{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

en stille bøn.... {{forumTopicSubject}}

Til alle jer der er med til at gøre bg et VÆRRE sted at være:

Hvorfor skal folk altid diskutere alt muligt latterligt, hænge hinanden ud, tude over karakterer( www.kinagrill.dk ), give lortekarakterer til biler der umuligt kan fortjene et 1-tal osv? Bliv dog voksne for helvede....jeg er kun 19 og ser mange af jer der er ældre end mig diskutere alt muligt latterligt, og give fuldstændigt latterlige svar til folk der kommer med et simpelt spørgsmål?

synes i selv det er vildt fedt at blive uvenner over alt muligt lort?

Ville det være superfedt at komme til træf, hvor halvdelen af jer er uvenner pga. latterlig jantelov og hævnkarakterer? for hvis folk synes det er så fedt, er jeg sgu glad for at jeg "kun" har en lille golf!!!

Og nej...jeg gider ikke modtage tudekiks pga. det her indlæg! og jeg gider ikke have at vide at jeg skal lukke eller slette min bil istedet for at brokke mig!
Tag jer dog sammen...vi skal sgu alle være her...ALLE!!! folk med biler der er totalt standard, ligeså vel som folk der kører lambo og ferrari(mange af dem er for øvrig forsvundet pga. latterlig opførsel fra andres side og fuldstændig respektløs snagen i deres privatliv)

Lad nu være...please....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en stille bøn....
  • #1   31. mar 2005 enig Brian smiley jeg føler med dig

  • #2   31. mar 2005 brian, luk røven:-)
    ej støtter op om det sammen med dig..

    klinke


  • #3   31. mar 2005 Lyder sgu godt...for jeg er MEGA træt af alt det tuderi og tilsvining....

    hvis man kigger over i forum, starter 8 ud af ti indlæg med en intetsigende overskrift som "hjælp" eller "se her"...resten er tudefjæs....når der så endelig kommer et oprigtigt spørgsmål bliver det altid besvaret med en masse latterligt og unødvendigt pis...:-/


  • #4   31. mar 2005 Att: Brian O

    Syntes nu ikke at den bøn var særlig stille !!!!


    Meeeeen, jeg kan kun bakke dig op endnu engang


  • #5   31. mar 2005 speedy.. en eller anden dag så kommer alle sammen og der bliver mega slåskamp, hehe

  • #6   31. mar 2005 hvis karakterene blev fjernet så var vi nået langt
    SÅ væk med det lort..


  • #7   31. mar 2005 X3M...jeg ville gerne opfordre til fred på en stille måde...men folk lytter ikke så....og synes måske at opråb måske var lige i overkanten som overskrift...hehe...

  • #8   31. mar 2005 Sammy> hehe...det sgu fair nok...:-)

    vil også gerne af med alle de røvhuller der ødelægger det for os andre....

    er spændt på om nogen af dem der altid kommer med de dumme kommentarer overhovedet svarer her(evt. for at pudse en rimeligt snavset glorie?)...


  • Rune  S
    Rune S Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #9   31. mar 2005 Jeg giver dig sku lidt ret, Hvad fanden snakker man om fodboldt og boligsøgning for her, der er sku andre sites til det....

  • #10   31. mar 2005 Maria> jeg kan godt følge dig....jeg synes at 3, er karakteren for en rimeligt standard bil, der er velholdt, 4=en lille smule gejl...5=rene, lækre detaljer(og mange fede biler med masser af lir, burde være tilfredse med 5, det er sgu en god karakter) 7=megalækker, unik/speciel eller en rigtigt fed veteran f.eks. der er totalrenoveret....jeg har virkelig respekt for folk der lægger et stort arbejde i deres vogn, uanset om det er kønt i andres øjne.....

  • #11   31. mar 2005 Rune> nemlig...alt for mange ligegyldige og intetsigende indlæg....

