1.062 visninger
|
Oprettet:
Og den er kommet ind fordi... ?? {{forumTopicSubject}}
Hvad folkens ??
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=195953
Er man stadig i tvivl om, hvornår en bil bryder reglerne ved oprettelserne, så læs lige betingelserne igennem igen, inden I stemmer en bil ind.
JA, den har allerede høstet min udstemme..
Christ!!
jan 2004
Følger: 93 Følgere: 89 Biler: 7 Emner: 227 Svar: 3.487
okt 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 4.358
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.814
Det er for dig svært at forstå, at der ved regelsættet henvises til, at en bil ikke må oprettes mhb på salg ??
maj 2005
Følger: 80 Følgere: 76 Emner: 79 Svar: 2.032
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 79 Svar: 4.145
men ja den er oprettet med henblik på salg så den burde ikke være blevet stemt ind.
dec 2003
dec 2003
Jeg kan have en skummel anelse om, at det skyldes hvilken bil det drejer sig om, men det er bare min egen mening ;o)
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 50 Svar: 747
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 2 Svar: 1.125
dec 2003
Hvis det er alt hvad din evner rækker til, så burde du overveje seriøst, at ansøge om, at få dine skolepenge refunderet.
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 180 Svar: 994
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=195887
Ikke værre end disse 2 som også er mig en gåde!
Havde det været samme tekst og billeder til en smadret G2 var den aldrig kommet ind!!!
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 52 Biler: 3 Emner: 54 Svar: 767
Du er ikk den eneste med den anelse..
Vil gi dig ret i det kommer meget an på bil type hva folk stemmer...
Tror bar aldrig vi kommer det til livs... Folk kigger kun billeder det ser vi jo oss i markedet... INGEN BYTTE!!!! Og de første 3 er Bytte bud
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 213
dec 2003
Det tror jeg du har ganske ret i, såsnart det er en af de dyre af slagsen, så er det tilsyneladende at få sin bil optaget herinde.
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 255
dec 2003
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 20 Svar: 226
jan 2004
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 12 Emner: 103 Svar: 1.431
Som rene siger.... Det handler jo om biler. Om de er til salg eller ej, kan vel egentlig være lige meget.
Ja ja, det står i reglerne, men det er der sgu så meget der gør.
dec 2003
Men der er en overvejende sandsynlighed for, at dem der står bag Bilgalleri.dk, har en holdning omkring dette.
Jeg forstår dem så godt, eftersom enhver så kan oprette en billig salgsannonce herinde, eftersom du jo kan have bilen på herinde, indtil den en dag er solgt, og set i lyset af, hvad det koster at oprette sig herinde, tjah!, så er det temmelig billigt sluppet.
Men er det først legalt, at oprette en bil herinde mhb på salg, så skal du se, hvor mange bilforhandlere der finder denne vej, for det er unægtelig en FED besparelse for dem.
De opretter bare en bruger herinde, kører bilen ud et sted, hvor de kan tage nogle mere "neutrale" billeder af deres biler, og så er det da bare om at få dem herind på siden.
Som det ser ud, så er det jo fuldstændig iorden med <b>Mads M</b> og <b>rene .</b>, at dette gøres legalt.
Nogen der nævnte noget om, at være fuldstændig blæst i skallen, eller bare for viderekommende ??
maj 2006
Jeg kan godt forstå du bliver personligt ramt af mit indlæg, men du mener ikke selv du går i alt for små sko? Hvis det her hidser dig op, hvad så med al den anden uretfærdighed ude i verden? Eller er det bare på internettet du skal spille smart og vise din vrede.
Han har overtrådt en regel, so what? Det var ikke noget jeg lagde mærke til.
Du er 31 år, kører BMW, man skulle mene at man ikke skulle se sådanne ligegyldige posts fra din side der af den grad er præget af janteloven.
dec 2003
Jeg går personligt ikke i små sko (men du gør måske, siden du bliver ved ??).
Jeg stiller mig uforstående overfor oprettelse af en bil i galleriet, og var spændt på, om der var nogen der kunne komme med en rationel forklaring, hvilket ikke var tilfældet for nogens vedkommende.
Istedet vælger individerne at køre hetz mod mig som person, som en undskyldning for, at bilen skal have lov til at blive oprettet. Men måske de samme mindrebemidlede individer også gradbøjer lovene der forefindes her i landet, i så fald, vil jeg gerne høre, om der er opnået succes hvad det angår.
Ét er hvordan du opfanger/læser det skrevne. Men at du går ad vejen, at det skulle have noget med janteloven at gøre, det kan kun være dit problem, ikke mit.
maj 2006
jeg har aldrig solgt noget på BG. Det er fordi det her er et børnegalleri med halvvoksne personer som dig. Så selv hvis det var legalt at sætte biler til salg som galleri så ville ingen bruge den tid på at sælge bilen. Bla. også på grund af at gallieret jo ikke er noget salgssted, hvordan vil du søge salgspriser og bevare overblikket ? Så den holder vist ikke... Du burde måske bare komme i arbejde igen, så du ikke har tid til at overvåge os andre
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.833
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=195896
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.335
Husk også der står i reglerne at billederne skal være tydelige af selve bilen.
maj 2006
Du er en typisk internetbruger. Du kan hele tiden finde fejl hos andre men ikke hos dig selv. Som de andre skriver er det her en bilside. Jeg er herinde for at se på biler, spørge til problemer omkring min bil, omkring nye biler jeg vil købe osv. Men folk som dig ødelægger siden med disse ligegyldige (og for at bruge dine egne ord) hetzeriske indlæg.
