{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.044 visninger | Oprettet:

Automatgear og vedligehold ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har sådan en fin Mitsubishi Pajero fra 96' med 160.000 km på bagen! Jeg vil lige høre om nogen kan fortælle mig hvor ofte man bør servicere en automatgearkasse ? - Er det kun olieskift eller er der filtre osv i sådan en også ? Olien på oliepinden til gearkassen er helt lyserød og fin, det går jeg ud fra den skal være. smiley ..jeg skifter olie og filter på motoren for hver 10.000 km... nu vi er ved snakken så er olieskift ved diff'erne på for og bagtøj vel ikke noget man gør andet end en gang i bilens levetid eller ?

Håber der er en venlig mekanisk begavet person der kan fortælle mig lidt om sagerne! smiley

/Carsten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Automatgear og vedligehold ?
  • #1   26. jun 2008 Kan det passe at jeg skal til at true jer med utallige lag tæsk hvis ikke i svarer på mine spørgsmål ??????

*s*

/Carsten

• #2   26. jun 2008 hej
    jeg fik at vide ved opel da jeg hente min bil med auto gera af den skulle have skife olie for hvær 100.000 km men jeg for det gjordt ved vær 50.000 km

• #3   26. jun 2008 og ja til tæsk he he

• Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 700
    #4   26. jun 2008 13 min. ventetid og du er var at gå helt amok.
    Du får ikke en hånd herfra.

• #5   26. jun 2008 Jan M - Du har sørme en kort lunte, det var ikke minutterne jeg talte men antallet af gange indlægget var læst, på det tidspunkt over 40 gange!

*s* - betyder smiler !

Mit indlæg med trusler om tæv, var skam en joke og 100% ironisk ment det tror jeg nu de fleste ville kunne se! ..men fair nok, jeg skal nok finde ud af det uden din hjælp da..

Olhund med vectra til salg : Mange tak for svaret, *s* du kan bare kigge forbi en dag så giver jeg en bajer og en omgang tæv så.. haha!

/Carsten

• Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

#6   26. jun 2008 Du har sikker ret i at det var for sjov. Men 13 min efter.
    Og de 40 som har kikket har alle sammen kun en Zastava eller en Trabi
    som ikke ved noget om en 4X4.

Men du er jo en smart dreng så du finder sikkert ud af dette også.

Ellers er der jo noget som du måske har hørt om: Google.

Med de bedste hilsner for fremtiden.

• #7   26. jun 2008 Jan M :

Jeg takker inderligt for dit yderst positive og meget meget brugbare input!

Jeg kender udemærket google, og jeg kunne da også bare ringe til Mitsubishi! Så stort er problemet jo heller ikke. Jeg tænkte så bare at landets største samlingssted og forum for bilentusiaster var den nemmeste vej til den info jeg søgte! Til en anden gang så vil jeg give dig et godt råd om at det nok er en god idé at blande dig uden om hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at byde ind med, at du ikke har sans for ironi eller humor kan jeg ikke tage mig af.

De varmeste hilsener fra mig til dig.

• Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

#8   26. jun 2008 For at vende tilbage til sagen:
    Min egne Jeep V8 med automatgear får skiftede gearolie/filter for hver 60000 km.
    Fortøj og bagtøj har jeg skiftede 1 gang siden jeg har købt bilen.
    Det er ca. 100000 km siden.

Min Audi V8 Quattro med automatgear får også skiftede gearolie/filter for
    hver 60000 km. For og bagtøj er blevet skiftede 1 gang på 80000 km.

Og jeg syntes stadig at forvente et svar "brugbart" efter 13 min. er optimistisk.

Jeg håber at du kan bruge mit meget meget svar til noget.

• #9   26. jun 2008 Jan M:

Så takker jeg for god og brugbar information!

Og igen så er det ligemeget om jeg havde skrevet min omdiskuterede kommentar allerede efter 1 minut, sagen er jo at det ikke skulle tages så højtideligt, og kun var ment som en sarkastisk joke! Folk der vil svare på et forum emne, tænker jo ikke "uha vi må hellere svare med det samme ellers får vi tæv" - det var for sjov.

Kan du have en god weekend smiley

Kommentér på:
Automatgear og vedligehold ?

Annonce