{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Hmmm opførsel de sidste par dage {{forumTopicSubject}}

Det her har ikke noget med biler som sådan at gøre..... men jeg vil lige sige lidt om mænd i trafikken....

HVAD SKER DER NÅR SOLEN KOMMER FREM:::::???? jeg kan blive fuldstændig blank i løgkassen af arrigskab når folk kører med hånden oppe i røven....!"#¤%&/()= hvad sker der for de der 18 årige drenge der ligger og leger Schumacher på¨vejene og brager frem og spiller super smarte bagefter....

Here goes. i går aftes var jeg i rema 100minutterikø for at handle lidt nektar til de varme sommeraftener. og da jeg så kommer ud på p-pladsen og går hen til min kærestes bil, står der tre unge knægte og snakker omkring et eller andet uidentificeret vw lign lig af en bil.... Jeg spørger pænt om de gider køre frem så jeg kan komme ud..... der går 20 sek og intet svar... Jeg spørger høfligt igen ....30 sek stadig intet svar..... Så kigger jeg på den ene og siger stille og roligt om han kan forstå hvad jeg siger eller om han skal have en på munden og ryge på jorden før han fatter noget... de flyttede sig da jeg ikke er det mindste menneske i verden;-)... men NU kommer det sjove...

Disse små perfide indavlede dværge ligger nu og kører råddent ude foran vores hus med 100 i timen på en villa vej så gaden ligner en flyulykke der er blevet slukket med en hammer..... den ene knægt er politi søn... og jeg er SÅ tæt på at melde ham.....

Mit spørgsmål er så til jer ivrige læsere...

Hvilken olie vil i anbefale til en civic fra 92 ved olieskift???:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmmm opførsel de sidste par dage
Kommentér på:
Hmmm opførsel de sidste par dage

Annonce