{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Toyota varevogn til privat bil {{forumTopicSubject}}

Hejsa herinde.

Jeg tænkte på om der var nogle herinde der vidste lidt om priser på inst. at bagsæder til min toyota corolla sportvan.

Sagen er den at jeg ejer en Toyota corolla sportsvan på guleplader. Men jeg står nu i den situation at familien kræver lidt mere end bare lige 2 sæder. Men når jeg går ned til en bil forhandler og for den sags skyld også på nettet og får vurderet den er den jo ikke meget værd. højeste bud har været på 139.000 for en bil som ikke har gået mere end 37.000 og som er 2 år gammel. Nyprisen var over 200.000...

Så er det jeg tænker: Hvis den virkelig ikke er mere værd så var det måske værd at overveje at sætte sæder i bag i den, og få den omregistreret til hvid plade. Inde på skat.dk har jeg indtastet de oplysninger for at få en ca. pris hvad det vil koste at omregistrere den. Prisen lyder her 56.800.

Mit spørgsmål er så bare hvad kommer det til at koste at få sat sæderne i igen samt at få vinduer m.m. til at fungere igen? Den kom jo til landet med dem i (tror jeg nok) er der nogle kloge hoveder der ved noget??

Bilen i sig selv er jo super lækker. 2,2 tdi med 136 hk bluetooth osv. Så hvis man kunne beholde ville det jo være fint...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota varevogn til privat bil
Kommentér på:
Toyota varevogn til privat bil

Annonce