hold jer væk fra striben.. {{forumTopicSubject}}
ja... nu kommer der så et tudefjæs indlæg, blandet med en bøn, opfordring!..... kald det hva i vil!
til alle jer tumper og pigebørn, som åbenbart ikke ser noget forkert i at stå halvvejs ude på banen hvor der blir kørt race, kan i forhelvde ikke blive væk?, evt stå nede på den lokale gril og sparke dæk, eller drik jer selv total stiv, så vi andre som gerne vil køre.. kan få lov til det, uden at skulle frygte at vi kommer til at skade vores bil, fordi vi kommer til at ramme en af jer???
helt ærligt, hvor svært kan det være?, kan i slet ikke se nogen logik i det?, .. eller når i parker ude på vejen, og tænker.. "det går sgu nok jeg lige holder her og fylder hele lortet, så jeg lige kan vise min bil frem?!". det er også fedt nok at i gør det, .. men kan i så ikke gøre det nede bag ved start linjen??!!!!!!!!!!!!. man råber konstant over til jer, "flyt jer". "ryk ind til siden".. hvorfor helvede blir i så ved??!!!.. der er masser af plads i det område, men alligvel vælger i vejen??!.. er i total dumme eller,.. måske tabt som små??.. .. min opfattelse af striben er at man kommer for at se noget Race, lidt action... hva er jeres grund????.. kan i virkelig ikke se at i ødelægger det, ved at stå der og spille smarte midt i det hele ??... .. nu ved jeg godt at den vej, som vi kørte ved igår ikke er den bedste... men tænk jer nu lidt om... i er ikke de eneste på den vej, og det at i stopper halvvejs på vejen for lige at hygge snakke med jeres venner eller for at imponer de små pigebørn.... HOLD NU OP!!!!!!. så bliv da væk!!! kan da slet ikke forstå at man kan være så langsom i ens tankegang.!!!! .. f.eks. jeg skulle køre min bil væk fra hvor i stod,.. der står så et par mennesker foran min bil.. jeg tænder den... men fjerner i jer???!!! nej fandme nej.. hvorfor helvede tror i at jeg start min bil???!!!!!!!!!!! for at brænde lidt benzin af i tomgang!!!!!! tænk jer lidt om og drop det der smarte pis!!!. klap hatte!!!!...
jeg kan umuligt være den eneste som er lidt eller mega sur over det her!!!!!!!. er i også typerne som kommer til festen og hygger jer med at slukke musikken hele tiden, selvom i bliver bedt om at holde op???!!!. .. der må simpelthen være en grund til at i gør det... kom med lidt respons??!!.. en grund til hvorfor i blir ved... vi blir fandme hæs over at råbe til jer... og NEJ!!!! det hjælper ikke at rykke sig 2 skridt!!!!. eller stille sig bag bildøren som står åben, som holder i vej siden??!!!!!!!!!!!.. .. .. er helt blank over hvor dum man kan være.. .. at i kigger så dumt på en når man råber i skal flytte jer.. som om i tænker.. "fuck dig, jeg står hvor jeg står"... og til jer med den tankegang.. hvor ville jeg ønske at en bil kom ud af kontrol og ramte jer, imens i står og spiller brede på den vej.... så kan i se hele ideen ved at have lidt sikkerhed... men i lære det nok aldrig... hvilket ødelægger det for os andre.... trist..
tak for det.....
tygger lige nogle kiks...
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 93 Svar: 2.986
nov 2004
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 688
sep 2005
Følger: 106 Følgere: 103 Biler: 3 Emner: 318 Svar: 2.068
selvom jeg godt nok aldrig har været på striben, er det ikke første gang jeg hører nogen brokke sig - og det de brokker sig i, har det ret i !
sep 2004
Følger: 82 Følgere: 80 Biler: 4 Emner: 31 Svar: 106
feb 2005
nov 2004
sep 2006
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 89
...
nu kan jeg ikke helt se hva det har med det hele at gør?.
det er der da også nogen som allerede gør?. men vi prøver da på at få en lovlig bane ?..
..men dette er mere et spørgsmål til hvorfor de møder op??..
