{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.768 visninger | Oprettet:

Politi Scanner {{forumTopicSubject}}

Hey drenge og piger..
Søger en Politi scanner..
Kan ikke huske hvad den hed men man sætter dem op på forruden også bipper den når man nærmer sig politiet..
Har sku for mange fartbøder..

Den jeg mener er som denne man ser på denne video.. Det er den som sidder til venstre ved bakspejlet.. En der kan genkende den..
http://youtube.com/watch?v=Nkk_LNZ8liY&feature=related

DET ER INGEN RADIO JEG SØGER

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi Scanner
  • #1   17. jul 2008 ja tak, en til mig også.

• #2   17. jul 2008 det den gør er at registrer radar stråler og laser stråler..

Men eftersom radar vist ikke bliver brugt ret meget mere så er det lidt unødigt. samtidig er politiets radarstråler meget retnings bestemt så man skal være heldig for at fange dem før de har fanget dig.

laser er en koncentreret lysstråle som kun er aktiv når den bliver sendt afsted. og hvis den registrere sådan en er det også fr sent..

Det eksistere primært på samme vilkår som de modstande man påstår kan få 15+ HK ud mere ud af din motor..

• #3   17. jul 2008 Det virker ikke - på det tidspunkt, hvor scanneren opfanger politiet, har de for længst foretaget en måling på dig. En anden ting er, at den "røvfuld" du får for at blive snuppet med sådan en overstiger alle fartbøder med et kvantespring...

Det er noget nemmere bare at køre ordentligt smiley

• #4   17. jul 2008 Søren
    Du lyder til at have forstand på det..
    Men hvorfor er det så at så mange bruger dem hvis ikke de virker..
    Men hvad er det man kan gøre for at undgå dem, ud over at køre efter bogen selvfølgelig..

• #5   17. jul 2008 Du kan sådan set ikke gøre ret meget - alle de ting der virker reagerer først, når det er for sent.

Du kan få fat i en politiscanner (radio), og så lytte med på, hvor politiet opholder sig, og på den måde køre udenom dem - men dette er heller ikke nogen garanti for ikke at blive busted.

• #6   17. jul 2008 Phuck @lot ~ siger det hele..

At lytte med på radioen er eneste mulighed.. og den er ikke engang ulovlig..

Men hvorfor så mange kører rundt med dem..

mennesket ønsker at tro på noget. Nogen tror på Gud, andre på Allah, andre igen på Budha etc.. Og nogen vælger at tro på at de der skannere virker..

Hvilket de selvfølgelig også gør.. De skal nok fortælle dig hvor der er radar og laser, bare først så snart det er for sent..

Hvis de vitterligt virkede ville de vel næsten være standard udstyr.

• #7   17. jul 2008 Udover det har jeg hørt lidt om Laser jammer som skulle på en eller anden måde ødelægge signalet når de prøver at måle dig med laser.

Om det så virker ved jeg ikke smiley

• #8   17. jul 2008 Søren..
    Hehe.. Men hvad er det for en type scanner..
    Altså jeg ved at politiet kan måle lang med deres udstyr, men loven siger at de først "kan" måle når der er 350 m mellem dem og bilen som de måler.. Og mon ikke scanneren har reageret inden der er 350m.. Altså man får jo ingen bøde men de vil jo nok stoppe dig og snakke lidt med dig osv.. Så hvad er det for en scanner er der ikke en som kender den

• #9   17. jul 2008
    Casper H, S-SJ.DK

hvis de stopper målingen stopper de dig nok alligevel da de nok undre sig over der kommer en fejlmeddelse frem på skærmen:o)

• #10   17. jul 2008 Jeg har Politi scanner i bilen.

det hjælper nogen gange. fordi man kan høre at der komme en ambulande med udrykning og 15 min. eller måske man kan høre politiet snakke om fartmåling et bestemt sted.

men hvis man skal have noget IMOD fartmålinger. så skal man jo nok have en af de laser jammers. som blokerer deres signal.

så bliver man nok stoppet alligevel. men de for ikke en gyldig måling på dig. så skal du bare skynde dig at smide den i handskerummet inden de fanger dig. jeg tror nemlig de bliver jævnt sure hvis de opdager den

• #11   17. jul 2008 Noget med man skal placere den ude foran bilen f.eks i grillen så den kan registrere laser målingen.

Men ja de brokker sig jo nok lidt smiley

• #12   17. jul 2008 Peder
    Hvad er det for en model..
    Jeg vil have en

• #13   17. jul 2008 .///MPower™ .

Var det ikke en ide at overholde fartgrænsen...?

• #14   17. jul 2008 Lars B
    Hvem i en hurtig bil overholdr fartgrænsen..
    Altså jeg køre normalt til hverdag men det hænder at man giver den lidt ekstra engang imellem

• #15   17. jul 2008 Jeg overholder da altid fartgrænsen ell smiley

• #16   17. jul 2008 Søg efter "laser jammer" eller "LIDAR" på google... Men bliver du busted med sådan en dims i bilen, så er skideballen enorm...

