej jeg har et klargøringsfirma og kun gør det for 800 eller total klargøring men forsejler til 1600. men en skam det er i hobro ellers kun jeg gør det billigt :0) men ta i biltema og køb den polermaskine de har den er fin nok til hobby .1.. skal den afrenses for tjære 2.. grovslibe laken med 3m eller 1z slib 3..fin slib laken med ultrafin slib fra 3m og 4...forsejl den med tc nano pro så står laken som ny igen og den holder max

  • #5   23. jun 2008 per w
    Hvis du har dit eget firma og kan polere en bil for 800 kr tjenet du sku ikke meget.
    1. materialer
    2. løn.
    3. husleje.
    4. lidt til skattefar
    5.fagforening
    Ellers er det ikke 100% iorden det du laver.
    en ordentlig polering skal mindst tage 2-3 timer.
    det svarer til en timeløn på 250,- til 300,- udover det kommer de faste udgifter.


  • #6   24. jun 2008 allan !!! det kan du ik sige at mit arbejde ik er i orden for nu har vi været i gang 1,5 år og lavet ca 1500 biler uden en raklation og fuld bugget af forhandler og private.og du ved jo ik hvad mine udgifter eller hvad mit db er pr bil .men vil bare sige du får ik lavet pæner biler end her og vi står 100% inden for det vi laver . vil bare ik ta røven på folk for vi lever fint af det og en total klargøring må ik koste mer end 1600 vil ik selv betale mer for en behandling ..men fære nok du tror det er noget lort vi laver fordi prisen er billig men du tager bare røven på dig selv vis du tror du for mer for pengene vis du betaler 2500 -3000 for en fuld klargøring .

Kommentér på:
Polering og salg

Annonce