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 605
sep 2006
..
godt respons...
nov 2004
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 277
stod selv med samme tanke gang i går der ude..
apr 2005
Følger: 82 Følgere: 78 Biler: 3 Emner: 106 Svar: 744
feb 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 278 Svar: 1.821
Du synes ikke det ville være værre, at slå en af de folk ihjel?
sep 2006
apr 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 76 Svar: 2.797
fed tankegang..
det er jo ikke dem der gør noget ulovligt, det er dem der kører race..
jeg kan da godt forstå holdningen om at de skal væk derfra, og håber da at det på et tidspunkt lykkes, for sikkerhedens skyld...
men det er sq dem der kører race der gør noget ulovligt, så hvorfor skal dem der holder sig til loven straffes..?
nov 2004
- Det forklare os din IQ at du kører streetrace på offentlig vej så ?
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.312
Venligst altid placer jer ude på kørebanen, helst midt på så folk ikke kan køre race på offentlig vej. Efterlad gerne skrald og skidt alle steder så policen dukker op ofte og får lortet lukket. Ingen gentager INGEN har ret til at køre ulovlig race på offentlig vej og jeg vil til enhver tid mene at det er røv og nø'gler hvis nogen kommer til skade fordi folk ik kan lære at respektere at reglerne om ulovligt race er til for at beskytte flertaller mere end tilgodese det mindretal som absolut mener at bare må køre ulovlig race. Og btw, jeg ville personligt ærge mig og gør det hver gang nogen kommer til skade og er iøvrigt aldeles ligeglad med dem, som får ødelagt deres biler på det, så kan man sgu holde sig væk hvis man er nervøs for skader...
og det var bare min personlige mening som billist og borger i et ellers fornuftigt samfund.
Mvh. Anders
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 59 Emner: 385 Svar: 889
sep 2006
Du synes ikke det ville være værre, at slå en af de folk ihjel?....
uden tvivl. men jeg ville have de endnu mere dårligt ved det, hvis jeg vidste at det uden tvivl var min skyld... men i det at folk selv stiller sig derud.. lidt ligesom dem som ligger og leger på togskinner... man ville nok gå og sparke sig selv og mere tænke.. hvorfor stod de der?...
man kan vel sige sig selv at man ikke stiller sig ude på selve banen... er det ikke logik ??..
feb 2004
Følger: 192 Følgere: 191 Biler: 31 Emner: 279 Svar: 2.208
vi betaler sku da også skat lige som alle andre.
C R holder fuldstændig med dig i hvad du siger men de lære det jo nok den dag de bliver ramt af en bil. har dog aldrig været på striben men er tit i esbjerg og der er problemet det samme
feb 2005
Jeg synes det er topmålet af idioti at køre race på offentlig vej, hvor der er tilskuere der står uden der er tilpas sikkerhed (barrierer)....
nov 2004
C R: Det er ikke vores skyld at du ikke kan få fyret den fede A3 af på offentlig vej..
nov 2004
feb 2004
apr 2005
rigtig lækker tankegang..
støtter dig 100%
sep 2006
hmm ... nu køre jeg aldrig hurtigt i offentlig trafik... offentlige veje, som f.eks ved Thansen.. hvor der er ensrettet spor.. ja. der køre jeg..
men du lyder da som en som aldrig overtræder reglerne... altid inden for hastigheds grænsen....
jun 2004
Der kan ik være nogen tvivl om at jeg hader street race som pesten når det foregår på offentlig vej uden tilladelse fra myndigheder og uden afspæring. Jeg elsker at se og deltage i lovligt anmeldt race på bane eller vej hvor det er under ordnede forhold men har ingen sympati og respekt for dem, der synes de har ret til at køre race bare fordi myndigheder ikke med glæde forærer dem 15 baner i hele danmark de kan køre på.
apr 2005
jeg ved ikke hvor det er de kører race, så hvorvidt om personerne står på fortov eller på vej ved jeg intet om..
men at kører race på offentlig vej, uden nogen form for sikkerhed for andre er hendsynsløst, og kan ikke støtte op om det..!
sep 2006
øhm... se det endeligt som om at jeg brokker mig over at jeg ikke kan køre race, med hovedt under armen... rigtigt ja... jeg forstår blot ikke de mennesker som sætter deres eget liv i fare?.. er det forkert.. jeg kom igår for at se andre køre... men det kunn jeg ikke pga nogen som mente det var iorden at stå der??
f.eks i går. kørte jeg slet ikke.. når jeg køre til et træf, er det roligt.. når jeg køre derfra igen.. det samme. jeg ville da hellere ønske at vi havde en bane som var lavet til det.. uden tvivl...
men lyder da til at vi har nogen herinde som aldrig overskrider loven...på nogen punkter... det kan jeg da kun være glad for..
jul 2004
Følgere: 121 Biler: 2 Emner: 102 Svar: 3.162
Men når der nu engang køres ræs så skal folk sku også komme væk så de ikke kommer til skade. Jeg kan godt se din mening, men synes du tuder lidt....!
apr 2005
er det ikke dem der kører race der sætter deres eget liv i farer INKL. ANDRES....?
jun 2004
Jeg har en hobby, jeg skyder med riffel i fritiden sammen med vennerne. Det er desværre ikke muligt at skyde med riffel om aftenen så derfor mødes vi tit og så skyder vi nede på en offentlig vej nede ved Thansen, der kommer ikke så mange om aftenen alligevel.
