{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

3 klip, farvel kørekort! {{forumTopicSubject}}

sitere fra Jyske vestkysten.: Først og fremmest er det klippekortordningen for bilister der træder i kraft 1. september, for 3 klip for lovovertrædelser inden for en tre-årig periode automatisk fører til krav om ny køreprøve.

I den artikkel står der, "for lovovertrædelser" så er det jeg spørger, er det også hvis man har en streamer i forruden, får en bøde på 510,- for det, får man så også et klip i kortet?
eller er det kun lovovertrædelser der er til farre i trafikken?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 klip, farvel kørekort!
  • #1   24. apr 2005 Har hørt det kun er i trafikken de kan klippe dit kørtet..

  • #2   24. apr 2005 Aner ikke det med streameren men jeg har hørt at bare hvis man glemmer selen eller kører mere end 65 km/t gennem byen får man et klip i kortet så det er jo nok noget de mener der kan være til fare i trafikken...

  • #3   24. apr 2005 hehe.. lige en annonce mere..! om RÆS i Esbjerg.: Esbjerg politi delte fredag aften og natten til lørdag 16 bøder ud til unge streetracere i forstaden Kjersing. Her var omkring 300 biler og mellem 500 - 1000 unge samlet for at brænde dæk af og køre væddeløb. En del af bilerne kom fra tyskland. Lederen af Rigspolitiets færdselsafdeling i Esbjerg, Henrik Vallø, vil nu på ny drøfte problemerne med streetrace i esbjerg med politimesteren.
    hehe..


  • #4   24. apr 2005 ja det vil jeg sku også håbe ellers er vi mange i fare.. hehe

  • #5   24. apr 2005 heey nej du kan ik få klip i kortet for streamere det er kun for overtrædelser i trafikken det var i station 2 i torsdags.... men syntes alligevel det er en latterlig ide med klip ordning DET ER KUN FORDI DE VIL HAVE FLERE PENGE I DERES SKIDE STATSKASSE

    MVH


  • #6   24. apr 2005 Hørt!

    Lorte ordning...

    Så køber jeg bare et 10 zoners kort smiley


  • #7   24. apr 2005 det er klart pga af de forb bistandsklienter inde på amalienborg at de skal trække flere penge ud af os. og skaffe arbejde til flere kørelærere. MEN efter en oplevelse i slagelse for en uge siden burde de sgu kunne tage det med det samme. holdt i et lyskryds lige før en bro, da 2 hjernedøde 18årige idioter i en mx3 kørte indenom mig over cykelsti og fortovfor at holde foran. efter krydset overhalede deres ligeså døde venner udenom en helle med vejarbejde.med den opførsel forstår jeg sgu godt at de strammer op.gu skal der være plads til at lege. men ikke inden i byen. omkring centrum. det gør ikke muligheden for lidt blideere behandling større.

  • #9   24. apr 2005 He he Jens C.. Man kan tydlig se at du ikke rigtig sætter dig ind i tingene før du udtaler dig. Du skriver de bistandsklienter på Amalienborg. Hmm. Jeg kan oplyse dig om at for hver krone de får, får staten 1.10 kroner tilbage pga af nye eksportbroer... Skal siges jeg selv går ind for president frem for Monaki..

  • #10   25. apr 2005 ja ja chris. det er ihvertfald deres beregning. tror de penge kunne bruges bedre på flere andre ting

Kommentér på:
3 klip, farvel kørekort!

Annonce