Du behøver heller ikke retfærdiggøre dine handlinger overfor mig, jeg har mind holdning til personer som dig.
Jeg er også udemærket klar over at det jeg skriver nok ikke ændrer noget, men alligevel håber jeg lidt at næste gang når du opdager en bruger der overskrider reglerne at du infomerer de ansvarlige organer (politi, hjælpeadministrator) i stedet for at spille vores tid i forum.
dec 2003
Du taler jo som du har forstand til, hvilket jo sker åbenlyst.
Nu du selv nævner ordet halvvoksen, så har jeg meget svært ved at tage denne "påstand" fra din side særlig seriøst, ikke kun pga din alder, men samtidigt er din metode omkring formuleringsevnen, lidt en indikation af, hvor småt begavet du egentlig er.
Hvad angår arbejde, kan jeg her kun nævne, at jeg klarer mig, og samtidigt her kan nævnes, at jeg arbejder med frihed under eget ansvar. Det er der nogle der formår at håndtere, heriblandt jeg selv.
Såfremt du ikke selv har noget arbejde, hvilket noget kunne tyde på, så undrer det mig, at du spilder tiden på dette, og ikke istedet står på Arbejdsformidlingen.
Men det kan du vel komme med en logisk forklaring på ??
maj 2006
Skal vi nu give udstemmer? Når nej, jeg er faktisk ligeglad med at han har billeder af andre fælge og andre biler på hans profil... SELVOM JEG SYNES DET ER MEGET UNDERLIGT...
Var der nogen der allerede havde skrevet Jantelov?
maj 2006
der er desværre ikke noget arbejde til småt begavede folk Så jeg valgte at uddanne mig som læge i stedet for hvilket jeg lige kunne magte. Nu har jeg vikariat og arbejder ligesom dig med frihed under eget ansvar. Jeg kunne ikke have sagt det bedre
jul 2008
og det er der jo lige ikk nogen mening med at den bliver.
dec 2003
Årsagen til de sidste billeder er, at de er efterfølgende blevet lagt op, ifb med valg af farve, fælge og evt en lille "styling" til den.
Billedet af det jeg har tegnet, blev æagt op ifb med en konkurrence der var i sin tid.
Billedet af DADDYs, var ifb med, at der skulle vælges et billed til min gruppe, og adspurgte derved gruppemedlemmerne, om dette kunne bruges, at det ikke er slettet igen, det er ren og skær dovenskab.
Sidste billed, er kun lagt ind, for humorens skyld.
Sletter gerne billederne til hvér en tid, såfremt de ikke kan accepteres af admins herinde.
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.335
maj 2006
jeg siger absolut heller ikke at det er i orden at oprette biler med salg for øje! Det jeg undrer mig over og stiller spørgsmålstegn ved er om vi hver evige eneste dag skal diskutere lov og regelbrud her på siden. Det er et typisk internetfænomen.
- Eller går i over til ham i BMWen der lige har stillet hans bil på handicap pladsen?
- kører efter cyklisten der kørte overfor rødt og sætte ham på plads?
- pågriber rygeren der lige har smidt hans cigaretskod på jorden?
Nej det kan i ikke finde ud af, men med kattens høje uddannelse han nu har kan han påpege folks regelovertrædelser på nettet. Så er man virkelig kommet langt i livet.
jul 2008
her på BG er det faktisk de admins der tager sig kærligt af dem der bryder reglerne, længere er den såmænd ikke.
men kan da godt give dig ret i at måske der kommer rigeligt med emner der faktisk burde have været forbi en admin istedet for i forum.
er selv ret træt af daglige forums der ved et par tryk på musen kan findes mange andre emner om, tag nu DHB (kun et eksempel)
den er oppe at vende 1 million gange hver dag en måned før det egentlig starter, men irrelevante emner som dette burde have været forbi admin og det har den jo så åbenbart også været da den er slettet nu.
jan 2004
min mening er stadig, jeg er her for og se fede biler, og få nogle ideer, så er jeg sq ligeglad om bilen er solgt, eller uden afgift eller hva fanden folk har af problemer her
så må - BluezCat-DK® * selv om han vil ta det personligt, og fortsætte med og lege politimand herinde
maj 2006
Men trods alt er DHB og andre genganger bilrelateret og hører jo med til siden.
Men jeg tror godt du ved hvad jeg mener. Man skal huske at feje foran egen dør før man begynder at hænge folk ud. Desuden hvor vil man stoppe? Jeg kunne sagtens oprette de næste 20 tråde med folk der har misbrugt en regel som står under Brugerbetingelser. Men det interesserer mig ikke og jeg tror også den størstedel af brugerene herinde er ligeglad.
Og som du også selv påpeger er det jo netop derfor der er noger der hedder hjælpeadmins som sørger for at reglerne bliver overholdt. Så hvis bilen er kommet ind selvom der var til salg, så er den vel god nok? Og hvis det ikke er skal den nok blive slettet...
Men synes ikke at brugerne herinde skal begynde at lege hjælpe-hjælpeadmin...
Smutter også fra diskussionen, tror mine synspunkter er kommet godt til udtryk Ha en god dag og nyd vejret. Der er oldtimertræf på Kalø vig for dem der skal se nogen flotte biler. (så kan resten søge efter "forbryderne" på BG )
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 20 Svar: 226
Og den er kommet ind fordi... ??