{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pug 206 gti
  • #1   23. jul 2008 Rigtig fed og god bil.. men tjek bagbroen som nok er den største svaghed..

• #2   23. jul 2008 206 har væltet sig i el problemer men mon ikke de fik styr på det det jo en gammel model. Eneste negative tja at kalde den en GTi med 138 hk er vel lidt optimistisk i min verden er en "GTI" sgu noget der trækker lidt mere fra land.

• #3   23. jul 2008 Jeg har været den lykkelige ejer at en 206 GTi siden marts, og kan sige det er en rigtig lækker bil. Den har et lige så stort moment som diesel og en robust motor, der er mere økonomisk end jeg umiddelbart troede inden jeg købte den. Kører man op og ned i fart ser det selvfølgelig noget anderledes ud smiley

Den har en dejlig jævn acceleration op til ca. 190, de sidste 20 km/t. går lidt langsommere smiley

Hyppigste fejl må være at pærerne springer oftere end andre biler. Lig mærke til hvor mange 206'ere der mangler det ene lys ude på vejene. Heldigvis tager det ikke mere end 2 min at skifte.

Derudover er Peugeot værkstederne ganske billige.

• #5   23. jul 2008 Bagbro (VIGTIG), div. mislyde fra gearkassen og ellers blot en bil som du ville tjekke den generelt smiley Jeg synes det er en super fed bil, men vil give Jan ret i at det er lidt frisk at kalde den GTI - i forhold til fx 306 GTI og 106 GTI, men fine bil smiley

• #6   23. jul 2008 Ja køb du bare sådan en, var også udemærket tilfreds med min

• #7   11. aug 2008 du skal vel ikk købe min hehe ej det er en super lækker bil

Kommentér på:
Pug 206 gti

Annonce