  • #12   31. mar 2005 Det var da noget pis at fyre af ?!!!

    Må man nu kun tale om biler i det "generalle forum"
    Så længe at personerne laver en rimelig passende overskrift til emnet er det da ligemeget.

    Snakker man kun om fodboldt i en fodboldtklub ?


  • #13   31. mar 2005 giver x3m ret, der skal sgu være plads til det hele derinde, det er jo også det der går det sjovt jo

  • #14   31. mar 2005 X3M...det var også nærmere det jeg mente...sidder og halvsover...hehe....magter ikke IT længere....

    synes faktisk at det med boligansøgning var fair nok...også fordi vi ved at han er en seriøs bruger....


  • #15   31. mar 2005 men der kommer jo noget lort nogen gange....som folk der vil have hjælp i en udfordring og dem der tuder over karakterer......

  • #16   31. mar 2005 Rune S
    Sjovt nok føler jeg den med boligsøgning, var myntet på mig. Men istedet synes jeg du skulle bruge det der befinder sig imellem ørene (hvis du skulle være så heldig, at der overhovedet ER noget).. Og måske tænke på, at vedkommende måske lige er på dagen efter et brud fra et langt forhold, tilmed har en datter som også skal tænkes på. Der er TEMMELIG mange ting jeg nu skal igennem, og bolig er bare én af. Derfor spurgte jeg herinde, istedet for jeg skulle bruge en del tid på det også, foruden alt det andet jeg nu skal igennem... FLET næbbet, og tænk på hvor heldig du selv er, ved IKKE at stå i den situation!!


  • #17   31. mar 2005 hvis man kigger på min indlægsliste, kan man jo også finde et par ligegyldige indlæg....men det er mere for at sprede lidt hygge/sjov....som den med Britney-labyrinten eller opkaldet fra Hilton til Lohen eller hvad de hedder....

  • #18   31. mar 2005 Att: Brian O

    Der kommer meget forskelligt i det forum.... Også meget lort, men det er netop derfor at overskrifterne er så vigtige.
    Der er jo også en del herinde der ELSKER de lange diskutioner.

    Smag og behag ....


  • #19   31. mar 2005 jeg synes også det med overskrifterne er vigtigere ende det med lorte-indlæggene....men på den anden side gider jeg heller ikke dem(som dog har en beskrivende overskrift) som hedder "1-tal??!!!!! Fucking nar"...osv...

    ikke for at hænge nogen ud...men læs overskriften på den her:

    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=42712

    hvad med alle dem der ikke har sådan en til salg? og for det andet, hører det ikke til markedet?


  • #20   31. mar 2005 kunne ikke være mere enig....

  • #21   31. mar 2005 karsten, så kan man jo købe begge, hehe..
    men der skal sgu være plads til det hele, vi er vel drengerøve:-)


  • #22   31. mar 2005 Jeg har siddet og kikket en del på dette forum i et par måneders tid efterhånden. Syntes kvaliteten er forummet er meget ringe.
    Deciderede "opråb" i overskrifter for at få folk til at se er meget uhensigtsmæssigt og kan ikke forstå en moderator ikke gør noget ved det. Evt. give advarsler hvor brugeren så bliver slettet.

    Jeg sad også lige og læste den artikkel den er linket til omkring net etikette. Jeg faldt over dette:

    På nyhedsgrupper bliver mange nye nettere ramt af ego-syge. De bliver lige pludselig til noget.

    "Hurra! Jeg bidrager til en diskussion. Folk lægger mærke til mig. Jeg er en del af noget." tror de. Imens udbryder 200 andre nettere ved skærme spredt over det ganske land "Aargh! Ikke ham igen. Han har aldrig noget spændende at sige, og endnu en gang er det en tynd omgang mening uden brugsværdi."

    Der er utroligt mange indlæg herinde som er totalt intetsigende. Indlæg hvor man giver en anden ret og så de "sarkastiske" indlæg hvor det afsluttes med "Det gaz"
    Kan virkelig få mig til at krumme tær over sådanne indlæg.

