{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Hvad f... er det for en børnehave??? {{forumTopicSubject}}

Fik min første profil herinde igår, og tænkte at det var da et fed sted, et sted hvor folk går op i biler lige som mig og ærligt bedømmer hinandens biler........ TROET JEG...... MEN NEJ... havde godt nok fået af vide fra mig bror og andre at der er rigtig mange herinde der KUN giver en høj stemme til ens bil for også at få en tilbage og hvis at de så ikke får en høj stemme tilbage så laver de deres stemme om. Jeg havde ingen gang været her 12 timer før at jeg oplevet det første gang! jeg vil heller ha at folk ikke giver mig en stemme end det pis! men er der virkeligt ingen muligher for at lave den holdning om herinde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad f... er det for en børnehave???
  • #1   23. apr 2005 Tror mig det har været op og vede i forummet 50 gange i år og jeg tror ik det liver bedre...
    Bare ved dig til man ikke kan regne med point systemet og læg vægt på kommentarende istedet...
    Det jeg gør i hvert fald...

Se evt. min jeg har fået op til flere 7 taller, og min bil mangler lak over det hele og er komplet std. Det virker seriøst ik?

• #2   23. apr 2005 Undskylder for stave fejl!

• #3   23. apr 2005 Det meget forskelligt hvordan folk ser på det, men det rigtigt at der er mange der bliver sure over at få en karakter under 7...

Kan se du har fået 11 stk 7 taller.. det jo også helt vanvittigt hvis man skal kigge med på det med de sande briller.. Det jo ikke just en ferrari.. smiley

• #4   23. apr 2005 Men den her slags opråbs indlæg er altså også trættende og godt til grin..

• #5   23. apr 2005 Syntes heller ikke at min er en 7er, men kan ikke forstå at det ikke bilver lavet sådan at man ikke kan lave ens stemme om på en bil før at der kommet nye billeder eller data på det, det er da så nemt og lige til!!! For hvorfor lave en stemme om hvis der ikke er lavet noget om på bilprofilen??? Jeg syntes faktisk at det er en rigtig god løsning

• #6   23. apr 2005 tud piv

• #7   23. apr 2005 joakim / Vano^:
    Der har vi jo en af dem smiley

• #8   23. apr 2005 Velkommen til... men ja det er synd... man vænner sig til det...

• #9   23. apr 2005 barnligt men spas;-)

• #10   23. apr 2005 Steen: kan se du selv smider et 7 tal til en næsten standard uno med dårlig billeder til, så det du skriver er jo bare lort.

• #11   23. apr 2005 Hmm kaldes det dobbeltmoralsk?

Eller hvordan det nu staves...

• #12   23. apr 2005 Ja som jeg sagde til dig kære brormand, det er en børnehave, jeg har modtaget et sandt hav af 7 taller på begge af mine biler, og de er ikke 7 hver, Asconaen er 3, og Senatoren er 4 synes jeg (Senatoren er liidt mere en værd pga den er sjælden) men jeg har skrevet ved mine biler at folk ikke skal forvente at få det samme retur som de giver mig, og brokker forlk sig, jamen så sletter jeg bare min karakter...... Det er så plat det kan være sådan men det kan det nu engang....

• #13   23. apr 2005 Mads H>> Hvad mener du???

• #14   23. apr 2005 Jakob L hvis at du ligger mærke til hvad jeg har skrevet til joakim / Vano^ © med den Uno så vil du kunne forstå, og hvis at du ser det billede med hvor at han er færdig med den så er den da langt fra standard!! Og det skal lige siges at dem jeg har givet en 7er til ikke går ned og laver den 7er om bare fordi at jeg så ikke får 7 fra dem!!!! og det er hvad det hele går ud på (At man laver om på sin stemme bare fordi at man ikke syntes om den stemme at man har fået tilbage!!!)

• #15   23. apr 2005 Steen B

Du skal også tænke på at folk ikke stemmer ud fra din mening.. Men fra deres egen.. De sjældne gange jeg stemmer stemer jeg ud fra styling, motor, og fede detaljer... Jeg vil sku skide på om bilen er speciel i danmark elelr hvad det er..!

• #16   23. apr 2005 Morten (16) H
    Go´morgen, er man lige stået op??? Det er jo netop det jeg siger!! At jeg forventer er man er ærlig når at man giver en stemme og ikke ud fra hvad man selv forventer at få tilbage eller selv har fået af stemme

• #17   23. apr 2005 Morten>>> For at være ærlig kan jeg ikke se hvad du laver her OVERHOVEDET du har ikke engang kørekort.... Du har en lalleglad Astma 323 som du bruger som markracer (allerede der kan man se du ikke har respekt for biler, også selv om det kun er en gammel slidt Mazda) så kan faktisk ikke se hvad du laver her.... såre simpelt.... Det er selvfølge klart at folk skal stemme efter deres egen mening, men der er nogle biler (min egen f.eks.) som er så sjældne, så du ikke kan få noget desideret styling til dem, og selv om man kunne få et kam grimt Carzone kit til min Sentor ville jeg på ingen måde købe det, man skal også huske at værdsætte ejeren mening med stilren eller tivoli-ren (Tivoli-ren er med diverse kæmpe spoilere fra T. Svansen osv)

• #18   23. apr 2005 Jakob L: Tak for lort!

• #19   23. apr 2005 Joakim>> Vil nu heller ikke sige din er 7 tal værd, 4-5 måske fordi der sku lavet noget ved den, men absolut IKKE nok til et 7 tal, men synes nu godt at Jakob L kunne tale pænt, bare fordi man har råd til en stor firmabil behøver man vel ikke at snakke som ejede man det hele... (smiley med rullende øjne)

• #20   23. apr 2005 Yep jeg mener bestemt heller ikk min er mere end 4-5 værd!

Kommentér på:
Hvad f... er det for en børnehave???

Annonce