{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Bmw M5, hvad skal jeg vide? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter.

Jeg står og er ret tæt på at købe en M5 fra 91 med 3.6 liters motor, altså den "lille"..

Hvad skal jeg vide om denne model, og hvad skal jeg være klar over når jeg poster penge i sådan en vogn?

Jeg synes ikke rigtig at nogen af dem herhjemme der er til salg, har servicebog eller lignende.. Hvilket jeg egentlig ville foretrække.

Hvordan er sådan én at køre dagligt til og fra arbejde i? Jeg har kun 30km på arbejde, så benzin økonomi er lidt ligemeget...

Mvh Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw M5, hvad skal jeg vide?
  • #1   28. jul 2008 Og du har overvejet udgifterne til brændstof en ekstra gang... og så igen.

Sådan en vil altså have noget at leve af!

• #2   28. jul 2008 Ja forsikringen er helt på plads.. Det samme er banken. Mangler bare at finde den rette vogn.

Jamen jeg regner med 8km pr liter, så går det vel ikk helt galt.. Selvfølgelig kan man få den til at gå mindre.. Hehe.

• #3   28. jul 2008 Det er noget helt andet at køre i end de biler du har haft før.
    Tjek forsikring og igen benzinøkonomi for 30 km. kan sku være nok i sådan en bil..

Ellers hvis han har passet på den er der ikk andet end det sædvanlige rust osv.

• #4   28. jul 2008 Har du kigget på denne her.. Det er min kollegas... Den er super fin. Han er tidl. BMW mekaniker..

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/BMW-M5-3,8-4d.--_ID161769.htm

• #5   28. jul 2008 Chris: Hvad ved du om det? Da jeg arbejdede i tyskland ejede jeg da en audi a8 4.2 fra 94... Den var virkelig lækker. Men har bare længe drømt om sådan en M5'er der..

• #6   28. jul 2008 Hvis du kan overskue det, så synes jeg du skal finde en i tyskland. Det er for det meste i langt bedre stand end dem herhjemme og har servicebog.

Noget du nok skal overveje også er delene til bilen. Lige så snart den hedder M5, så koster reservedele altså også lidt mere. Men ellers er der ikke så meget tror jeg. Tjek for lyde i gearkasse og bagtøj når du prøverkøre den. Den må ikke hyle fra bagtøjet og ellers så brug din sunde fornuft. Jeg har erfaret at hvis man er det mindste i tvivl, så lad være med at købe bilen.

held og lykke

• #7   28. jul 2008 Mikkel T, ja den har jeg også set på. Men jeg holder på at når jeg endelig skal have sådan en, så skal den stå så original som muligt i udseendet. Men gerne ændret performance mæssigt..

• #8   28. jul 2008 christoffer.
    Ja, det er også taget med til overvejelse at reservedele automatisk bliver lidt dyrere.. Hehe. Men ja, det ku godt være at man skulle tage en smut til tyskland og finde en checkhæfte-plejet M5... smiley

• #9   28. jul 2008 Hmm..

Alt omkring Undervogn. Den bil er TUNG, og selv om det er godt lavet, bliver bøsninger, lejer og dæmpere trætte.

Motor ved jeg for lidt om til jeg kan sige noget fornuftigt.

Check alt el på den i kabinen. Og jeg mener ALT. For den er fyldt med dimser og lygter og ting, og alt skal sq virke, for det er halvdyrt at lave.

• #10   28. jul 2008 Ok... Ved bare den er passet og plejet.. Den er ihvertfald et kig værd.. Den er importeret fra Tyskland sidste år smiley

• #11   28. jul 2008 ja, der er sgu meget el i sådan en vogn.. Hehe. Men det er jo bare et plus hvis det virker selvfølgelig.. Elsker bare alt det udstyr de har standard.. smiley

Kommentér på:
Bmw M5, hvad skal jeg vide?

Annonce