• #17   17. jul 2008 / <<<Bimmeren>>> \
    Haha ja den er god med dig..
    Ved sku hvordan du er det kan jeg se på din bil..

• #18   17. jul 2008 kør dog ordentligt så slipper du for bøvlet..

det er jo spader som dig der helt bevidst kører ulovligt der holder vores forsikringspræmier i top..

• #19   17. jul 2008 .///MPower™ .

smiley Ja billeder siger meget om en.

• #20   17. jul 2008 Hergeir V
    Synes bare du sku holde din kæft din spade.
    Har du ikke noget at sige om det jeg spørger om så lad være med at skrive..
    Det er mig selv og mit kørekort det går ud over så bland dig udenom hvis ikke du har noget pænt at sige..
    Jeg køre som jeg vil..
    Og jeg har heldigvis ikke forsikring i DK de vil have 105.000 for ansvar.. Er det hvad du kalder for forsikring eller kalder du det for tyveri..

• #21   17. jul 2008 / <<<Bimmeren>>> \
    Ja det gøre det..
    Din er ikke ligefrem en 3 tyrker der er heeeelt standart

• #23   17. jul 2008 har sgu sagt det jeg ville til emnet..

og det går nemlig ikke kun ud over dig og dit kørekort... eller det kan du jo sige til den uheldige der får alvorlige kvæstelser eller dør pga dine ekstra km/t ?

og ja røveri det er forsikringer i danmark lige meget hvad.. men de bliver jo ik ligefrem billigere af den attitude.. vel?

• #24   18. jul 2008 Hergeir V
    Du står og siger til mig at du ALDRIG overskrider fartgrænsen.. Er du en af dem der ligger med 90km/t i overhalingsbanen og man kommer med horn, blinklys og fjernlys, det forstiller bare noget disko lys uden at du reagere..
    Du lyder ellers til at være sådan en der spiller hellig lige nu og altid køre lovligt...
    Eller tager jeg fejl min ven.. Nårh nej undskyld du er jo en engel og køre efter bogen.. Du kunne ikke finde på at tage på striben for det ulovligt, du kunne ikke finde på at køre 75 for der står jo 70.. Også hvis du kørte alene på vejen ud på landet som du kommer fra..
    Men okay nu forstår jeg dig.. Undskylder og bukker mange gange

• #25   18. jul 2008 Rune M
    Tusind tak det var lige sådan en jeg tænkte på

• #26   18. jul 2008 for det første så klarer min bil jo ik hen over fartgrænsen smiley

for det andet så nej.. jeg ligger ikke og kører bevidst for hurtigt hele tiden..

striben ja der tager jeg gerne en tur.. for at kigge med.. får personligt intet ud af at køre ræs der..

selvfølgelig kører jeg lidt for hurtigt engang i mellem, det gør alle da.. men jeg gør det meget sjældent så meget at det resulterer i klip osv.. da jeg bare synes det er lige lovligt dumt smiley

det jeg sagde var bare at jeg synes det er noget dumt, at investere i sådan nogle dimser for at undgå noget man sagtens kan undgå ved bare at tænke sig lidt om.. det sender jo et signal til andre om at du VIL køre for hurtigt og så bare skal advares når der er politi i nærheden..
    det var den del jeg synes er åndsvag... og en smule egoistisk.. da det før eller senere skader uskyldige mennesker smiley

• #27   18. jul 2008 Hergeir V: Lad ham dog... Han har åbenbart ikke fattet, at hvis politiet ikke kan gennemføre en måling på ham, så er han dobbelt så interessant at få stoppet, som en der kører 200km/t... Det ærgelige er bare, at han sætter andre menneskers liv og lemmer på spil :-|

• #28   18. jul 2008 Ja men det var ikke det du skrev..
    Du skrev spade og jeg ved ikke hvad..
    Men altså nu vil jeg investerer i det LORT om det så virker eller ej det finder jeg vel ud af..
    Og ja jeg indrømmer at jeg køre stærkt..
    Det kan du også se på billederne i min profil..
    Jeg er blot en ærlig mand der siger sin mening og som andre her..

• #29   18. jul 2008 Og ved du hvad det sjoveste er..
    Det er at jeg vil være politibetjent i fremtiden..
    Men ja nu må vi se..
    Håber det bedste for alle..

• #30   18. jul 2008 husk nu de virker ikke på Fotovogne...

• #31   18. jul 2008 Claus
    Til fotovogne plejer man at bruge noget andet min kammerat har det jeg skal lige spørger ham

• #32   18. jul 2008 skrev vist kun spade.. og det er vel på sin plads når man har sådan en åndsvag holdning smiley

men lad os da håbe det bliver bedre når.. og HVIS du kommer ind på politiskolen.

• #33   19. jul 2008 Hehe.. Det er iorden..
    Men er bare ærlig med at jeg indrømmer at jeg køre stærkt.. Alle mine venner køre i M5, RS4 og sådan noget og man kan ikke lade være når man møder dem på vejene..

Kommentér på:
Politi Scanner

Annonce