Det er bare pisse irriterende når nogen stiller sig i vejen samt er pisse dyrt i nye kugler hvis man rammer nogen så er I ikke flinke at gå lidt ind til siden for ikke at stå i vejen?
CR>> Vi overtræder alle loven før eller siden, jeg kører også for stærkt engang imellem eller parkerer ulovligt men vil til stadighed mene at mine ulovligheder aldrig har eller vil være til fare for mine medmennesker, kan du sige det samme?
Mvh. Anders
feb 2004
Så til aller der køre race og opholder sig hvor der bliver kørt tænk jer om for jeres egen og andres sikkerheds skyld.
dec 2005
sep 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 4 Emner: 23 Svar: 404
feb 2004
sep 2006
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 61 Svar: 761
Vi køre jo netop somregl i industri kvartere og andre steder hvor der ikke er noget trafik... Og det må da være 100 gange bedre at køre sådan et sted en at race ned igennem nørrebrogade eller andre befærdede veje!!
Og hvis der endelig kommer en bus eller ander der skal igennem så prøver folk at få den hurtig igennem ved at køre ind til siden.
Anders T. Jeg ville 100% forstå dig hvis vi kørte på en befærded vej hvor der er uskyldige mennesker! Men det er det så ikke! Og kan intet se galt i at vi køre på en vej hvor der aligevel ikke kommer andre!!
apr 2005
det har da vel intet at gøre med at pudse glorien..
jeg kan også kører for stærkt, men jeg opretter ikke en tråd i et forum hvis nogle personer befinder sig på den landevej jeg kører for hurtigt på....
skal folk på mindre veje bare holde sig væk, og gå midt på en mark, fordi de jo ved at der er nogen på den vej der kører for hurtigt..?
hvem skal respektere hvem..?
vi skal alle respektere hinanden..
men mon ikke at dem der befinder sig i en forholdsvis tryk bil, skal yde lidt ekstra i forhold til andre..?
mar 2006
Følger: 78 Følgere: 70 Biler: 7 Emner: 114 Svar: 2.090
sep 2006
Skrevet: 30-09-2006 16:04:35
Jeg er helt vildt sur over folk, som stiller sig i vejen....
Jeg har en hobby, jeg skyder med riffel i fritiden sammen med vennerne. Det er desværre ikke muligt at skyde med riffel om aftenen så derfor mødes vi tit og så skyder vi nede på en offentlig vej nede ved Thansen, der kommer ikke så mange om aftenen alligevel.
Det er bare pisse irriterende når nogen stiller sig i vejen samt er pisse dyrt i nye kugler hvis man rammer nogen så er I ikke flinke at gå lidt ind til siden for ikke at stå i vejen?
CR>> Vi overtræder alle loven før eller siden, jeg kører også for stærkt engang imellem eller parkerer ulovligt men vil til stadighed mene at mine ulovligheder aldrig har eller vil være til fare for mine medmennesker, kan du sige det samme?
Mvh. Anders
**
at du køre for stærkt.. sig du at det ikkke er til fare for andre.. ??.. hvordan vil du samligne det at skyde med riffel til at køre bil?...
men at du mener at dine overtrædsler er iorden iforhold til mine... er det ikke lidt dobbelt moralsk.. ?.. hvis du køre hurtigere i trafikken så øger du da faren for andre?.. specielt hvis det i dag timerne.. hvor der er meget mere trafik end der er ud ved thansen om aften,...
men ja skal ikke sidde og dømme hvilken overtrædelse er mere iorden end andre.. fordi det er da helt skørt.. . men skal jeg da huske næste gang.. så hvis jeg holder mig væk fra stiben, så kan jeg køre lidt ekstra hurtigt i den normale trafik, og så være så naiv og tro at det er mindre farligt.???
dec 2005
nu er den her tråd oprettede for at det ikke går galt på striben.. der har jo været nogen uheld der ude i år.. og det er dem som folk prøver at ungå..
