Ind- og Udstemme systemet {{forumTopicSubject}}
Hejsa allesammen.. nu er jeg bl.a selv ved at oprette en bil, så det er nok lidt derfor jeg spørger om det her..
Men når nu folk kan godkende eller afvise, ville det så ikke være en ide at BG muligvis fik lavet så man kan se hvem der afviser eller godkender ?
der findes mennesker med 25 billeder, og en hel roman som tekst og alligevel sidder der en pisse irriterende stodder og afviser.. det havde jo været lækkert nok man lige kunne høre personen hvorfor han har afvist.. for ligemeget hvad man skriver gider folk jo ikke rigtig begrunde det.. og det er jo svært og rette noget man ikke ved hvad er ?
Og vidste man af ens "stemme" kunne ses, tror jeg også man ville tænke en smule mere over det når man afviser en bil der er god nok ?
Bare en lille Ide..
Skriv endelig hvad i mener..
Mvh
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 1.133
feb 2007
Følger: 25 Følgere: 35 Biler: 7 Emner: 137 Svar: 1.368
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 100 Biler: 6 Emner: 621 Svar: 5.241
jun 2005
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 91 Svar: 512
PAPPI.. så dig på motorvejen for noget tid siden, din bil er ret sprød..
apr 2004
Følger: 29 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 81 Svar: 5.055
aug 2003
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
samme årsag til at jeg ikke har min 406er herinde...den blev afvist 2 gange i træk med 10 gode billeder både af motor, bagagerum og mange forskellige vinkler + at jeg havde skrevet en hel roman
det er godt nok 3 år siden, jeg prøvede men det har vist ikke ændret sig en skid
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 403
Jeg har tidligere skrevet høfligt til folk med en begrundelse for hvorfor jeg eventuelt afviser deres bil.
Som tak for dette, har jeg flere gange fået en lav stemme tilbage.
Så derfor begrunder jeg aldrig en afvisning mere.
Forslaget her vil gøre dette endnu værre.
Ind- og Udstemme systemet