211 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Hvorfor? Hvorfor?
Er det lige i ikke vil stemme mine 2 folkeracer ind???
0 synes godt om
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 284
Er de to biler ikke biler eller hvad???
så vidt som jeg kan læse står der bilgalleri og der står ingen steder hvordan de skal se ud!!!
Såå kom lig med en begrundelse!!!
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 311
Tjaeeh, godt spørgsmål, min er også blevet afvist hele 2 gange, og har heller intet svar fået på mine forespørgsler, har en formodning om at man skal "hænge" ud med de "rigtige" herinde, eller dukke op til nogle arrangementer, hvilket jeg da har i sinde at gøre, bl.a. tage på "striben", så forvent ikke at nogen af dem der har trykket på "afviset-knappen" svarer dig, endsige kommer med lidt argumentation for det, så mit råd er: Lær at leve med det.
*stadig tudefjæs*
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 282
I øvrigt er det da ikke den store tålmodighed du ligger fra dagen.. 3 min. imellem du spørger efter noget til du rykker efter svar på en i øvrigt ikke særlig pæn måde, jeg tror ikke lige det er det der skal til at overbevise folk
Men held og lykke med bilerne ikke desto mindre ..
apr 2005
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 311
Cool nok at I gider komme med nogle argumenter, bare folk havde gidet gøre det mht. min bil, da det sgu` er pisse frustrerende ikke at vide hvorfor den ikke slipper igennem.
Men prøver bare igen på et senere tidspunkt, må jo bare se at få den "gejlet" lidt ;o)
Og til Morten, tror heller ikke ligefrem den attitude du lægger for dagen, er særlig befordrende for folks vilje til at lade din(e) bil(er) slippe gennem nåleøjet, slå bak skipper.
apr 2005
Hvorfor?