apr 2005
100% respekt for at i holder jer til mindre befærdede veje..
men nu arbejder jeg personligt i et industri kvarter..
og der ser jeg altså personer om aftenen, som går tur med hund, eller cykler en tur..
og deres liv kommer i farer, pga i er så skråsikre på at der ikke kommer nogen, og der jo ikke sker noget..!
folk er blevet slået ihjel, folk som ikke kom i bil, folk som bare gik en tur, men åbenbart på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt...
jan 2004
Følger: 141 Følgere: 138 Emner: 106 Svar: 1.709
Der er faktisk en del steder her i DK hvor der bliver arangeret Lovligt Streetrace under ordentlige forhold, men sjovt nok er der aldrig proppet med de mennesker som råber højest om at få en bane, der er nogle mennekser der bare ikke kan få nok så vil de have en bane, det næste bliver vel at de vil have en guldske stukket op i røven.
Hvis folk nu bare mødte op når der var lovlig race så kunne medierne også se hvor meget der egentlig er brug for en bane herhjemme under ordentlige forhold.
Men nej så hellere ligge og køre hjernedødt på offentlig vej hvor hr. og fru danmark lufter hunden, eller bybussen lige skal ud på sidste runde.
sep 2006
hvis du tog til en fest?, hva er grunden til at du tog til fest... går ud fra at det er fordi du gerne vil have det sjovt.. ik?
dette indlæg er det samme..
man kommer vel til striben for at se race, eller selv køre... hvorfor så ødelægge festen ved at stille sig på vejen?.. dette indlæg er imod dem som møder op og stiller sig der, det er da slet ikke det samme som hvis gamle Fru. olsen går en tur med sin hund og stiller sig midt idet hele... det brokker jeg mig ikke over... .. eller hvis dem som stod bag DHB gik rundt ude på banen når folk skulle køre??..
vi møder vel alle op derude om aften, fordi vi har en fælles interesse .. netop det?
derfor kan jeg ikke se hvorfor de kommer hele vejen derud, når de ødelægger det..
dec 2005
jeg har kunb hørt om 2 Lovligt gaderace her omkring KBH. vil da godt vide hvis der var fler..
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 110 Svar: 1.025
begge parter er sku for dumme..
sep 2006
lovligt race.. så er jeg der.. men f.eks det i skive. var sgu ikke det bedste.. men det er en anden snak.
men Holeby.. var der også.. vil meget hellere til lovligt race, fordi der er folk mere seriøse.
DHB. Race X.. jeg støtter fuld op med det !!! en bane til dette formål!, den er jeg sgu også med..
jeg ved at der nogen som tager derud pga, det kick de får ved at lave noget ulovligt, og hva nu hvis politiet kommer... jeg kommer kun for at køre , (afhængi af sikkerheden)... eller for at se nogle fede biler.. ligesom dem som godt kan lide stylet biler.. jeg er mere til power ... bedre hvis begge ting er blandet, styling og power..
jan 2004
Har dog set race blive startet når nogle går på fortorvet eller endu længere bagi altså omme på græsplanen med deres hund. Og det er vel ligsom os andre som står på fortorvet og kigger...
Men at der går en engang imellem og lufter hunden vil jeg hellere have end at køre race inde i byen!
jun 2004
Industrikvarterene i glostrup og rødovre er tit genstand for unge drenge i Rolla og japser som mener de skal høvle 1 mm dæk når jeg cykler fra arb. og hver gang sender jeg dem en tanke og et blik til helvede....
CR>> Jeg sammenligner den holdning til din hobby der hedder at når jeg ikke får stillet (forkælet?) en bane til rådighed bruger jeg bare et offentligt område istedet til min hobby vel vidende at jeg kan slå andre ihjel....og ja, der sker uheld grundet unge menneskers sygelige kørsel.
Mht. hurtig kørsel vs. streetrace: nej, det kan ikke sammenlignes. Det handler om at have en fornuftig og forsvarlig holdning til sine egne handlinger og jeg kan hverken se noget forsvarligt eller forbuftigt i at køre streetrace. Sjovt er det givetvis men jeg har svært ved at tolerere at nogen skal more sig og andre være i risiko for at komme til skade. Hvis holdningen til streetrace blev at det blev gjort som Kenneth skriver, så var risikoen så forsvindende lille og kun hæftet på at chaufføren kan komme noget til, det er ikke tilfældet på offentlig vej.
