4.212 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Spørgsmål ang toppakning skift. Spørgsmål ang toppakning skift.

Når man skal have ny toppakning, skal man så have planet top stykket eller er det bare at tage det hele af ny pakning samle igen.
Har tænk mig at købe dette sæt http://www.thansen.dk/product.asp?c=2059974361&n=360330664&pn=682845631
og så skifte alle pakningerne. Er der andet jeg skal købe?
Kom med lidt tips og tricks smiley


Slå lyden til
 
00:00
/
00:27
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

KIA EV3 - IKKE HELT I TOP!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MAZDA6 BLIVER ELEKTRISK!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

HYUNDAI SANTA FE - FIN BIL TIL SYV!

NOW PLAYING

JEG LAVEDE ET PAR BYTTERE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

FORD CAPRI HAR SIN BERETTIGELSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

CITROËN Ë-C3 - DANMARKS BILLIGSTE NYE ELBIL!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

EN UGE MED AUDI Q6 E-TRON!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang toppakning skift.
  • #1   27. aug 2008 Hvorfor skifter du den?

  • #2   27. aug 2008 du kan tjekke om topstykket har slået sig med en retskinne. men det er godtnok det bedste at få det slebet.

  • #3   27. aug 2008 Den er utæt på cyllender 1. havde lige tændrøret af det var helt vådt på eteren. smiley Tror det skete da jeg fyrede den helt af den anden dag og ramte begrænseren smiley

  • #4   27. aug 2008 Hvis ikke der skal mere til, er den motor vist døden nær alligevel...

  • #5   27. aug 2008 Den køre ellers pisse godt motoren. Den har heller ikke rigtig noget vand eller olie forbrug endnu. Men det blir jo kun værre nu`?

  • #6   27. aug 2008 Jeg ville lige starte med at starte bilen op og lade den blive varm, måske lige løsne kølerdækslet (pas på varmt vand) gi den noget gas imens du kigger om kølervandet stiger, hvis den gør er der helt sikkert gået en toppakning, Derefter ville jeg tage en kompressionsprøve.
    Spoleledningen til stel eller tændspolen afbrudt, og så tage den med speederen i bund ved hver cylinder.
    Hvis der er stor forskel på en eller flere af cylindrene kan du komme en lille sjat olie i cylindrene og så tage endnu en test. Hvis det ændrer sig meget er det stempelringe cylinder eller stempel den er gal med. Hvis der ingen ændring er, er det enten en ventil eller toppakningen den er gal med.
    På din bil skal der være ca 11,0 bar i kompressions tryk og alle 4 cylindre skal helst være inden for 10 % af hinanden.
    Ellers er det bare derudaf, men husk nu ny tandrem, remstrammer og evt. Vandpumpe med det samme.
    Længere historie men håber du er med.


  • #7   28. aug 2008 jeg ville forresten få planet toppen for en sikkerheds skyld.

  • mathias S
    mathias S Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 52
    #8   30. mar 2014 At dit tændrør er vådt, betyder da ikke at din toppakning er gået? Det kan også bare være fordi den ikke går på den cylinder.

  • #9   30. mar 2014 Skal vi satse på at problemet er løst, nu her 6 år senere?

  • #10   30. mar 2014 Hehe, har tit undret mig over, hvordan folk finder sådan et gammelt emne

  • #11   30. mar 2014 Den toyota er vidst død og begravet for mange år siden. Er også blevet lidt klogere siden haha. Men tak smiley

  • mathias S
    mathias S Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 52
    #12   31. mar 2014 Kunne sgu godt være manden sad og hev sig i sit 6 år længere hår stadig! Så glider man lige ind med den frelsende bemærkning, men FINT!!
    smiley


Kommentér på:
Spørgsmål ang toppakning skift.

Annonce