    Dog syntes jeg når der er en tråd der spørger ind til et specifikt emne, så vil der også ofte komme et kvalificeret svar.

    Brian(19) O; Jeg er meget enig i din karakter skala.
    Desværre kan jeg se der er nogen biler der har næsten rene 7 taller(med flere hundrede stemmer) og det er biler som kadetter, som hverken er specielt stylede eller på anden måde har en "fedheds" værdi. Tydeligt at folk giver 7 taller for at få 7 taller.
    Jeg prøver altid at give stemmer som passer til bilen, meget lign. dit system du har skrevet.


  • #23   31. mar 2005 He he, I er allesammen en flok tøser.

    JD


  • #24   31. mar 2005 synes det var et kanon svar du kom med Martin....:-)

  • #25   31. mar 2005 ALt snakken med overskrifter er jo lige vand på min mølle......nu er det så opgraderet til en turbomølle

    /A


  • #26   31. mar 2005 hehe...anders...du har altid et svar parat...;-)

  • #27   31. mar 2005 anders t= overskriftsvogteren:-)

  • #28   31. mar 2005 Det er da klart at man skal kunne skrive om alt herinde...

    Det er vel derfor der er et forum der hedder "General Diskussion"?

    Men ja, det ville være rart med nogen ordentlige overskrifter.

    Ved ikke om der er andre der har det på samme måde som mig, men jeg synes det der point system, er gået helt over gevind, så det tager jeg mig sgu ikke af. Synes det er så plat alle dem der skriver "Hey, her er lige et 7 tal, håber at få et igen." Når det forgår sådan, hvad har vi så et point system til?

    Mvh.


  • #29   31. mar 2005 mikkel, det er du vist ikke den eneste der syntes:-)
    vil også hellere have en kommentar, har 6,10 i gennemsnit på en 4x4, hehe.. det er jo bare en smule for højt efter min egen mening:-)


  • #30   31. mar 2005 Synes sgu også point-systemet kan være lidt plat...men det ville være kedeligt uden...det er rart at se at folk kan lide denbil man kører i---og lidt konkurrence om hvem der har den bedst bedømte bil er også fedt....men det ville være federe hvis der ikke var så mange dårlige tabere....

  • #31   31. mar 2005 Der er bare mange der ikke lige tænker sig om, altså havd sker der for flok, når de søger efter en bil på salg forumet med bare overskriften Hey.
    Det er jo ikke forbudt at bruge hovede


  • Nick F.  C
    Nick F. C Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #32   31. mar 2005 jeg har godt nok ikke været her ret lang tid, men det var lang tid nok til at gøre mig halvtræt af siden, det er sjældent at der er seriøse samtaler herinde,jeg tør væde på at 60-70% af alle samtaler er ligegyldige eller totalt useriøse.
    lad dog være med at svine folk til uden grund, tænk jer om før i poster noget, hvis det ikke hjælper, så tænk jer om 2 gange istedet!
    tænk jer om, gør det her site lidt mere seriøst, og så skal der nok komme flere fede biler herind.


  • #33   31. mar 2005 Det point system er sikkert fint nok. Jeg gider bare ikke at gå op i det.
    Jeg nyder sq at sætte mig ud i min bil hver dag og underligt nok, så syntes jeg ikke at den kører bedre af et 7-tal.

    At nogle ønsker en begrundelse for en karakter er forståeligt. Der er virkelig nogle herinde der har lagt mange timer og penge i deres biler ........ Og nu er den lort vist trukket lang nok.


  • #34   31. mar 2005 Enig med X3M....og fedt så ind og giv mig et syv, så min bil automatisk får turbo...;-)

    ej...jeg er tilfreds med de karakterer jeg får....


Kommentér på:
en stille bøn....

Annonce