Kenneth>> Det var da en super ide, håber nogen vil lytte til dine ord.
jun 2004
Hold Jer væk fra Striben !
Det var alt herfra, kør forsigtigt derude og god lørdag aften!
apr 2005
hunden ser en kat, og den lille pige på 13 år som ikke ved bedre løber efter hunden...!
ved godt det godt kan lyde overdrevet det eksempel..
men vi ved allesammen godt at det er den slags ting der kan ske...
jan 2004
Vi kan godt blive enige om der ikke er for mange løb rundt omkring, men brænder man efter at komme ud og køre race sikkert osv. Så må man køre lidt for det.
På længere sigt kunne det være det der skulle til for at de offentlige lige pludselig gik med på ideen.
Ved alt det race der foregår rundt omkring hvor nogle går mere op i sikkerheden end andre ja der kan der opstå ulykker som i sidste ende skyder os alle i foden.
At gøre noget ulovligt er ikke altid det får tingene til at blive lovlige !
Selvfølgelig tager jeg selv ude og ser race og engang imellem kører jeg også, men er også kun de steder hvor jeg kan se at sikkerheden er i orden, og folk respekterer de regler der nu er lavet F.eks at folk står bag bilerne og at strækningen er 100% åben med god udsigt og hvor man ved der slet ikke kommer andre. på den måde er det kun mig selv det går ud over og at jeg ikke tager andre mennesker med i farten !
sep 2005
Følger: 124 Følgere: 119 Biler: 9 Emner: 69 Svar: 2.668
Og vi har samme problem heroppe i Aalborg og oftest er det faktisk gerne folk der står og knævner og egenligt ikk ser ræs, der står i vejen.
Ergo tager man ud til sådan et "arrangement" lovligt eller ej så er man da personligt ansvarlig for sin egen sikkerhed
Personligt er jeg mere træf typen men er da også frisk på at se noget ræs c",)
Ja det er så bare min ydmyge mening
Cheers & Regards
F.U.B.A.R
nov 2005
Folk der racer ulovligt er sku lige så dumme som sprit bilister..
I HAR INGEN RET TIL AF BESTEMME OVER ANDRES LIV MEN DET GØR I
sep 2006
...
men jeg ser egentlig det at køre hurtigere i trafikken for mere farligt, end det at køre street race...
men sådan er vi jo forskellige.. og derfor de forskellige meninger..
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 15 Svar: 597
så vi andre som gerne vil køre.. kan få lov til det, uden at skulle frygte at vi kommer til at skade vores bil, fordi vi kommer til at ramme en af jer???
Ellers en fed holdning at ha hva?
dec 2005
jeg kommer også til alle de lovlige ræs jeg kan komme til. har været i holeby 3 4 gange i år .. har været i england og køre lonligt ræs der over.. men selv om det er lovligt ræs så er det ikke altid at sikkerheden i mere iorden.. hvis man ser på rally hvor mange tilskure er ikke kommet til skade der. det er et plastik bånd mellem banen og tilskurene..
jan 2004
Det var så sindsygt at vi kørte hjem igen jeg har aldrig oplevet så sindsyg en strækning at køre på, en okay lige strækning men med en masse små sideveje og i enden var der et sving. Vi så bybussen komme op til flere gange og bileder der kørte ud fra sidevejene. Der blev sendt op til 3 biler afsted af gangen og det var ikke langsom kørsel tilbage mod publikum. Sådan noget vil jeg hverken være vidne til eller deltage til, så vi pakkede os sammen og kørte stille og roligt mod Fyn igen.
Man skal også passe på med at skære alle over i en kam, for der er mange gode steder at se og køre race her i DK men når politiet så først har fået lukket de forskellige steder ja så er det klart at folk bare lige finder noget der kan bruges men som slet ikke egner sig til det formål. Så hellere lade være fremfor at lege sådan med andres og ens eget liv.
I Odense syntes jeg vi har alletiders sted at køre og folk respektere sku også reglerne derude og er der ikke nogle der kan høre efter ja så stopper tingene bare.
Men generelt er folk derude for at more sig og er gode til at passe på hinanden.
Det kan lyde hårdt det jeg skriver men folk skal tænke sig om og vælge stederne med omhu, for satan hvor kan det gå galt lige pludselig.
sep 2006
citat taget fra en af dine billeder..
