{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Hjælp til tysk brugtannonce... {{forumTopicSubject}}

Hvad betyder det der "kein Tüv" og "185 er Bereifung"? Er der andet jeg skal være opmærksom på?
TAK!

Super Auto, fährt sich wie ein Gokart, altersbedingte Gebrauchsspuren, 185 er Bereifung, Speedline Alufelgen eingetragen, Lederkenkrad, tiefergelegt, geiler Sound, Schadstoffarm, kein Tüv, ist aber nix kaputt, neuer Tüv sicher kein Problem, das Auto fährt sich einfach super, Motor, Getriebe, Kupplung, Bremsen usw. ok, also technischer Zustand super, tropft nicht und verliert auch sonst keine Flüssigkeiten, grosses Glasschiebedach. Wer sowas sucht: bitte schön, meldet euch....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til tysk brugtannonce...
  • #1   13. mar 2005 kein tuv = ikke synet.

• #2   13. mar 2005 Okay, men det er vel ligemeget eftersom den skal synes i DK hvis jeg importere den?

• #3   13. mar 2005 ja kan man da godt sige og afgiften skal også betales, hvad er det for en bil.

• #4   13. mar 2005 Det er en Peugeot 205 1.6 GTI.
    Er der forresten nogen der ved hvorfor 1.6 GTI i DK køre med 115 hk og i resten af europa har de ca 103 hk?

• lars a
    lars a Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Biler: 2 Svar: 5
    #5   13. mar 2005 beriefung er dæk... 185'er dæk er vel 185/??-??

Du skal lige bemærke at du IKKE kan køre på tyske prøveplader, hvis bilen er har TÜV (synet). Så den skal transporteres på lad. Hvis den er med syn kan du få tyske prøveplader, som du bare smider du skralderen når du kommer hjem. Og skal det være helt rigtigt, skal du skifte til danske prøveplader allerede ved grænsen til DK. Men DK er så åndssvagt at det jo ikke er let lige at vide hvilken bil og hvilket stelnr man kommer hjem med, hvis man lejer plader hos politiet(som jo skal have stelnr ved leje af plader), men så må du låne af værksted.

• lars a
    lars a Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Biler: 2 Svar: 5
    #6   13. mar 2005 Glemte lige....det er altid lettere at få en nysynet tysk igennem det danske, da tyskerne er rimeligt pillen ved synet og det ved danskerne, hvorfor de normalt ved at bilen er iorden, hvis den har været synet i tyskland for ikke så længe siden. Tja...måske lidt løst snak, men det er hvad jeg har hørt...

• #7   13. mar 2005 Det er sgu nyttig info! Vidste ikke at jeg så ikke kan få tyske prøveplader på bilen....Så bliver det da rimelig besværligt.

• #8   13. mar 2005 man kan få Europa plader/eksport plader, dem må du godt køre med i DK, har selv lige haft hentet en bil...

• #9   13. mar 2005 Europa plader? Dem kender jeg ikke... hvordan får man fat i dem? Hvad koster de?

• #10   13. mar 2005 Man må godt køre i DK med eksport plader, hvis de er købt i ens eget navn, hentede en bil i dec og blev stoppet af politiet i DK og de sagde at jeg godt måtte....
    De koster 160 Euro...

• #11   13. mar 2005 Men hvad er det billigste man kan gøre?

• #12   13. mar 2005 Jeg skal vel på en eller anden måde ha skaffet nogle tyske prøveplader af dem der gælder i 1 uge.
    Je regner med at ta min kæreste med, hun taler flydende tysk....
    Hvordan skaffer man prøvepladerne? Har spurgt ham jeg sandsynligvis skal købe den af om han kan skaffe dem...Jeg køre over Rødby-Puttgarden.
    Jeg har oprettet et nyt indlæg omkring det.

Kommentér på:
Hjælp til tysk brugtannonce...

Annonce