"Nice ass... sådan vil du nok opleve den hvis du møder mig på vejen.. :-)"..
du er imod street race.. men okay at køre i offentlig trafik.. ... fordi vejen = offentlig vej.. du er ikke en skid bedre selv så ??. men godt du hakker end på andre.. virkelig godt...
jan 2004
Mr. Griff .: HAHAHA du lyder så hellig når men tror det er 2 steder vi har kørt hvor der også har kørt busser en gang imellem der er de kommet bagfra og skal ned af den vej der bliver racet på.
Men lad os sige at der kom en bil fra en sidevej så har den altså ikke lov til at køre ud uden at orientere sig! Og så siger du sikkert ja men den kan have svært ved at bedømme farten og så tror den at den lige kan nå ud! Men så er det altså billisten fra sidevejen der skal have pudset brillerne eller få taget et kørekort. For de burte kunne se at der står en helt klump mennesker og der køre 2 biler ved siden af hinanden med godt fart på der ned af. Og nogle steder står der også folk og holder bilerne tilbage fra sidenvejen til der er fri bane.
Men ja jeg syntes det er ok (ikke skide godt men bare ok) at holde det i et industri kvarter da der er mindst mennesker.
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 264
Dermed ikke sagt at, bla bgla bla....bla bla...men jeg kan godt forstå C R er frustreret over de ikke flytter sig, da de rent faktisk kan blive ramt! Og det går udover dem! C R slipper jo med maks 3 år, det er jo bevist!
sep 2006
du ved godt at der er forskel på holdninger og det man lukker ud når man er mega sur over et eller andet ??.. ik..
eller du har måske aldrig i dit liv sagt noget som du ikke mente ??....
nov 2005
Men hvis der nogen sinde er nogen der køre race i nærheden af min datter eller fam. så kan jeg love dig for af ders biler bliver totalt smadret..
dec 2005
der er jo nogen som går op i sikker heden når der bliver kørt ræs..
nov 2005
Folk der kigger går da så lang tilbage som muligt.
i står jo hellere ikke midt påå motorvejen..
jan 2004
Ja du køre vel helt bestemor kørsel når du køre ikke? Derfor du har en lille fin reminder om hvornår man får klip.
sep 2006
men dette indlæg henvender sig til folk som netop ikke forstår det med at stå og kigge,
sep 2004
nov 2005
Min datter kan sku snildt gå en tur med en hund hvis man bor i nærheden af et indrustrikvater mine forældre bor for eks. i et pga min fars firma.. og så skal i bestemme hvornår de skal gå tur med deres hund hvis i kørte race der..
nov 2005
Dvs. alle der køre i en bil med mange HK overholder ik loven for hvorfor skulle de ellers ha sådan en bil..
apr 2005
Skrevet: 30-09-2006 16:39:55
S K N: Ja og det samme kan ske i byen med 30km/t....
nu kører man forhåbentligt heller ikke for hurtigt i byen...
man kører netop 50 maks i en by, for at man kan nå at reagere..
det kan du ikke med 120++ mens du skal koncentrere dig om ham der kører ved siden af....
dec 2005
men f.eks. i går ude på striben var der måske 100 mennesker.. nok ikke en gang 100.. og der forstod folk ikke at de ikke skulle såt på vejen.. i sommers da vi kørte ude på midtager der var der omkring 300 mennesker hvis ikke mere.. og der var ikke nogen som stod på vejen da der blev kørt ræs.. undre mig bare at folk ikke selv kan se det..
sep 2004
apr 2005
folk har ingen respekt for hverandre..
og de synes garanteret også at det er helt vildt smart at stille sig så tæt på døden som muligt...
dec 2005
nov 2005
det er jo både køreenskaber og hk.
alle kan sku køre race..
apr 2005
flere heste kan også gøre det lidt mere konfortabelt at køre bil..
jeg skal næsten have min speeder i bund for at kunne køre 110 ..
engang imellem kunne det være lækkert med et sjette gear, og heste nok til at kunne trække det, så man kunne nøjes med at kører med 2000 omdrejninger istedet for 4500
sep 2004
dec 2005
kan du så have rat i.. men dem som kommer på striben kommer der tit eller det er ikke første gang i har været der og de må sku snart selv kunne ense det..
sep 2006
"Nice ass... sådan vil du nok opleve den hvis du møder mig på vejen.. :-)"..
men ja.. denne tråd er røget af sporte..
den var mente som et spørgsmål til de folk, som deltog i race, men som så skider på os andre...
det var ikke omkring hvorvidt det er korrekt at køre race, eller skatte ydernes penge... eller hva folk nu fik ud af dette indlæg.?!..
sagens kerne er at når man tager derud for at kigge.. så tænk jer om, for jeres egen skyld og vores skyld.. ..
men tænkte nok at den ville ryge helt af.. så skal man diskutere med folk som prøver at pudse deres samvittighed.. osv..
nov 2005
Thomas..
Ja jeg kan love dig for af den skal ha flere hk for de kan jo bruges når der er DHB osv.
jeg ligger sku ikke og køre 200 selv om den kan det..
sep 2004
sep 2006
dec 2005
alle kan ikke køre race.. alle eller mange tror de kan køre race når de 18 til 25 år.. men det er der ingen der kan..
folk tror jo de kan gå ud og fyre en bil af med 200 og kunne styre den lige som i formel 1 eller i film.. men det kan jo ikke lade sig gøre..
sep 2006
nov 2005
C R det er det da os for jeg er hurtigt op på 80km og så er det da min røv du ser.. men jeg vil bakke dig 100 op om af folk skal flytte sig
aug 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 170
Og med hensyn til at; "katten ser hunden, og pigen ser katten" og så render de alle overvejen - Det måske ikke det allermest sandsynelige kl 24 om aftenen i et industrikvarter.
Jeg personligt har ikke kørt, og har sådan set heller ikke planer om, at skulle køre... Dette er dog ikke fordi jeg ikke sympatiserer med kørerne - jeg kan sku godt forstå, at når man har en så fed vogn, at man gerne vil vise, hvad den kan...
Men hvorfor kommer alle "gæsterne" til arangementer og tror de skal være nogle satanskarle og vise de har lige så meget ret til, at være på stedet som alle andre. Hvis det er sådan en magt kamp, så burde det ikke foregå et sted, hvor folk faktisk kommer for at dele en fælles passion.
Street-race rigtigt eller forkert? - Det er forkert , men så længe forholdene er, som de er - så lad os dog forsøge at komme over ens alle sammen.
jan 2004
Og selvom du køre 30-50km/t så kan du ikke nå at reagere hvis der løber noget ud lige foran dig.
sep 2004
apr 2005
selvom jeg har 300hk.. ligger jeg og køre ganske normalt på de danske landeveje.. fordi man kommer egentlig ikke hurtigere frem i trafikken ...
for ikke så lang tid siden kørte der en person med en 2- 3 stykker med i din bil, hvor han overhalede folk ved at kører over der hvide striber lige midt i en sammenfletning på skovvejen..
I en bil helt magen til din.. gad vide om det var dig...?
hvis det var dig..
hvordan synes du så selv det lyder at skrive at du køre ganske normalt på de danske veje...?
nov 2005
Kasper det jeg mente var af alle kan køre en 400 m. men kan de gøre det sikkert NEJ og det er der få der kan..
apr 2005
hvis du ikke kan nå at reagere er du ikke en god nok bilist...
hvis jeg kører forbi nogen børn eller uopmærksomme personer på fortov eller lign. så har jeg altid foden på bremsen..
tro mig.. jeg er klar....
nov 2005
nov 2005
sep 2004
nov 2005
sep 2006
hvis du har set en Audi A3 med en intercooler med JVK loget på. så er det uden tvivl min. men hvor er skovvejen som du hentyder til?, meget gerne med en dato.. fordi jeg låner den ud. og hvis det er min som du har set, så vil jeg meget gerne vide det, fordi så er det ikke mig. men en som jeg har lånt den ud til!!, jeg stoler på de folk som jeg låner den ud til.. men hvis du har set andet.. så er det da sidste gang!!.
så meget gerne kom med lidt mere info..??
apr 2005
skovvejen lige efter du drejer af ved holbæk motorvejen..!
mod kalundborg..!
hvornår.. øhh.. det må være indenfor den sidste måned, for det er efter de har kommet alle de nye striber på vejene..
omkring 2 uger siden, og jeg plejer at kører der ved en 5-6 tiden om aftenen.
om det var din..!
det var en A3.
det gik MEGET stærkt..
og jeg tænker stadig tanken at den person skal have frakendt sit kørekort..!
men jeg kunne ikke nå at se så meget i mit bakspejl om det var med intercooler..!
sep 2006
men der er mange sorte A3´er.. og der er vidst en eller flere ude ved mig, gørlev området.... lidt surt hvis du er i tvivl.. men jeg griber lige fat i min lillebror.. og høre ham lidt ad..
sep 2006
apr 2005
kan ikke huske det..
det kunne godt være en fredag, men det er ikke noget jeg lige skrev ned..!
ja.. der er mange A3'erer.. men den der var lidt hurtigere en en normal A3....
ærlig talt, så så jeg ikke så meget mere en at det var en mørk A3, der overhallede mig, og en foran mig, midt i sammenfletningen.. dvs ved at kører over de hvide striber..
og så så jeg en eller to personer sidde bagi...
undskylder på forhånd hvis ikke det var din bil...
vil ikke bearbrejde for noget du muligvis ikke har gjort...
men det kunne meget nemt have været dig...!
for du holder jo af at race
jan 2004
sep 2006
men chip en A3 1,8 T og den er hurtigere.. eller anden udstødning.. osv..
men ja. elsker race, og ville ønske så meget at der var mere lovligt race om året. men jeg racer ikke igennem trafikken.eller igennem byen... men kan jeg jo sagtens skrive.. men det gør jeg nu ikke...
men jeg opfordre blot folk, at når de deltager i disse ulovligheder, så tænk jer om, og vær opmærksom.. og lad vær med at stå på den vej, og leg med døden...
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Er der nogen der mangler pudsecreme til deres glorier, så sig til.. i må da kunne få noget mængde rabat!
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 27 Svar: 308
Du får ikke en skid ud af det ved at skrive det her! Tag istedet kontakt til personerne derude og spørg pænt!! så plejer de som regel også at gøre det! ja, jeg snakker af erfaring, for har satme brugt mange timer på at rende rundt og flytte folk og biler på striben!!
og så lige en anden ting... i kørte forhåbentligt ikke ved thansen igår?? skift nu steder sammen med os andre
jul 2003
Følger: 79 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 1.001
Visse folk, og i ved hvem i er, synes åbenbart at det er helt fint at køre ræs i trafikken, fremfor at køre i industriområder, hvor der ikke er noget trafik? I vader måske også bare over gaden, selvom der kommer biler, uden at se jer for. "Jamen hvis nu der kommer en barnevogn over vejen"...gør der sguda heller ikke i et industriområde kl lort om aftenen/natten, tag jer dog sammen!
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.539
Jeg har selv været på stregen i Odense som tilskuer ved flere lejligheder, og ja, det er da vildt irriterende at folk ikke kan finde ud af, at holde sig på sikker (hvis der er noget sikkert ved streetrace), afstand!
Folk er som regel ligeglade med, om der er et par folk der står og beder dem om at flytte sig, og således sker der altså uheld på et eller andet tidspunkt - det er kun et spørgsmål om tid!
Der kunne godt gøres noget aktivt, såsom at sætte et par stolper i jorden, og spænde lidt politi-tape ud, så området foran startlinien ikke var tilgængeligt. Om folk ville overholde det...hmm, ja, hvis flertallet begynder at stå og råbe af de 4 folk der går ind over, så ja! Men der er jo ikke nogen der går nok op i det til at gøre noget aktivt - så hellere stå og se sur ud, og skrive et indlæg på BG i stedet.
Jeg forstår dine frustrationer, men ved dem til noget konstruktivt, og overvej hvordan man kan motivere folk til at holde sig på sikker afstand fra de folk der kører ræs!
sep 2006
Martin K:
vi kørte det samme sted som dig igår.. altså fredag. jeg syntes blot at den vej ved Thansen er bedre..
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 28 Svar: 115
jul 2003
Følger: 79 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 1.001
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 47
hvad fannen sker der med små unger på striben.
sep 2006
det er måske mere ideen ved at vide man har lidt power?... at køre hurtigt på motorvej, landevej, eller striben.. det er sgu ligeså farligt. ... det kræver blot at man er uheldig..
men så er vi tilbage til, hva der er mest korrekt?, at køre race i et industrikvater, eller lig og drøn derud på på motorvejen, eller landevejen på højlys dag...fordi tvivler stærkt på at der er nogen herinde som med hånden på hjertet køre efter de regler til punkt og prikke, i deres GTI´er eller chippet TDI´er.... hvorfor kan man ellers vide at den trækker godt.?..0-80kmt.. det er stadig farligt, at køre for hurtigt op til den tilladet hastighed... kræver blot at man er uheldig, på det forkerte sted, det forkerte tidspunkt... men igen, man kan også blive ramt, ved at man køre fornuftigt??..
dec 2005
Følger: 125 Følgere: 116 Biler: 18 Emner: 85 Svar: 240
hold jer væk fra striben..